Protos 500 pokračování
Re: Protos 500 pokračování
Dobrej tip. Díky.
Mě napadaly takový hovadiny jako zkusit ohřát kuličku a podobně...
Mě napadaly takový hovadiny jako zkusit ohřát kuličku a podobně...
PROTOS 500 karbon FBL + Mini V-Bar, HK500-TT + KDS FlyMentor, DX7s
- Screwball671
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pon 22.11.2010 0:00
- Bydliště: Praha Barrandov
Re: Protos 500 pokračování
Něco okolo těch gripů nebo oček to bude, po pomačkání se to zlepšilo, ale neodstranilo úplně, teď jsem všechny oka na ocase projel výstružníkem na očka a půjdu to zkusit. Jako každá helina má svoje, 500 Rex sice byl línej jak prase ale tohle mi nedělal. Taky mi topí motor, tak, že neudržím na něm ruku, ale to je prej normální
, setovej Lipotech.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Re: Protos 500 pokračování
A zrovna výstružník na očka bývá u protose , jako snad jediný heliny na světě, přímo v krabici!
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Re: Protos 500 pokračování
Screwball671 píše:Něco okolo těch gripů nebo oček to bude, po pomačkání se to zlepšilo, ale neodstranilo úplně, teď jsem všechny oka na ocase projel výstružníkem na očka a půjdu to zkusit. Jako každá helina má svoje, 500 Rex sice byl línej jak prase ale tohle mi nedělal. Taky mi topí motor, tak, že neudržím na něm ruku, ale to je prej normální, setovej Lipotech.
Já měl na protosovi podobný problém s tím zakmitáváním. A měnil jsem tehdy i motor a regl no prostě taky vše co mě napadlo, a nakonec jsem vyměnil řemen, i když byl skoro nový a na pohled naprosto v pořádku a bylo po problému.
T-rex 450 dominator upgrade, Protos, T-rex 500 PRO
Futaba T8FG
Futaba T8FG
- Screwball671
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pon 22.11.2010 0:00
- Bydliště: Praha Barrandov
Re: Protos 500 pokračování
Tak jsem vše projel výstružníkem, znovu vyměnil ložiska v gripech a pořád to samý. Jediný co to zlepšilo bylo maximální napnutí řemene, kdy to zakmitávalo jen opravdu málo, ale zase se začaly objevovat nepěkné zvuky jak se guma třela v napnutí o kladky, takže dám ještě novej řemen.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Re: Protos 500 pokračování
Ahoj, můžete sem někdo dát fotku předělané FB hlavy na FBL tou novou sadou? Já si s tím nevím rady a na MSH je manuál jen na tu starou sadu. Stačí mne jen trknout...
Díiky
Už jsem mezitím něco vygooglil, takže asi není potřeba. Dík
Už jsem mezitím něco vygooglil, takže asi není potřeba. Dík
Re: Protos 500 pokračování
Mám dotaz na problém s protosem. Mám protose s reglem roxy bl960, s kterym lítám governor. Dnes z ničeho nic po první baterce mi to začlo podivně kopat do vrtulky. Zkoušel sem to pak bez hlavních listů a pokud jsem se dostal na otáčky nastavené v reglu, tak to začlo opět kopat do vrtulky a dokonce to i odstavilo motor nebo to běh motoru mělo tendenci restartovat...když sem odpojil baterku, tak pak třeba vůbec nepípal motor a nedungoval povel na vrtulku, po několikátém odpojení a zapojení baterie to opět šlo. Nemáte někdo tušení, kde by mohl být problém?
Re: Protos 500 pokračování
Nějak se nemůžu dobrat správného nastavení citlivosti gyra Spartan Quark na Protosovi 500 se sevrem Savox SH1290MG.Vrtulník se při roztáčení rotoru s kniplem plynu v cca 1/4 začne točit jak čamrda.Začal jsem s 30% podle návodu,postupně jsem se dostal na 50% se stále stejným efektem.Co dělám špatně?
Protos500,Raptor30
Re: Protos 500 pokračování
Reverzní funkce gyra?
PROTOS 500 karbon FBL + Mini V-Bar, HK500-TT + KDS FlyMentor, DX7s
Re: Protos 500 pokračování
lexlutor píše:Mám protose s reglem roxy bl960, s kterym lítám governor. Dnes z ničeho nic po první baterce mi to začlo podivně kopat do vrtulky. Zkoušel sem to pak bez hlavních listů a pokud jsem se dostal na otáčky nastavené v reglu, tak to začlo opět kopat do vrtulky a dokonce to i odstavilo motor nebo to běh motoru mělo tendenci restartovat...když sem odpojil baterku, tak pak třeba vůbec nepípal motor a nedungoval povel na vrtulku, po několikátém odpojení a zapojení baterie to opět šlo. Nemáte někdo tušení, kde by mohl být problém?
Statická elektrika? Máš dobře pospojované kovové části a propojené motorové lože se zadní trubkou? Neutrhlo se ti to pospojování někde?
Naposledy upravil(a) Vladimír dne pát 25.04.2014 12:56, celkem upraveno 4 x.
PROTOS 500 karbon FBL + Mini V-Bar, HK500-TT + KDS FlyMentor, DX7s
Re: Protos 500 pokračování
Vladimír píše:Reverzní funkce gyra?
reverz jsem nastavoval podle návodu i video návodu na youtube ale prověřím to znova
Protos500,Raptor30
Re: Protos 500 pokračování
Jaky ma prevodovy pomer resp. hlavni kolo zubu? Mam 15z pastorek a potrebuji do radia/reglu napipat prevod.
Text meho prispevku nemusi nutne odpovidat tomu, co jsem zde napsal ...
Re: Protos 500 pokračování
lexlutor píše:Mám dotaz na problém s protosem. Mám protose s reglem roxy bl960, s kterym lítám governor. Dnes z ničeho nic po první baterce mi to začlo podivně kopat do vrtulky. Zkoušel sem to pak bez hlavních listů a pokud jsem se dostal na otáčky nastavené v reglu, tak to začlo opět kopat do vrtulky a dokonce to i odstavilo motor nebo to běh motoru mělo tendenci restartovat...když sem odpojil baterku, tak pak třeba vůbec nepípal motor a nedungoval povel na vrtulku, po několikátém odpojení a zapojení baterie to opět šlo. Nemáte někdo tušení, kde by mohl být problém?
Delalo mi to same.. Mam regl Align 60A a po vypnuti Goviku se chova vsechno spravne. Ukostreno mam taky dobre .. S govikem mi to dela po roztoceni tydle psi kusy
Dx6 2014/T-rex 150 DFC/HK450 DFC 6S/Protos 500 FBL/Goblin 700
- jaroslav.falcon
- Příspěvky: 1528
- Registrován: pon 08.10.2012 22:15
- Bydliště: Kladno
Re: Protos 500 pokračování
Stydím se zeptat ale nedá mi to.
co to znamená kopat do vrtulky ? a jak to souvisí s ESC.
co to znamená kopat do vrtulky ? a jak to souvisí s ESC.
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protos 500 pokračování
Kopání do vrtulky pokud za to může regl je způsobený špatným fungováním governoru nebo humpolácky nastavenejma křivkama plynu. Jedná se o náhle změny v záběru motoru které se projevují kolísáním velikosti rekačního momentu od rotoru a na toto reaguje vrtulka která nestíhá a různě přecukává je nestabilní, má to momenty podobné přegyrovnanosti ( ne tak velká "kadence" ) a používá se pro to nejběžnější výraz " že to kope do vrtulky". .......
Je to něco podobného jakoby jsi opravdu velmi rychle a nešetřně cukal kolektivem a to ti dělalo něco podobného s vrtulkou. Jen je v tom ten rozdíl, že ten regl to umí daleko líp
a rukou to tak nenasimuluješ ....... 
Je to něco podobného jakoby jsi opravdu velmi rychle a nešetřně cukal kolektivem a to ti dělalo něco podobného s vrtulkou. Jen je v tom ten rozdíl, že ten regl to umí daleko líp