Supertrino F3P
Re: Supertrino F3P
Ha, zrovna mám noční na LZS - jdu žebrat k medicimanovi o kus izolační folie 
Re: Supertrino F3P
Tak jsem výše uvedené Accu 100mAh/2s nejprve osadil konektorem "Potenský" a poté 4 cykly griloval - viz. foto:
Re: Supertrino F3P
Výsledky: Cykloval jsem 5ks accu 100mAh/2s/25C
1.-2.cyklus - Nabíjecí proud I=0,1A a vybíjecí I=0,2A
Baterie se chovaly prakticky stejně, rozdíly v kapacitě byly v odpovídajících cyklech max. 5mAh.
Články v sadách jsou zřejmě dobře vybrány, rozdíl v napětí článků v sadách byl od 0,001 do 0,005V.
Napětí jsem měřil obyčejným měřidlem Raytronic M6, takže rozdíl v napětí je jen orientační, nicméně téměř stejný ve všech sadách.
3. cyklus jsem nabíjel proudem I=0,2A a dodaná kapacita byla menší o přibližně 10% než ve druhém cyklu.
Vybíjení jsem provedl opět 0,2A a odebraná kapacita byla opět menší přibližně o 10% než ve druhém cyklu.
4. cyklus jsem nabíjel opět 0,1A a vybíjel proudem 0,5A bez balancéru na koncové napětí 6,6V.
Odebraná kapacita byla od 91 do 96mAh.
5. cyklus pouze nabíjení jsem provedl pro porovnání na nabíječi CellPro 10XP opět proudem I=0,1A.
Výsledky byly srovnatelné s nabíječi na obrázku. V tomto cyklu jsem chtěl hlavně porovnat Ri článků v sadách.
Vím, že každý nabíječ tyto hodnoty vykazuje jinak, a proto mi šlo čistě o porovnání hodnot v sadách a mezi sadami.
Odpory byly:
1.sada 159/149
2.sada 147/155
3.sada 149/145
4.sada 165/157
5.sada 149/142
Hodnoty měření během nabíjení a vybíjení jsou samozřejmě pouze orientační a pro představu.
5. Vybíjecí cyklus bude v STrínu v neděli, kde se teprve ukáže, co v accu doopravdy je.
Baterie jsem po cyklování odlehčil o balanční konektory a kousky izolačních pásek.
Hmotnost Packu 2s tedy je 5,8g.
1.-2.cyklus - Nabíjecí proud I=0,1A a vybíjecí I=0,2A
Baterie se chovaly prakticky stejně, rozdíly v kapacitě byly v odpovídajících cyklech max. 5mAh.
Články v sadách jsou zřejmě dobře vybrány, rozdíl v napětí článků v sadách byl od 0,001 do 0,005V.
Napětí jsem měřil obyčejným měřidlem Raytronic M6, takže rozdíl v napětí je jen orientační, nicméně téměř stejný ve všech sadách.
3. cyklus jsem nabíjel proudem I=0,2A a dodaná kapacita byla menší o přibližně 10% než ve druhém cyklu.
Vybíjení jsem provedl opět 0,2A a odebraná kapacita byla opět menší přibližně o 10% než ve druhém cyklu.
4. cyklus jsem nabíjel opět 0,1A a vybíjel proudem 0,5A bez balancéru na koncové napětí 6,6V.
Odebraná kapacita byla od 91 do 96mAh.
5. cyklus pouze nabíjení jsem provedl pro porovnání na nabíječi CellPro 10XP opět proudem I=0,1A.
Výsledky byly srovnatelné s nabíječi na obrázku. V tomto cyklu jsem chtěl hlavně porovnat Ri článků v sadách.
Vím, že každý nabíječ tyto hodnoty vykazuje jinak, a proto mi šlo čistě o porovnání hodnot v sadách a mezi sadami.
Odpory byly:
1.sada 159/149
2.sada 147/155
3.sada 149/145
4.sada 165/157
5.sada 149/142
Hodnoty měření během nabíjení a vybíjení jsou samozřejmě pouze orientační a pro představu.
5. Vybíjecí cyklus bude v STrínu v neděli, kde se teprve ukáže, co v accu doopravdy je.
Baterie jsem po cyklování odlehčil o balanční konektory a kousky izolačních pásek.
Hmotnost Packu 2s tedy je 5,8g.
Re: Supertrino F3P
paveld píše:Tak jsem výše uvedené Accu 100mAh/2s nejprve osadil konektorem "Potenský" a poté 4 cykly griloval - viz. foto:
Já vím, že jsi z nabíječek nadšený, ale hele. Moje hyperionka dneska nacyklovala sama! 3 cykly, 100mA nabíjení, 100 vybíjení, pauza mezi cykly 3 minuty (pro dobrej pocit).
H
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Re: Supertrino F3P
Když mně se ty malé krabičky tak líbí
V neděli uvidíme, ty dvojčlánky by to moje (s těmito accu 62g) měly uvézt. Ten ednoválec bude asi s 55g hodně na hraně?
V neděli uvidíme, ty dvojčlánky by to moje (s těmito accu 62g) měly uvézt. Ten ednoválec bude asi s 55g hodně na hraně?
Re: Supertrino F3P
53g a bojim se že to nevyjde. Ani tak ne co se týče proudu, jako že už bude malá kapacita.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Re: Supertrino F3P
Ahoj. Tak se ozýváme po delší době. Broněk trochu popracoval a vypadá to že je nachystaný na zálet. Viz. obrázek. Chystá se v další Neutrino tentokrát s Lantsovem. Budu informovat 
Extra 330SC 2,6m Krill, Extra PA models, F3K Concept, Maat II, Progress, Jeti DS-24
Re: Supertrino F3P
Tak jsem zkusil 100mAh... letí to s tím hezky, první dva obraty
Pak napětí moc kleslo. Na můj pohon v 1s konfiguraci to není, ale jako 2s nebo 1s do nějakýho lehčího modelu by to fungovat mělo.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Re: Supertrino F3P
Dneska jsem udělal drobnou (ale předpokládám že letově významnou) změnu na Supertrinu. Jak se to letadlo pořád spomaluje a lítá se občas v dost nízkých halách, je problém hezky a pohodlně stíhat půlvýkrut a dvě čtvrtky na kolmicích směrem dolů. Čím pomaleji letadlo padá, tím pomaleji se totiž točí. Začal jsem kafem. Jak jinak
Rozhodl jsem se zvětštit vyvážení křidýlek na koncích křídla:
Využil jsem příčky, která už tam je a vedle vlepil UHU porem druhou:
Pak byla dost pakárna dremelkou přežíznout uhlíkovou pásku na náběžce, chtělo to opatrně, pomalu. Odříznutou část jsem ke křidýlku připojil kousíčkem uhlíkový pásky a 0,3mm silnou vzpěrou.
Protože jsem tušil, že se sem dostanu, udělal jsem tuhle změnu po vyřezání prvních 3 letadel, mýho, Pavlovo a honzisovo.
Rozhodl jsem se zvětštit vyvážení křidýlek na koncích křídla:
Využil jsem příčky, která už tam je a vedle vlepil UHU porem druhou:
Pak byla dost pakárna dremelkou přežíznout uhlíkovou pásku na náběžce, chtělo to opatrně, pomalu. Odříznutou část jsem ke křidýlku připojil kousíčkem uhlíkový pásky a 0,3mm silnou vzpěrou.
Protože jsem tušil, že se sem dostanu, udělal jsem tuhle změnu po vyřezání prvních 3 letadel, mýho, Pavlovo a honzisovo.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Re: Supertrino F3P
Včera ve Viničným se mi povedla dobrá fotka. Ne že by byla hezká, nebo tak něco. Ale podívejte se, jak obrovská je trivie 2.0 oproti Martinovi Brandmullerovi. (rozpětí 95cm, hmotnost 52g, Martin tak 1,8m a 70kg
) (edit: netuším, proč se fotka zobrazuje na ležato?)
Gernot pro letošní mistrovství světa postavil nový letadlo, jsem zvědavej jestli bude nějak výrazně menší, nebo ne.
Mám trochu dilema. V nízkých halách se s menšími modely lítá snáz, ale ty větší zas mají jakoby víc elegance a tak. Tak jestli supertrino zase nezmenčím?
Jo a úprava křidýlek: SUPER. To se povedlo.
Gernot pro letošní mistrovství světa postavil nový letadlo, jsem zvědavej jestli bude nějak výrazně menší, nebo ne.
Mám trochu dilema. V nízkých halách se s menšími modely lítá snáz, ale ty větší zas mají jakoby víc elegance a tak. Tak jestli supertrino zase nezmenčím?
Jo a úprava křidýlek: SUPER. To se povedlo.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Re: Supertrino F3P
HonzaS píše:... (edit: netuším, proč se fotka zobrazuje na ležato?) ....
Už ne...
jyrry.webnode.cz
Re: Supertrino F3P
Opravils? Jestli jo tak ď!
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Re: Supertrino F3P
Tak já to mám ve windowsech otočený správně, zkoušel jsem to otáčet všema směrama ve windowsáckým prohlížeči a nic. Příště zkusím taky fotošop. dík.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Re: Supertrino F3P
Finové jsou exoti... Ty vrtule jsou strašně ošklivý a je mi děsně líto že něco tak strašnýho může tak dobře fungovat
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g9ZCnXceN3o[/youtube]
na video mě upozornil Franta Horna - dík.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g9ZCnXceN3o[/youtube]
na video mě upozornil Franta Horna - dík.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16