Představa je, že to nebude moc dramatická přestavba. Žádné centrální trubky a pružení ve stylu originální konstrukce. Nedělám maketu, ale hračku pro kluky. Konstrukce je vedena stylem odhadnutého rizika. Co praskne vytisknu příště masivnější.
Uznávám, že loukoťová kola na Tatru už jsou moc. S tím si poradím později.
Rozhodl jsem se, že začnu řízením, protože to jsem nikdy nedělal a tak tam byla spousta neznámých.
Kolo je uloženo stejně jako kolečko v in-line bruslích. Každé kolo dvě ložiska 608 a spacer z decatlonu. Tím se konstrukce dost zjednodušila. Osa je imbus z akrosu M6.
Kolo je samozřejmě užší než původně, ale to je i správně.
Většinu dílu jsem hned na podruhé měl..
Serva je nějaká čína a byl jsem rád, že jsem vzal 4ks a mohl jsem vybrat dva, které chodí podobně. Dva kusy jsou snad pro zvýšení ochrany převodů. Pákování je navrženo tak, aby vnitřní kolo zatáčelo více. Překvapivě diferenciace zafungovala.
Řízení je demontovatelné snadno. Na Tatře není žádný zásah. Jen je třeba "servat" jedno kolo z osy dolů.
Maluji to ve volné verzi Autodesk Fusion 360.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_o9kEYymOqU[/youtube]