F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
vystad
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 08.05.2014 12:43

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#286 Příspěvek od vystad »

vojta mansfeld píše:Děkuju za rady. No, nějaké termíny mi sice nic moc neříkají, ale asi je to ideál se něco o tom naučit takže do toho asi půjdu.


Zkus písnout co Ti není jasné. Já nebo kdokoliv jiný Ti jistě rádi odpovíme. Zkusí se dohledat nějaké videjko, popíše se slovně, vyfotí se na vlastním stroji. Možností je :wink:
To co jsem psal v těch bodech předtím vypadalo obsáhle, ale byl to jen stručný obecný popis co a jak. Nic konkrétního. Spíš jen popis druhu nedostatků a co se s tím dělává, ale žádný podrobný návod... V těch třech vláknech najdeš snad úplně vše a několikrát. Řešívá se tam vše pořád dokola. Jen je to bohužel občas krkolomné, páč je tam odpověď většinou na několikrát. Málokdy se podařil příspěk úpravy od A do Z. Spíš jeden napsal co se má udělat, druhý jak se má udělat a třetí z čeho se má udělat :lol:
Uživatelský avatar
JosefSvejk
Příspěvky: 6483
Registrován: pát 29.04.2011 0:00
Bydliště: ČR

Re: Zadní motorek

#287 Příspěvek od JosefSvejk »

Asi by nebylo od věci napsat, o jaký model se jedná. Zdaleka ne všechny zadní motorky mají pastorek.
Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#288 Příspěvek od hafieror »

Jak zkontrolovat vyvážení a ohnutí flybaru v tom mám jasno.
Ohnutí hřídele také
Ale ta deska cykliky mě pořád není jasná. Jestli to chápu správně, tak se kolmost šteluje povolováním a utahováním táhel, ale podle čeho mám chytat kolmost? To je jen metoda pokus omyl?

Jinak Mám kombinaci SS hlavní motor, plus pružinka náhodného typu plus tvrdá baterie. Vítr včera nebyl vůbec žádný a stejně se to chovalo při letu na všechny strany, takže tím bych vítr jako viníka vyloučil.
vystad
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 08.05.2014 12:43

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#289 Příspěvek od vystad »

Na desce cykliky jsou dve tahla od serv. Jedno vzadu a jedno na pravo. Kdyz se to plastove ocko stahne/odcvakne dolu z kulicky na desce, tak tim cernym plastovym ockem jde sroubovat na dratovem tahlu od serva. Tim se meni delka. A dik nehoraznym vulim v celem mechanismu je nutne kontrolovat kolmost na roztocenem rotoru. Drzim vrtulnik v napnute ruce co nejdal od obliceje, roztocim na ctvrt nebo pul plynu o podivam se zepredu a pak zprava nebo zleva, jesti je deska cykliky kolmo na hlavni hridel rototu. Pozor na oba rotory, at Te neposekaji, fakt opatrne! Zhodnotim na kterou stranu to chce doseridit a podle toho nastavuji delku praveho a nebo zadniho tahla. Priklad. Stranove dobre, ale zda se mi, ze to chce naklonit dopredu. Sundam zadni ocko, povolim o otacku, cvaknu zpet. Provedu pohledem zkousku na roztocenem rotoru zepredu i zboku. Pokud sedi, leti bez trimu. Pokud nesedi, znovu sejmu ocko z kulicky a potocim o dalsi otacku. Cvaknu zpet a znovu pohledem zkusim. A takhle porad dokola, dokud to neni idealni. Takhle mi lita vrtulnik s 0 na vsech trimech. To psaval davno Tlavelza a nemuzu nez souhlasit. Mam odzkouseno a lip to ani nejde. A po jehu vzoru zaverem. Hlavne bacha na oci, vzdy opatrne
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#290 Příspěvek od hafieror »

Díky moc, jdu si s tím s respektem pohrát
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#291 Příspěvek od tlavelza »

hafieror píše:On když se rozletí dopředu, tak vůbec s ničím nehýbu a stejně se zastaví. Ještě jestli to pomůže, tak mám pocit, že letí spíše šikmo k zemi než rovně.

Pokud držíš plyn v jedné úrovni a přidáváš jen kniplem vpřed tak se ti vrťas po pár metrech může zastavit,musíš přidávat taky plyn.Knipl plynu a knipl vpřed jsou na sobě závislí a musíš se naučit kdy přidat víc plynu a kdy zase víc knipl vpřed.To samé platí na další směry letu.To musíš prostě natrénovat a sladit obě ruce.To mě dělalo v začátcích taky,blbej návyk z lítání pokojového koax.3 kanálového vrťase,u toho pokojového 3CH stačí držet plyn v jedné rovině a hejbat jen kniplem vpřed a on letí.A nebo tam máš ještě nějaký problém v nastavení.
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#292 Příspěvek od hafieror »

No s tím páčkováním si myslím, že bude taky velká část pravdy. Při dnešním létání jsem tohoto pocitu lehce taky nabyl, pak se mě splašil a pověsil jsem ho na strom, ale beru to dneska zase jako pozitivní lítání.
samojed3
Příspěvky: 51
Registrován: ned 10.11.2013 20:00
Bydliště: Praha 10

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#293 Příspěvek od samojed3 »

Ahoj chlapi tak Pokud někdo budete chtít mou F45 v plné náloži (stridavej motor 2x Lipo 2000mAh zadní motor zesilenej ss + jina zadni vrtule a prodlouzenej zadek o 5 cm odlechceny flybal pruzinka pod ciklikou vysílač predelan na 5 článku atd... No prostě vše co v tomto fóru.... Ideálně osobní odběr Praha 10 předvedu v letu. Cena včetně tuningu 1800Kč a důvod nemám na něj čas protože jsem koupil a letám s T rexem
když už člověk letí tak má koukat aby letěl a když kouká aby letěl tak má letět s tím s čím umí
Plha
Příspěvky: 278
Registrován: pon 10.06.2013 8:55
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#294 Příspěvek od Plha »

Dodělej střídavý motor i na zadek, snázeji to prodáš.
samojed3
Příspěvky: 51
Registrován: ned 10.11.2013 20:00
Bydliště: Praha 10

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#295 Příspěvek od samojed3 »

Proč bych to dělal motor je koupenej za 2 dolace a má přes 100 startů a funguje na 1. A mám ještě jeden do rezervy prostě jsem se zadkem šel jinou cestou a mnohem jednodušší. Ten zadek přežije celej vrtas. Prostě to co psal PLHA
když už člověk letí tak má koukat aby letěl a když kouká aby letěl tak má letět s tím s čím umí
Uživatelský avatar
Jardaxx
Příspěvky: 119
Registrován: pát 24.01.2014 14:54
Bydliště: Miroslav okr.Znojmo

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#296 Příspěvek od Jardaxx »

samojed3 píše:Proč bych to dělal motor je koupenej za 2 dolace a má přes 100 startů a funguje na 1. A mám ještě jeden do rezervy prostě jsem se zadkem šel jinou cestou a mnohem jednodušší. Ten zadek přežije celej vrtas. Prostě to co psal PLHA

A ten motorek bys neprodal? Nebo aspoň napiš značku nemám na to abych si to ostříďákoval.Jsem antitalent na elektroniku. :(
samojed3
Příspěvky: 51
Registrován: ned 10.11.2013 20:00
Bydliště: Praha 10

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#297 Příspěvek od samojed3 »

Tak pro všechny tady je ten motor
http://rcjetmodely.cz/cz/double-horse-9 ... 00-10.html
Vrtulka
http://rcjetmodely.cz/cz/double-horse-9 ... 00-19.html
Ale je potřeba dovazit předek cca 2 ks matek velikosti 8mm
Zadek se nemusí prodlužovat jen odstraniš starej motor z prevodama a pak už záleží na každém soudruhovi jak tam ten motor zvládne nabastlit pro ty méně zručné doporučuji provrtat zadní trubku a provliknout stahovaci pásku a tou motor přitáhnout.
když už člověk letí tak má koukat aby letěl a když kouká aby letěl tak má letět s tím s čím umí
pepjak
Příspěvky: 1
Registrován: ned 08.06.2014 18:10

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#298 Příspěvek od pepjak »

zdravim vas,
som zaciatocnik a mam problem s vrtulnikom mjx f-45 a sice ze po pridani plynu sa toci okolo svojej osi proti smeru hodinovych ruciciek. Zadny motor funguje ak hybem s packou na vysielaci ale neroztoci sa automaticky s hlavnym pri pridavani plynu. Podla toho co som sa docital by to malo byt chybne gyro a teda je treba vymenu PCB. Vrtulnik zazil par tazkych havarii :oops: . Poprosim vas o potvrdenie tejto mojej hypotezy nech mam istotu a viem co mi treba objednat :) Pre upresnenie mam novsiu verziu PCB.
Dakujem velmi pekne.
MJX F45, nova verzia PCB
xGrany
Příspěvky: 160
Registrován: ned 09.09.2012 9:45
Bydliště: Nové Město na Mor.

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#299 Příspěvek od xGrany »

Mas pravdu,pravdepodobne je v haji gyro a vymena desky te nemine... A pokud budes objednavat desku,tak rovnou objednej i zadni motorek...Pokud mas puvodni,tak se ti urcite brzo bude taky hodit...
milagros
Příspěvky: 400
Registrován: sob 09.03.2013 19:27
Bydliště: Blansko

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#300 Příspěvek od milagros »

a rovnou objednej tu z F-49 bude fungovat na ovladaci GR129 a hlavne je tam moznost lehce pripojit stridavy motory.....a je mozna i nejak vylepsena
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“