Jak už jsem Ti psal,neměl jsem nikdy tyhle original měkké kola ale tenhle stav bych vyhodnotil jako lehce horší průměr.I mnohem dražší kola od proline trochu hází.Jestli dobře vidím,disky nějak extra nehází takže bych určitě zkusil kola vyvážit.Nejlevnější funkční metoda je (po koupení nebo vyrobení vyvažovačky) tavná pistole.Nic to nestojí, můžeš experimentovat a hlavně uvidíš jak se to po vyvážení zklidní.Závaží v podobě "bobku" tavného lepidla vydrží při spávné aplikaci třeba sezonu.
Odlepovat gumu z disku a lepit ji rovněji jsem se nikdy nesnažil a nevím jestli by to mělo smysl. Vyvážení zatím vždy stačilo.Summit je spíš pomalejší auto takže by po vyvážení myslím neměl být důvod k dalším obavám.
Pokud se neozve nikdo jiný,požádám kolegu co má tyhle kola o porovnání.
Pěkný průšvih byl po ježdění ve vodě kola měly snad půl kila každé a házelo to jek prase. řešení odvětrávací dírky v discích zalepit a udělat je do prostřed běhounu pneu. Gumy můžou být i "otlačené" po delším stání. Pokud háží i disky sundat dolů z auta podívat se jestli dobře sedí na hexech. A jak radí kolega zkusit vyvážit. Odpoj poloosu a jak dokáže "sjet" kolo težším místem dolů je to fakt moc.
Taranis+ T2-2008, E-REVO, Diablotin,Ariane V6 slow flyer ve výstavbě.
Po poznámce kornutka jsem si vzpoměl na jednu věc.Měl jsem už několik aut ale první fungl nové až nedávno.Nevím jak je balený summit a můžeš se podívat jak byl balený můj arrma talion(dole v podpisu odkaz).Při prvním roztočení doma,to vypadalo jako u Tebe.Když jsem ho párkrát projel venku,kola se krásně srovnaly.Zatím ani nebylo potřeba vyvažovat.Bůhví jak dlouho to někde leželo v krabici a kola byly trochu zmáčklé.Takže dej tomu trochu času a pár jízd venku a třeba se to zlepší.
Ahoj, tak ctyri sady baterek mam za sebou a kola smajdaji porad stejne. Zkusim teda vyvazit. Jeste jedna vec, kryt motoroveho prostoru proti bordelu uz mam, ale jeste ty fusakle na tlumice. Z ceho je vyrobit ? Diky
Hojas, já kupoval fusky tady http://www.badhorsie.com/products/shock-covers.html Mám je na E-Maxu už několik sezón, bez problémů, jen je při velké údržbě sundám a vyperu v umyvadle s troškou pracího prášku. Jinak na krátké tlumiče někdo vyrábí z ustříhaných prstů gumových rukavic. Nebo se dají ušít z Lykry, třeba ze starých plavek
No není zač Já bejt Tebou, tak bych ty návleky na sumcovi neřešil. Má tlumiče chráněné šasim. U malého reva je taky nemám. U E-Maxxe je jiná situace, tam jsou ty tlumiče nekrytý a dostávají od kamínků pěkně zabrat. Ta manžeta vlastně jen zabrání skřípnutí kamínku mezi pružinu. Můžeš ještě prubnout ty modré gumové rukavice
Ahoj, jak se upevnuje senzor RPM TRA6522. Nenasel jsem žádný držák senzoru otáček a ani zadne jine misto, kam ho umistit? U jinych modelu je na to drzak nebo se to dava primo na kryt motoru (je tam na to misto). Navod na uchyceni jsem take nenasel. Diky za odpoved
Snažil sem se pročítat tohle vlákno, ale vzdal jsem to, je strašně dlouhé. Primárně chci auto vyladit co nejvíce do terénu a rád bych znal názor na mnou níže uvedené uvažované nastavení: • Odklon vepředu negativní 1°/ vzadu pozitivní 1° • Rozbíhavost vepředu 1°/ sbíhavost vzadu 1° • Olej do tlumičů 60w • Olej do diferenciálů 100k • Dozadu měkčí pružiny double orange • Close ratio 21T/18T na podporu akcelerace • Písty s 1,1 mm dírami na podporu trakce • Vahadla progresivní-1 Co z toho bude mít podstatný vliv a na co se vykašlat? Jak to máte nastaveno vy?