Himoto Zenit - Demontáž pastorku

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Odpovědět
Zpráva
Autor
spacek.at
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 13.09.2018 17:10

Himoto Zenit - Demontáž pastorku

#1 Příspěvek od spacek.at »

Ahoj vespolek. Než mi všichni řeknete, že jsem si měl koupit lepší model, Zenita jsem dostal zadarmo. Koupil jsem k tomu Li-Pol a pořádnou nabíječku a super, k vycházkám s kočárkem stačí. Jeden problém se ale našel, spur gear se dost ohobloval (kamínky co se dostali přes netěsnosti, pořeším přetěsněním) a začal mi celý rozvod jakoby klapat. Spur tedy koupím nový, teď je ale otázka. Koupit ho kovový, nebo zase plastový? A pastorek co je na mezinápravové hřídeli je také plast. Výpadá OK, ale přemýšlím jestli ten koupit v kovu? Každopádně netušíte někdo, jak se vůbec sundává? Bohužel jsem na to nepřišel a nechci nijak nic poškodit. Díky moc za rady.
Přílohy
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_2609.jpg
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_260b.jpg
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_2607.jpg
varok
Příspěvky: 2765
Registrován: stř 04.07.2012 19:47
Bydliště: Havířov

Re: Himoto Zenit - Demontáž pastorku

#2 Příspěvek od varok »

To co máte na obrázcích je pastorek? Já vidím ozubené kolo. Ale teď vážně. Jestli neseženete přímo pro tento model kovový pastorek, tedy malé kolečko na elektromotoru, zkuste mrknout i jinam. Kouknul bych do nějakého e-shopu na převody na vrtulníky apod. Měl by mít stejný počet zubů a stejné rozměry jako původní.
spacek.at
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 13.09.2018 17:10

Re: Himoto Zenit - Demontáž pastorku

#3 Příspěvek od spacek.at »

Pojem a průjem, tahle problematika je pro mě nová :lol: Pastorek si myslím seženu v pohodě, jde o to jestli brát kovový nebo plastový. Vyměnit ho není problém. Každopádně má smysl kupovat jiné ozubené kolo (kovové)? A jestli někdo z vás netuší, jak se kolo z hřídele sundává (to, co je na fotkách). Díky
varok
Příspěvky: 2765
Registrován: stř 04.07.2012 19:47
Bydliště: Havířov

Re: Himoto Zenit - Demontáž pastorku

#4 Příspěvek od varok »

Sundat některé krajní ložisko. Vytlačit ten zajišťovací kolíček(ten co je zasunutý kolmo na hřídel) a kolo půjde sundat.
spacek.at
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 13.09.2018 17:10

Re: Himoto Zenit - Demontáž pastorku

#5 Příspěvek od spacek.at »

Jeste jeden dotaz. Kdyz jsem se dival na nahradni pastorky ukazuje mi to, ze na Zenita je nahradni typ modul 0,8. Muzu tedy koupit jakykoliv modul 0,8? Diky
nuku
Příspěvky: 104
Registrován: ned 02.09.2012 11:20
Bydliště: plzen

Re: Himoto Zenit - Demontáž pastorku

#6 Příspěvek od nuku »

Pokud je to opravdu 0,8 tak ano, zuby budou pasovat, je ale potreba si ohlidat prumer hridele.
Obecne se pouziva kombinace kov a plast, protoze kov na kov dela neplechu.
Take je nutne nastavit spravnou vzdalenost zubu v prevodu (nejsnaze pomoci papirku).
spacek.at
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 13.09.2018 17:10

Re: Himoto Zenit - Demontáž pastorku

#7 Příspěvek od spacek.at »

Jojo je to 0,8. Vzal jsem tedy kovovy pastorek a necham plastovy spur. O papirkove metode uz jsem tu cetl. Po utesneni prevodove skrine bude snad vse vyreseno.
kornutek
Příspěvky: 301
Registrován: stř 04.01.2017 20:47
Bydliště: Březnice (ZL)

Re: Himoto Zenit - Demontáž pastorku

#8 Příspěvek od kornutek »

Hlavně nebrat ten originál snad bronzový hnus.
Extrémně se sjíždí zuby a veme sebou jak proklouzne i spur.
Taranis+ T2-2008, E-REVO, Diablotin,Ariane V6 slow flyer ve výstavbě.
Odpovědět

Zpět na „Auta“