žhavík v zimně a camprlíky

Jednou je možná elektrika nahradí, do té doby ale ještě budeme s nimi mít plno problémů. Tady nám třeba někdo poradí.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Maverick
Příspěvky: 686
Registrován: stř 06.06.2007 0:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

žhavík v zimně a camprlíky

#1 Příspěvek od Maverick »

Zdravím, nemám ještě zkušenosti co se žhavíkem v zimně, jak vyladit a pod....

A jinak, chci poprosit, jestli někdo neví, kde seženu ty atypický camprlíky do výfuku a do karbecu, strhnul jsem oba dva.... abysme si rozmumněli, ten kovovej co se šroubuje na tlakování a na přívod paliva.

Jedná se o karbec ASP 52 A tedy 8,5 ccm Díky za odp.
Uživatelský avatar
mnov
Příspěvky: 2105
Registrován: stř 08.11.2006 0:00
Bydliště: Ďáblice

#2 Příspěvek od mnov »

Se žhavíkem v zimě mám dobrou zkušenost. Nastavuje se stejně jako v létě. :lol: To co scháníš je možná toto ? Co jsi s tím dělal, že jsi to zničil?
Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 2402
Registrován: stř 31.08.2005 0:00
Bydliště: letiště Točná, Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od georg »

Ahoj mám ten motor a chodí báječně v zimě, svíčku mám OS Max A3.
kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX
Modeláři Točná
Uživatelský avatar
mnov
Příspěvky: 2105
Registrován: stř 08.11.2006 0:00
Bydliště: Ďáblice

#4 Příspěvek od mnov »

georg píše:Ahoj mám ten motor a chodí báječně v zimě, svíčku mám OS Max A3.

Tu OS Max A3 tam máš přepokládám jen na zimu, protože jinak je pro tento motor lepší OS Max A8.
tengler
Příspěvky: 438
Registrován: stř 15.08.2007 0:00
Bydliště: Lysá n. L., Praha

#5 Příspěvek od tengler »

Camprdlík u výfuku se jmenuje tlakovací tryska a dělá je třeba MP Jet. U karbecu bude asi nelíp zkusit výrobce/prodejce motoru/karbecu.

S tou zimou - postup startování a ladění se neliší od léta, jen problémy jsou větší. Osvědčilo se mi případně použít teplejší svíčku a při prvním startu si pomáhám startérem. Žhavím power panelem napojeným na baterku v autě, takže odpadají starosti o žhavící baterii. Palivo používám s 5% nitro - v zimě i v létě. Teď v zimě se mi zdá, že motory běží s nitrem spolehlivěji.
V provozu - Future II, Travel Air 8ccm, Easy Glider Elektro, Toro 900 III.
RIP - Tucano 15ccm
Odlozeno/zruseno/prodano - Bellanca (cinan), Toro 900 I., Excel 2000 7,5 I., Excel 2000 7,5 II., Tornado XX
Uživatelský avatar
Maverick
Příspěvky: 686
Registrován: stř 06.06.2007 0:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Maverick »

Díky za rady, no snad to nejak zpacka,m jen doufam, že to nebudu muset pajet.... Co jsem dělal? utahuju utahuju, a vono prd, je to takový blátokov... no, asi bych měl míň jíst.... Jinak chystám do vzduchu BF 106 g s zat, podv a jestli to pujde O.K tak by mohl už zas lítat. jinak www.lmk-slavicin.ic.cz ale zatim se to tvoří a tvoří.... Díkes :P
Uživatelský avatar
Maverick
Příspěvky: 686
Registrován: stř 06.06.2007 0:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Maverick »

Jo ještě, ona ta tlakovací tryska má zpětný ventil??
tengler
Příspěvky: 438
Registrován: stř 15.08.2007 0:00
Bydliště: Lysá n. L., Praha

#8 Příspěvek od tengler »

Je to normálně duté, průchozí. K čemu by tam ten ventil měl být?
Uživatelský avatar
Maverick
Příspěvky: 686
Registrován: stř 06.06.2007 0:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Maverick »

no ja mam dojem ze u mvvs byla kulicka aby to pretlak nevracelo zpet do vyfuku.... nebo tam bylo smitko?? :x
Uživatelský avatar
zdzd
Příspěvky: 11510
Registrován: ned 04.05.2003 0:00
Bydliště: Břeclav

#10 Příspěvek od zdzd »

Jestli tam něco bylo, tak to tam nepatřilo...
Uživatelský avatar
Maverick
Příspěvky: 686
Registrován: stř 06.06.2007 0:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Maverick »

i jo, zkouším to doma usoustružit ale nemám hlavu va vrták, tak musím počkat az mi to pošlou... ach jo... jo a na BF 109-ku 150 cm rozpětí, z polystyr a balzy pot. papírem , no lehký není, je optimalní vrtule 12/8, ne? když mam ASP 52 A.... zda se mi že masterka 11/7 moc kvičí
Uživatelský avatar
mnov
Příspěvky: 2105
Registrován: stř 08.11.2006 0:00
Bydliště: Ďáblice

#12 Příspěvek od mnov »

Ta vrtule 12/8 mi připadá na tento motor moc velká. Určitě poběží líp s tou 11/7. Já na něm mám APC 11/6.
Uživatelský avatar
arda1
Příspěvky: 19102
Registrován: ned 31.07.2005 0:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od arda1 »

To Maverick: prosím tě oprav si tu hrubku alespoň v nadpisu!-Arda1 :wink: :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) arda1 dne čtv 03.01.2008 15:15, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Maverick
Příspěvky: 686
Registrován: stř 06.06.2007 0:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Maverick »

Když jsem měl ten motor ve Funtaně od hangar 9 tak to s ní chodilo parádně, super na naučení s modelem který ti letí poprvě... hm i tak má ten mesoun přebytek tahu... asi ji tam nechám...
Uživatelský avatar
arda1
Příspěvky: 19102
Registrován: ned 31.07.2005 0:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od arda1 »

Já dva takový camrdlíky loni točil na zakázku-na enyu-dám sem foto mám ho na jiným kompu.
Odpovědět

Zpět na „Spalovací motory“