létání s Wild hawkem
[quote="pilotek Chce to pri lietaní dodržať pár zásad
1/ vyhradiť si letový priestor v ktorom budem lietať a pritom stáť mimo neho. Určím si napríklad obdlžik 200*300 m a stojím v strede jeho dlhšej strany tak aby som bol mimo tento obdlžnik (tak ako futbalista vhadzujúci aut pri stredovej čiare). Samozrejme musím stáť tak, aby som mal slnko za chrbtom na nie oproti.
V takom prípade mám prhľad o modeli v každej polohe a nelietm ani ponad hlavu, ani poza seba. (Pri prelete nad hlavou ľahko strácam orientáciu a aj balanc)
2/ Určím si minimálnu výšku tak aby bola cca 30 st nad horizontom, vyhliadnem si referenčné body ako sú vrcholy kopcov, stromy a pod a pod túto výšku nelietam Tzn. ak som od seba 100m, minimálna výška je 30m. 200m min výška 60m. Pod úhlom 30 st dokážem doklzať s WH aj proti vetru a navyše čím je model ďalej, tým ťažšie sa "číta" jeho pozícia, tým skôr niečo zmrvím a tým je lepšie byť vyššie.
Pri takomto lietaní ťa nezaskočí ani škubanie motora, ani vypnutie reglu, ani prípadný kopanec.
1/ vyhradiť si letový priestor v ktorom budem lietať a pritom stáť mimo neho. Určím si napríklad obdlžik 200*300 m a stojím v strede jeho dlhšej strany tak aby som bol mimo tento obdlžnik (tak ako futbalista vhadzujúci aut pri stredovej čiare). Samozrejme musím stáť tak, aby som mal slnko za chrbtom na nie oproti.
V takom prípade mám prhľad o modeli v každej polohe a nelietm ani ponad hlavu, ani poza seba. (Pri prelete nad hlavou ľahko strácam orientáciu a aj balanc)
2/ Určím si minimálnu výšku tak aby bola cca 30 st nad horizontom, vyhliadnem si referenčné body ako sú vrcholy kopcov, stromy a pod a pod túto výšku nelietam Tzn. ak som od seba 100m, minimálna výška je 30m. 200m min výška 60m. Pod úhlom 30 st dokážem doklzať s WH aj proti vetru a navyše čím je model ďalej, tým ťažšie sa "číta" jeho pozícia, tým skôr niečo zmrvím a tým je lepšie byť vyššie.
Pri takomto lietaní ťa nezaskočí ani škubanie motora, ani vypnutie reglu, ani prípadný kopanec.
Zdravím.
Kto nabíja WH /ale aj iné modely/ originálnym battery-killerom
doporučujem si dať niekomu premerať nabíjací prúd. Na mojej nabíjačke je napísané 350 mAh co vychádza zhruba na tie 4 hodiny nabíjania /lietam až do vypnutia regulátora-ináč v návode je dokonca uvedené 4 až 4,5 hodiny!!!/. Nakoniec sa ukázalo, že nabíjačka dáva 500 mAh, čo je zhruba 2 hodiny a 40 minút nabíjania, a to je už myslím sakra veľký rozdiel pre baterky.
Vždy sa mi zdalo že baterky /po niekoľkých cykloch/ sa už začínajú mierne hriať po 3-tej hodine nabíjania, ale ešte som ich tam nechal... Tu začalo moje podozrenie, že nabíjačka dáva podstatne viac, a toto sa ukázalo až po následnom kolegovom premeraní.
Takže kto si chce predĺžiť životnosť batérií, doporučujem premerať setovú nabíjačku.
Kto nabíja WH /ale aj iné modely/ originálnym battery-killerom
Vždy sa mi zdalo že baterky /po niekoľkých cykloch/ sa už začínajú mierne hriať po 3-tej hodine nabíjania, ale ešte som ich tam nechal... Tu začalo moje podozrenie, že nabíjačka dáva podstatne viac, a toto sa ukázalo až po následnom kolegovom premeraní.
Takže kto si chce predĺžiť životnosť batérií, doporučujem premerať setovú nabíjačku.
-
Marcos
- Příspěvky: 1573
- Registrován: sob 02.02.2008 0:00
- Bydliště: Úvaly (Praha-východ)
- Kontaktovat uživatele:
Tady se člověk z chvíli snad ani nedomluví česky
Hele, v nějakém vlákně tu někdo nabízel toto: http://www.rsmodellsport.cz/zbozi/2512/ ... 0-2512.htm za 300 Kč. Má to plynule regulovatelný proud asi od 200 ma do 3A a DELTA PEAK. Pokud neplánejš v dohledné době přecházet na jiný typ baterií, tak bych sel asi do tohoto.
¡ǝuıɯ ǝq ןןɐɥs ʎɹoʇɔıʌ