1/ postavit ji o dost lehčí
2/ zmenšit výchylky
3/ použít jinej profil
Tak se asi na tu moji havárku přes zimu podívám, třeba to bude ještě lítat.
Jirka
Luky-plane píše:
Už jsem to objevil.
http://web.archive.org/web/20080401121446/http://rc-modely.wz.cz/index%20files/Znasi_dilny/Z-50_vady/Z-50_vady.html
Luky-plane
Svaťa píše:To éro je lítavý. Opravdu.
Svaťa píše:Já tu píšu modelu 2,2m ne o 1,6m rozpětí.
Luky-plane píše:
Ahoj,
takže ještě jednou.![]()
Nechci F3A, jsem pilot, který létá pro zábavu a miluje typ Zlín Z-50.
.
.
.
Ještě přikládám video, na kterém létám se svým současným Z-50. Nic víc bych od Reicharda nechtěl. Pokud zaletí toto, bohatě mi to stačí. https://www.youtube.com/watch?v=0INO4cyegWA
Namáte někde video toho Vašeho, rád bych mrknul.
Díky Luky-plane
Luky-plane píše:Dík za reakci.
Aby to nebyla potvora na přetažení - za to bych byl samo taky rád.![]()
V tom mém příspěvku mi šlo však hlavně o pevnost konstrukce (i když pravda - psal jsem o letových vlastnostech), aby se to za letu nerozpadlo, když je to co se týče konstrukce ne příliš zdařilý stroj.
Luky-plane
Luky-plane píše:Dík za reakci.
Aby to nebyla potvora na přetažení - za to bych byl samo taky rád.![]()
V tom mém příspěvku mi šlo však hlavně o pevnost konstrukce (i když pravda - psal jsem o letových vlastnostech), aby se to za letu nerozpadlo, když je to co se týče konstrukce ne příliš zdařilý stroj.
Luky-plane
michaltucek píše:Nadherny stroj. Chtel bych tu neco obecne napsat nazor na modely Z50. Mel jsem od Reicharda tu 1600mm. Reci, ze se s tim neda pristat neberu. Pristavala sama, jen na vetsi rychlosti. Pokud se s tim nekdo chce tahat krokem, se zlou se potaze. Jinak obecne pokud model tohoto letadla ma mit strejne proporce jako predloha (ne jako model od Haikongu ktery vypada jako krizenec z50 a Vivata), tak bude mit vzdy kratky trup a tim padem problem s tezistem. Mel jsem vpredu sakra dost olova. Je pravda, ze na vyskovku to byla docela svinucha ale chlapci, vsak ona skutecna padesatka take neni zadne letadlo pro zacatecniky. Jsem i skutecnym pilotem letadel, a vim jak se postupuje od typu ke slozitejsimu typu. Proste je to akrobaticka masina a nelze od ni cekat, ze to bude pomalu letici hodny ero, ktery odpusti kazdou chybu. Pokud ma mit model proporce tak jak skutecna Z50, s tezistem bude vzdy problem a tim i podelna stabilita.