PLS RADA Halovka

Všechno co se týká lehkých modelů, slow a parkflyerů.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Adam Leskovjan
Příspěvky: 39
Registrován: úte 03.07.2007 0:00

PLS RADA Halovka

#1 Příspěvek od Adam Leskovjan »

Mám motor RAY2028/20 baterie litestorm 300/2s serva waipoint w-060
letadlo vyrobené podle RCR váha 175g a ani na plný kotel to nevisí.

Díky za radu
Marek71
Příspěvky: 4257
Registrován: pát 20.04.2007 0:00
Bydliště: Praha-východ (Měšice)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Marek71 »

Ja ti teda neporadím, ale ešte je doležité, akú tam máš vrtuľu.
Truggy od TeamC - Torch E TR8Te
Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
Uživatelský avatar
amerlock
Příspěvky: 141
Registrován: pát 08.08.2003 0:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od amerlock »

Tak že myslím,že jsi nevhodně zvolil pohon.Tvůj motor má malé kV(otáčky na volt).1400ot/V v kombinaci s poměrně velkým vnitřním odporem znamená,že na dva články byť i s větší vrtulí ti to pravděpodobně viset nebude.Nevím sice jakou máš vrtuli,ale použil bych gws 8/4.3.Pokud to s touto vrtulí nevisí(ani by mě to moc nepřekvapilo),potom jedině změnit pohon.Podle údajů se mi jeví RAY C1826/31 s 1800ot/V jako vhodnější,nicméně praxe může být jiná.Také 175g letovka je poměrně dost,mě to éro váží pod 150g.Motor mám MŽ mpjet http://www.mpjet.com/news/index.php?opt ... r&Itemid=8 Tento motor s vrtulí 8/4.3 v pohodě moje éro utáhne.
Být tebou zkusil bych motor vyměnit za ten druhý RAY,nebo potom jedině přidat jeden článek.
Luk
Marek71
Příspěvky: 4257
Registrován: pát 20.04.2007 0:00
Bydliště: Praha-východ (Měšice)
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Marek71 »

A nemože byť problém aj v tom, že baterky nedajú dostatočný prúd ?
Ja momentálne staviam 3D model s rozpetím 70cm a plánujem tam 24 gr. motor s 1700 kV, vrtula 8x4,3 príp. 9x3,8 a baterky 2s540 mAh 20C.
Truggy od TeamC - Torch E TR8Te
Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
Marek71
Příspěvky: 4257
Registrován: pát 20.04.2007 0:00
Bydliště: Praha-východ (Měšice)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Marek71 »

amerlock:
Ten motor si myslel tento ?

http://www.mpjet.com/cat/pages/20208_en.html
Truggy od TeamC - Torch E TR8Te
Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
s3030150
Příspěvky: 3658
Registrován: čtv 10.08.2006 0:00

#6 Příspěvek od s3030150 »

no text entered...
Naposledy upravil(a) s3030150 dne stř 23.04.2014 18:57, celkem upraveno 2 x.
s3030150
Příspěvky: 3658
Registrován: čtv 10.08.2006 0:00

#7 Příspěvek od s3030150 »

no text entered...
Naposledy upravil(a) s3030150 dne stř 23.04.2014 16:02, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Adam Leskovjan
Příspěvky: 39
Registrován: úte 03.07.2007 0:00

#8 Příspěvek od Adam Leskovjan »

mam vrtule APC 9/3,8 s tou je motor zhavej a s vrtulí 7/4(doporučená pro 2s li-pol)to nechce viset.

Kdo vyrábinějakej peknej model a ne moc drahej jsem student a penez mam malo
Uživatelský avatar
amerlock
Příspěvky: 141
Registrován: pát 08.08.2003 0:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od amerlock »

Ono je potřeba vztahovat kV k vnitřnímu odporu.Čím větší vnitřní odpor,tím většinou i nižší kV a menší výkon,resp. potřeba vyššího napětí.Navíc je také možné že si každý výrobce měří vnitřní odpor nějak jinak.Já např také používám MČ mpjet ten má kV jen 1400 ot/V ale má nízký vnitřní odpor jen 200miliohmů zatímco MŽ má 1880 ot a 330miliohmů.Přitom Malý Červený se stejnou vrtulí jako MŽ utáhne těžší letadlo při menším odběru a s větší vrtulí je to ještě zajímavější(při stále ještě rozumném odběru).Je prostě potřeba brát v úvahu hmotu motoru(hmotnost),otáčky na volt a vnitřní odpor,pro porovnávání motorů.
ps:jinak se omlouvám za ten chybný odkaz. 8)
Uživatelský avatar
Adam Leskovjan
Příspěvky: 39
Registrován: úte 03.07.2007 0:00

#10 Příspěvek od Adam Leskovjan »

zkusim vrtuti8/4 GWS a kdyz to nepomuze tak 3clanek to jisti:D
Uživatelský avatar
amerlock
Příspěvky: 141
Registrován: pát 08.08.2003 0:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od amerlock »

Zkusil bych spíše 8/4.3 .Jen můj názor.... :wink:
Uživatelský avatar
Acroholic
Příspěvky: 363
Registrován: stř 08.11.2006 0:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Acroholic »

Ahoj, měl jsem Ray 1826/31 v Jazzovi, na dvoučlánek to při cca 170 g sotva letělo, na tříčlánek viselo do cca 3. minuty letu, v táhlejších obratech to bylo slabý. Vrtule jsem tam měl podle návodu. Nechal jsem si régl, a dal tam Potensky 50W:-) Úplně jiný lítání, do haly by byl lepší Potensky 30W s dvoučlánkem(statickej tah asi 210g)-kvůli hmotnosti. Mrkni na stránky potensky.cz, jsou tam grafy statických tahů. Příště si pořádnej motor koupím rovnou a budu bezstarostí....:-)
Uživatelský avatar
Adam Leskovjan
Příspěvky: 39
Registrován: úte 03.07.2007 0:00

#13 Příspěvek od Adam Leskovjan »

zkusim novou vrtuli a pak je na řaďě motor POT 30w:D
Uživatelský avatar
amerlock
Příspěvky: 141
Registrován: pát 08.08.2003 0:00
Bydliště: Brno

#14 Příspěvek od amerlock »

Souhlas.Pot 30W je jistota.Akorát pořád nevím kde berete tu hmotnost?Můj přesnolet už trochu obouchanej a ztěžklej lepením a tak, má ani ne 140g s 2s 300.
Uživatelský avatar
Adam Leskovjan
Příspěvky: 39
Registrován: úte 03.07.2007 0:00

#15 Příspěvek od Adam Leskovjan »

jak to ero mas velky?? z ceho ho más udelaný???
Odpovědět

Zpět na „Pomalu a v hale“