Tak to je zajímavý srovnání. Pro můj výběr ale maximální rychlost letu není prvořadá. Vidím ale, že nic úplně nového není, tak vyberu z něčeho prověřeného..
Jasně, to jsem dal kvůli přehledu co se ve světě dělá za šedesátky. Když se to vezme kolem a kolem, tak šedesátek s děleným křídlem je málo. Když vezmu takovou dvoumetrovku, tak mám 3ks dílů po metru. No a dvoumetrovka lítá už zase líp. Proto třeba ta Destiny od Valenty není 60" ale 1380mm a ta se vejde do auta dozadu naštorc vcelku. Jako kategorie 60" F3F se lítá snad jen ve státech.
Dělená křídla nepotřebuju, do auta se vejde v pohodě i dvou metrovka spíš ty svahy jsou tady menší a cena 60” je taky podstatně jiná než 3 m a na vyblbnutí ve větru, kdy už to nejde s F3K,RCVS neboRCEV v termice, jsou skvělý..
Abych to tady uzavřel, tak další postřehy z létání s Birdem. Prostě paráda. Byl jsem s ním na svahu jen párkrát, ale dojmy jsou jednoznačně pozitivní. Čím víc fouká, tím větší zábava. Až se mě podaří nějaký let natočit, dám sem odkaz.Nechci dělat reklamu, ale Birda doporučuju všem, kdo si chce na svahu pořádně zalétat a nechce jít do 3m speciálu.
Mina píše:Žádné video není, no neva, mazel je už víc než týden doma a čeká a čeká.. no trup už je zabudovaný, ale servům do křídel se nějak nechce..
Ten Bird vyzera dost sikovne, na kolko vychdza ten model, cenu som na strankach nejak nenasiel, hladam nieco mensie na svah no spekulujem este aj ze by som od zakladu nieco postavil