DJI NAZA pokračování
Re: Naza m lite rychlé žlutě bliká
U origo DJi Opto jde nastavit dráha plynu?
Myslel jsem že je daná...
Myslel jsem že je daná...
Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....
Re: DJI NAZA
tak jsem tedy odpojil přijímač od Nazy. Napojil holý přijímač baterii 3,7 V, vše fungovalo spároval s vysílačkou Devo 8. vyzkoušel všechny kanály přes servo, vše ok.
Napojil do prokleté Nazy a vše při starém. Opět bliká žlutě. Kalibraci tx jsem také provedl a vše v tradition...
Napojil do prokleté Nazy a vše při starém. Opět bliká žlutě. Kalibraci tx jsem také provedl a vše v tradition...
Re: DJI NAZA
to je opravdu divný..... co tam máš za regulátory ?
Vlasta
Vlasta
Re: DJI NAZA
Je to přesně tenhle set. http://www.rcking.eu/cs/rc-vrtulniky-vi ... vozek.html
Nic jsem neměnil,vše od vyrobce.
Nic jsem neměnil,vše od vyrobce.
Re: DJI NAZA
A pokročilá kalibrace v Asistentovi byla provedena?
Re: DJI NAZA
Pokročilá kalibrace ???
Kalibroval jsem rx. Nastavil typ coptry.
Kalibroval jsem rx. Nastavil typ coptry.
Re: DJI NAZA
Obecně jsou dané..
Ale jde o to (zhruba řečeno), aby regulátor věděl, že řídící impulzy dané soupravy vysílače-přijímače, jsou pro něj maximální (pro plyn nahoře) a minimální (pro plyn dole), čili krajní polohy plynu.
A to má každý typ soupravy trochu jiné, proto je nutná synchronizace max. a minima, při které si je logika regulátoru při té "snchronizaci", takříkajíc nastaví - přizpůsobí se jim.
Pokročilá kalibrace, čas 1:50 a dál - viz. http://www.youtube.com/watch?v=z1-6_YQNbmI
Ale jde o to (zhruba řečeno), aby regulátor věděl, že řídící impulzy dané soupravy vysílače-přijímače, jsou pro něj maximální (pro plyn nahoře) a minimální (pro plyn dole), čili krajní polohy plynu.
A to má každý typ soupravy trochu jiné, proto je nutná synchronizace max. a minima, při které si je logika regulátoru při té "snchronizaci", takříkajíc nastaví - přizpůsobí se jim.
Pokročilá kalibrace, čas 1:50 a dál - viz. http://www.youtube.com/watch?v=z1-6_YQNbmI
Nákazu léčím systematicky - "Pěkně kulkou po kulce".
http://www.vscharlie.rajce.idnes.cz
http://www.vscharlie.rajce.idnes.cz
Re: DJI NAZA
Nebo tady [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AZrWKfyMCiU[/youtube]
Zkus ji nechat proběhnout a uvidíš, třeba to pomůže.
Zkus ji nechat proběhnout a uvidíš, třeba to pomůže.
Re: DJI NAZA
MKalibrace kompasu, jak napsal "Marek_Km" je taky důležitá.
Lepší video. i spopisem je níže.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3ZmFlDnpjaM[/youtube]
Jedná se sice DJi Phantom, ale Naza a asistent, včetně postupu, jsou více méně stejné.
Lepší video. i spopisem je níže.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3ZmFlDnpjaM[/youtube]
Jedná se sice DJi Phantom, ale Naza a asistent, včetně postupu, jsou více méně stejné.
Nákazu léčím systematicky - "Pěkně kulkou po kulce".
http://www.vscharlie.rajce.idnes.cz
http://www.vscharlie.rajce.idnes.cz
Re: DJI NAZA
Možná to tu již bylo možná ne, nicméně odpověď jsem zatím nenašel.
Jaký je váš názor má cenu kupovat Nazu M Lite ? (V1 verzi) nebo zaplatit jednou tolik a pořídit rovnou V2?
Na nic závratného se nechystám občas něco natočit a jinak fpv a obyč lítání.
Mám kopii TBS coptery.
Jaký je váš názor má cenu kupovat Nazu M Lite ? (V1 verzi) nebo zaplatit jednou tolik a pořídit rovnou V2?
Na nic závratného se nechystám občas něco natočit a jinak fpv a obyč lítání.
Mám kopii TBS coptery.
Re: DJI NAZA
Na naza v2 jde konfigurace octokopter,pripojit BTU modul a a ten porychtung s kterym muzete letat po waipointech.
Jinak na nic jineho jsem neprisel.
Jinak na nic jineho jsem neprisel.
Re: DJI NAZA
mám jen drobný dotaz na rutinéry. F55O+Naza L+GPS jsem nemohl odarmovat motory a tak jsem to vzal na dvůr a tam provedl kalibrační tanečky a pak to už šlo. Tak se ptám jestli je to podmíněno nebo to byla náhoda. díkes
pomoc s nastavením - mělo být v NAZA sekci. omlouvám se :/
Ahoj,
tak jsem po měsících vcelku bezproblémového lítání upgradnul na 4.02
po upgrade se mě nevymazala jednotka, ale pro jistotu jsem si to smazal sám :/
mám hexu cca 800mm motory od sebe, vrtule 12,4, motory od satrie BMA2814-11 (3536-11), 4S akku. vše s naza m.
po upgrade to sice lítá, ale chtělo by to asi doladit. lítám jen att a att s gps. manuál vůbec.
u basic gain mám
pitch 200%; roll 200%; yaw 150%; vertical 150%
u attitude gain to mám na rádio. dnes jsem to zkoušel (bohužel docela foukalo) a asi nejlepší hodnoty vyšly
pitch 116%; roll 116%
když dám méně, kopter už se po různu někde courá, když dám více, začne to oscilovat.
vejšku to drží super.
co mě trápí je, že v atti bez gps se to stále (i když opravdu málo) vlní. v atti s gps víc. obecně bez gps to má letový projev docela plynulý a i zásahy řízení vypadají normálně. s gps se to chová jak když do toho někdo kopne - po zásahu do řízení.
točení kolem osy není kultivované v žádném režimu. není to o tom, že by koptera najednou odlétla do háje jen to vždy jakoby škubne jak kdyby se to v první chvíli pralo. ono to víceméně dělá co má, ale vypadá to fakt blbě. ten vítr tomu taky asi nepomohl, ale vím, že v menší míře se to děje i bez větru.
problém bude asi najít správné hodnoty všeho... bohužel se nedaří. poradí někdo prosím?
díky
luc
tak jsem po měsících vcelku bezproblémového lítání upgradnul na 4.02
po upgrade se mě nevymazala jednotka, ale pro jistotu jsem si to smazal sám :/
mám hexu cca 800mm motory od sebe, vrtule 12,4, motory od satrie BMA2814-11 (3536-11), 4S akku. vše s naza m.
po upgrade to sice lítá, ale chtělo by to asi doladit. lítám jen att a att s gps. manuál vůbec.
u basic gain mám
pitch 200%; roll 200%; yaw 150%; vertical 150%
u attitude gain to mám na rádio. dnes jsem to zkoušel (bohužel docela foukalo) a asi nejlepší hodnoty vyšly
pitch 116%; roll 116%
když dám méně, kopter už se po různu někde courá, když dám více, začne to oscilovat.
vejšku to drží super.
co mě trápí je, že v atti bez gps se to stále (i když opravdu málo) vlní. v atti s gps víc. obecně bez gps to má letový projev docela plynulý a i zásahy řízení vypadají normálně. s gps se to chová jak když do toho někdo kopne - po zásahu do řízení.
točení kolem osy není kultivované v žádném režimu. není to o tom, že by koptera najednou odlétla do háje jen to vždy jakoby škubne jak kdyby se to v první chvíli pralo. ono to víceméně dělá co má, ale vypadá to fakt blbě. ten vítr tomu taky asi nepomohl, ale vím, že v menší míře se to děje i bez větru.
problém bude asi najít správné hodnoty všeho... bohužel se nedaří. poradí někdo prosím?
díky
luc
- gardenroute
- Příspěvky: 4185
- Registrován: úte 23.04.2013 18:00
- Bydliště: Pod Slavkovským lesem...
Re: DJI NAZA
Přesně tak, pokud není kompas kalibrován (nějak zásadně rozhozen), nemusí být možné odarmovat (neděje se tak ale vždy). Pravděpodobně v Manual režimu (nezkoušel jsem) to ale možné bude, NAZA potom v podstatě ignoruje vestavěnou stabilizaci a její senzory.Trias píše:mám jen drobný dotaz na rutinéry. F55O+Naza L+GPS jsem nemohl odarmovat motory a tak jsem to vzal na dvůr a tam provedl kalibrační tanečky a pak to už šlo. Tak se ptám jestli je to podmíněno nebo to byla náhoda. díkes
Ptaak 2 (Phantom 4 HDMI Mode) | FS Dominator HD2 | MarcoPolo Locator |