Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Palivove cerpadlo tu:
http://www.himodel.com/shop_for_parts.php?sku=NGHGT9
Tretia polozka od spodu 09250 - fuel supply system.
http://www.himodel.com/shop_for_parts.php?sku=NGHGT9
Tretia polozka od spodu 09250 - fuel supply system.
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander
MAX,Rival,BN-2 Islander
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Shake 13 díky.
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Myslim si tiez, ze by to palivove cerpadlo mohlo vyriesit tie problemy, ktore si popisoval, len neviem ci na tom tvojom motore je moznost vyriesit privod tlakovania z klukovej skrine.
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander
MAX,Rival,BN-2 Islander
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Mam tento motor je to dobry motor a ide perfektne.Mal som aj ja problemy ale kedže je to moj prvý benzín tak som si ich sposobil sám.Od výroby vobec neni nastaveny
1.použiť samostatny akku 4xAANimh to bola moja prvá hluposť/použil som spoločný zdroj s RX
2.nepoužiť olej Husqarna do píly apod Použil som plnu syntetiku dynamic 2Tcca 8euro
3.nevytahovať spať palivo do bandasky
nastavil som ho takto:ihlu vysokých otačok 2 otočky . počas volnobehu jemne točiť ihlou volnobehu pokial motor ani pri okamžitom pridaní plynu nebude mať zjavné problémy. Nakoniec nastav ihlu vysokých otáčok na maximalny a plynulý chod a je to . Možem ho držať nosom hore aj hodinu a ide bez problémov.
Nahradil som ním evo 8.5 vrtula je tá ista model je ťažši ale stupa kolmo hore čo sa mi s 8.5 nepodarilo. Ja som velmi spokojný 1:20
1.použiť samostatny akku 4xAANimh to bola moja prvá hluposť/použil som spoločný zdroj s RX
2.nepoužiť olej Husqarna do píly apod Použil som plnu syntetiku dynamic 2Tcca 8euro
3.nevytahovať spať palivo do bandasky
nastavil som ho takto:ihlu vysokých otačok 2 otočky . počas volnobehu jemne točiť ihlou volnobehu pokial motor ani pri okamžitom pridaní plynu nebude mať zjavné problémy. Nakoniec nastav ihlu vysokých otáčok na maximalny a plynulý chod a je to . Možem ho držať nosom hore aj hodinu a ide bez problémov.
Nahradil som ním evo 8.5 vrtula je tá ista model je ťažši ale stupa kolmo hore čo sa mi s 8.5 nepodarilo. Ja som velmi spokojný 1:20
- veka1
- Příspěvky: 3992
- Registrován: stř 17.12.2008 0:00
- Bydliště: Rokytno, Bohumileč 15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
ascharat... nenapísal si základnú informáciu, tj. máš tam palivovú pumpu ,alebo iba tlakovanie z výfuku.
veka1
veka1
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Tady se dá vyčíst zajímavé moudro kolem mazání motorů.
http://www.historicke-modely.cz/paliva- ... be-motory/
http://www.historicke-modely.cz/paliva- ... be-motory/
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Palivovu pumpu to ma udajne v karburutore ak myslíš tu hadičku z výfuku tak ju mám zapojenu ale schvalne som ju teraz odpojil a po doladení ihly vysokých otačok ide bez problemov. Dal som naň aj pitss vyfuk od HImodel a šlape dobre
- veka1
- Příspěvky: 3992
- Registrován: stř 17.12.2008 0:00
- Bydliště: Rokytno, Bohumileč 15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
ascharat píše:Palivovu pumpu to ma udajne v karburutore ak myslíš tu hadičku z výfuku tak ju mám zapojenu ale schvalne som ju teraz odpojil a po doladení ihly vysokých otačok ide bez problemov. Dal som naň aj pitss vyfuk od HImodel a šlape dobre
... pre mna je normálne, že dobre skonštruovaný motor s vhodnou palivovou inštaláciou saje i bez pumpy a prídavného tlaku z výfuku.
Pretože niektorí uživatelia s uvedeným motorom majú prevádzkové problémy, tak ma zaujíma chovanie stejného motora vybaveného len sacím karburátorom ( s tlakovaním z výfuku) a variantou s prídavnou palivovou pumpou ( tam tlakovanie nesmie byť a nádrž musí byť privzdušnená).
Technická: podla čoho súdiš ,že pumpa ( membrána) je v karburátore?Daj nejaké fotky toho karbecu.
Pozn.osobne som lietaval akrobaciu s F2B modelmi bez tlakovania, ale s palivovým sytémom "reguflo" .
Funguje ako napájačka pre sliepky,tj zabezpečuje po celú dobu letu (chodu motora) konštantný tlak v palivovej sústave.
Dá sa to dosiahnuť vhodným umiestnením vyústenia privzdušnňovacej hadičky nádrže pod hladinou paliva do presne stanoveného miesta, vzhladom k vyústeniu sacej hadičy( bimbátka) .
veka1
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Membranu to má určite je to aj v manualy od motora uvadza to aj výrobca /karb novej konštrukcie /osobne som to nerozoberal no napríklad keď pretačam vrtulu tak sa palivo pohybuje smerom do karburatora takže asi tak
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Ahoj.
Pro ascharat
Moc nerozumím co píšeš.Udělal si chybu když si použil samostatný čtyřčlánek?Máš tedy jeden zdroj na motor i RX?
A jak si to myslel s tím olejem?
Do jakého modelu si ho dal?
Dík.
Pro ascharat
Moc nerozumím co píšeš.Udělal si chybu když si použil samostatný čtyřčlánek?Máš tedy jeden zdroj na motor i RX?
A jak si to myslel s tím olejem?
Do jakého modelu si ho dal?
Dík.
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Nazdar Ja som to najprv zapojil na Päťčlanok spoločne s RX a zapalovalo to nepravidelne. Momentalne mám 2x štvorčlanok jeden na CDI druhy RX
a ide to bez problemov. Mam ho momentalne v ultimete 40 .Napadlo ma ešte niečo , mal som problem pri štarte vystupal asi do 20 metrov a zhasol a nevedel som na to prísť. robilo mi to vtedy ked som ho dotankoval a znova vzlietol. Chyba bola bimbatko musel som dať ťažšie a hadičku z neoprenu/v nadrži/ vyzerá byť ohybnejšia od tej doby mám pokoj Ahoj
a ide to bez problemov. Mam ho momentalne v ultimete 40 .Napadlo ma ešte niečo , mal som problem pri štarte vystupal asi do 20 metrov a zhasol a nevedel som na to prísť. robilo mi to vtedy ked som ho dotankoval a znova vzlietol. Chyba bola bimbatko musel som dať ťažšie a hadičku z neoprenu/v nadrži/ vyzerá byť ohybnejšia od tej doby mám pokoj Ahoj
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
ascharat píše:Mam tento motor je to dobry motor a ide perfektne.Mal som aj ja problemy ale kedže je to moj prvý benzín tak som si ich sposobil sám.Od výroby vobec neni nastaveny
1.použiť samostatny akku 4xAANimh to bola moja prvá hluposť/použil som spoločný zdroj s RX
2.nepoužiť olej Husqarna do píly apod Použil som plnu syntetiku dynamic 2Tcca 8euro
3.nevytahovať spať palivo do bandasky
nastavil som ho takto:ihlu vysokých otačok 2 otočky . počas volnobehu jemne točiť ihlou volnobehu pokial motor ani pri okamžitom pridaní plynu nebude mať zjavné problémy. Nakoniec nastav ihlu vysokých otáčok na maximalny a plynulý chod a je to . Možem ho držať nosom hore aj hodinu a ide bez problémov.
Nahradil som ním evo 8.5 vrtula je tá ista model je ťažši ale stupa kolmo hore čo sa mi s 8.5 nepodarilo. Ja som velmi spokojný 1:20
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
No,jestli dobře rozumím tvé otázce chceš použít 1akku jak na RX tak na motor.To tě z vlastní zkušenosti nedoporučuji,použí na zapalování jiný zdroj.
Re: Benzínový motor evolution 10gx 10ccm
Zdravím,
jak je to teda s těma baterkama? Mám v plánu si tento motor koupit a chtěl jsem k tomu vzít dvě baterie a spínač na zapalování JETI SP06 opto abych měl dva oddělené okruhy.
jak je to teda s těma baterkama? Mám v plánu si tento motor koupit a chtěl jsem k tomu vzít dvě baterie a spínač na zapalování JETI SP06 opto abych měl dva oddělené okruhy.
T-Rex450S + Align 3GX
Spektrum DX8
Spektrum DX8