PLS RADA Halovka
- Adam Leskovjan
- Příspěvky: 39
- Registrován: úte 03.07.2007 0:00
PLS RADA Halovka
Mám motor RAY2028/20 baterie litestorm 300/2s serva waipoint w-060
letadlo vyrobené podle RCR váha 175g a ani na plný kotel to nevisí.
Díky za radu
letadlo vyrobené podle RCR váha 175g a ani na plný kotel to nevisí.
Díky za radu
Tak že myslím,že jsi nevhodně zvolil pohon.Tvůj motor má malé kV(otáčky na volt).1400ot/V v kombinaci s poměrně velkým vnitřním odporem znamená,že na dva články byť i s větší vrtulí ti to pravděpodobně viset nebude.Nevím sice jakou máš vrtuli,ale použil bych gws 8/4.3.Pokud to s touto vrtulí nevisí(ani by mě to moc nepřekvapilo),potom jedině změnit pohon.Podle údajů se mi jeví RAY C1826/31 s 1800ot/V jako vhodnější,nicméně praxe může být jiná.Také 175g letovka je poměrně dost,mě to éro váží pod 150g.Motor mám MŽ mpjet http://www.mpjet.com/news/index.php?opt ... r&Itemid=8 Tento motor s vrtulí 8/4.3 v pohodě moje éro utáhne.
Být tebou zkusil bych motor vyměnit za ten druhý RAY,nebo potom jedině přidat jeden článek.
Luk
Být tebou zkusil bych motor vyměnit za ten druhý RAY,nebo potom jedině přidat jeden článek.
Luk
- Adam Leskovjan
- Příspěvky: 39
- Registrován: úte 03.07.2007 0:00
Ono je potřeba vztahovat kV k vnitřnímu odporu.Čím větší vnitřní odpor,tím většinou i nižší kV a menší výkon,resp. potřeba vyššího napětí.Navíc je také možné že si každý výrobce měří vnitřní odpor nějak jinak.Já např také používám MČ mpjet ten má kV jen 1400 ot/V ale má nízký vnitřní odpor jen 200miliohmů zatímco MŽ má 1880 ot a 330miliohmů.Přitom Malý Červený se stejnou vrtulí jako MŽ utáhne těžší letadlo při menším odběru a s větší vrtulí je to ještě zajímavější(při stále ještě rozumném odběru).Je prostě potřeba brát v úvahu hmotu motoru(hmotnost),otáčky na volt a vnitřní odpor,pro porovnávání motorů.
ps:jinak se omlouvám za ten chybný odkaz.
ps:jinak se omlouvám za ten chybný odkaz.
- Adam Leskovjan
- Příspěvky: 39
- Registrován: úte 03.07.2007 0:00
Ahoj, měl jsem Ray 1826/31 v Jazzovi, na dvoučlánek to při cca 170 g sotva letělo, na tříčlánek viselo do cca 3. minuty letu, v táhlejších obratech to bylo slabý. Vrtule jsem tam měl podle návodu. Nechal jsem si régl, a dal tam Potensky 50W:-) Úplně jiný lítání, do haly by byl lepší Potensky 30W s dvoučlánkem(statickej tah asi 210g)-kvůli hmotnosti. Mrkni na stránky potensky.cz, jsou tam grafy statických tahů. Příště si pořádnej motor koupím rovnou a budu bezstarostí....
- Adam Leskovjan
- Příspěvky: 39
- Registrován: úte 03.07.2007 0:00
- Adam Leskovjan
- Příspěvky: 39
- Registrován: úte 03.07.2007 0:00