wranik píše:...servis ani netuší jak to unitř vypadá a co tam je je to jenom přeposílkovna do německa.odšroubovat deset šroubku a dva konektory snad nebude mít vliv na záruku...
To je spíše nepochopení toho, že u nás žádný záruční ani pozáruční DJI smluvní servis není a nikdy nebyl, servis je DJI Gmbh Schondra, to je v tom Německu. A to co zde řada lidí familiárně nazývá "
Pelikan" je DJI distributor (distribuce), a neměl by mít s koncovými zákazníky jako my nic společného, byť mají i své vlastní dealerství, skryté pod jiným názvem.
Ale nevím o tom, že by jakýkoliv zdejší distributor zde měl i smluvní záruční i pozáruční DJI servis, možná by si řada lidí při znalosti této informace ušetřila problémy po nějaké reklamovatelná závadě, byť postup případné reklamace je správný. Možná už i před nákupem
Asi by to chtělo více postudovat zdejší vlákna o Phantomech, kde se to omílalo již možná tucekrát. U nás jsou jen prodejci, tj. DJI dealeři, kteří prodávají od zdejších DJI distribucí, ale žádný smluvní servis.
"...
odšroubovat deset šroubku a dva konektory..." můžeš i Ty sám, když na to přijde, čeští prodejci DJI ve valné většině toho dohromady o Phantomech uvnitř ví méně, než kdejaký člen této Phantom komunity

). To ale není nic nového...