Regly nici baterky
Regly nici baterky
Zdar jiz jsem mel 2 auta a pokazdy jsou regulatory delany tak ze kdyz jezdim a auto se zastavi ze uz dosla baterka tak pri hodne nizkym napeti.
Pipak na baterku jsou pouzival ale je to otravny protoze pri odberu piska.
Je nejaky reseni?
Aby se auto vyplo driv nez baterku vycerpa pod mez ktera je pro ni nebezpecna.
Konkretne u me 3S lipo ji regl zdima i pod 10V.
Pipak na baterku jsou pouzival ale je to otravny protoze pri odberu piska.
Je nejaky reseni?
Aby se auto vyplo driv nez baterku vycerpa pod mez ktera je pro ni nebezpecna.
Konkretne u me 3S lipo ji regl zdima i pod 10V.
Re: Regly nici baterky
3S baterie by se mohla vybíjet až k 9V, což je 3V na článek. Záleží v čem je používáš, jaký baterky používáš, co umí regl.
http://mara126.rajce.idnes.cz/
- juraj.jurej
- Příspěvky: 4069
- Registrován: čtv 08.03.2012 9:01
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regly nici baterky
Neviem aký máš ESC, ale bežne aj u low end modelov sa dá vypínacie napätie na článok nastaviť (Cut-off voltage) min. v troch krokoch. Napr. 2,8V-3V-3,2V.
FrSky Tandem X20
Re: Regly nici baterky
Ahoj, pokud ti píská pípák při odběru, máš už po baterkách nebo si musíš pořídit
na větší céčka...příklad, aku má psáno 2S /1500 mAh/ 15C...jak už tu někde autíčkáři psali,
je potřeba baterie 2S 1500mAh a více pokud se vejde, ale 25-30C a více, potom nastavit regl
na cca3-3,2V a mělo by to být v pořádku.
na větší céčka...příklad, aku má psáno 2S /1500 mAh/ 15C...jak už tu někde autíčkáři psali,
je potřeba baterie 2S 1500mAh a více pokud se vejde, ale 25-30C a více, potom nastavit regl
na cca3-3,2V a mělo by to být v pořádku.
Re: Regly nici baterky
prave mam baterii 3S 5200mah a novou
pipak co litam letadla bezne pipa pri nejakych 11V coz je 3,6V na clanek
ale u auta me regl vypne pri cca 9,6V coz je 3,2V na clanek.....a co jsem cetl nemela by se lipolka vybijet pod tech 3,6V
Samo to asi vydrzi ale z hlediska vydrze by to tak melo byt......takze asi jedina moznost je se s tim smirit....
pipak co litam letadla bezne pipa pri nejakych 11V coz je 3,6V na clanek
ale u auta me regl vypne pri cca 9,6V coz je 3,2V na clanek.....a co jsem cetl nemela by se lipolka vybijet pod tech 3,6V
Samo to asi vydrzi ale z hlediska vydrze by to tak melo byt......takze asi jedina moznost je se s tim smirit....
Re: Regly nici baterky
A to napětí je při zátěži nebo při odlehčení? To je poněkud rozdíl.
jyrry.webnode.cz
Re: Regly nici baterky
Dobrý večer.
Nedokážu si představit, jak by šlo u regulátoru realizovat měření napětí a následné vypnutí pouze při odlehčení. Tonda
Nedokážu si představit, jak by šlo u regulátoru realizovat měření napětí a následné vypnutí pouze při odlehčení. Tonda
Re: Regly nici baterky
milagros píše:prave mam baterii 3S 5200mah a novou
pipak co litam letadla bezne pipa pri nejakych 11V coz je 3,6V na clanek
ale u auta me regl vypne pri cca 9,6V coz je 3,2V na clanek.....a co jsem cetl nemela by se lipolka vybijet pod tech 3,6V
Samo to asi vydrzi ale z hlediska vydrze by to tak melo byt......takze asi jedina moznost je se s tim smirit....
U toho letadla je to taky tím že musí zůstat rezerva pro provoz serv, což u auta není.
http://mara126.rajce.idnes.cz/
Re: Regly nici baterky
Lioton píše:Dobrý večer.
Nedokážu si představit, jak by šlo u regulátoru realizovat měření napětí a následné vypnutí pouze při odlehčení. Tonda
Však na to se ale neptám
jyrry.webnode.cz
- LV
- Příspěvky: 9200
- Registrován: pát 05.01.2007 0:00
- Bydliště: Trenčianska Turná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regly nici baterky
milagros píše:prave mam baterii 3S 5200mah a novou
pipak co litam letadla bezne pipa pri nejakych 11V coz je 3,6V na clanek
ale u auta me regl vypne pri cca 9,6V coz je 3,2V na clanek.....a co jsem cetl nemela by se lipolka vybijet pod tech 3,6V
Samo to asi vydrzi ale z hlediska vydrze by to tak melo byt......takze asi jedina moznost je se s tim smirit....
Pod zatazou moses ist kludne na 3V/cl.
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
www.elektromodely.sk
Re: Regly nici baterky
Nevím jak ostatní, jezdím rok cca, a běžné jezdím na 3.1-3.2V na clanek, baterka je v pohodě řekl bych. Skladuju na 2.8V. Regl vypíná jak je nastavenej. Zkus se kouknout jestli nemá nějaký nastavení/programování
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Re: Regly nici baterky
Jehla píše: Skladuju na 2.8V.
Dobrý den. To neděláte dobře... Tonda
- LV
- Příspěvky: 9200
- Registrován: pát 05.01.2007 0:00
- Bydliště: Trenčianska Turná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regly nici baterky
Zrejme sa sekol o voltLioton píše:Dobrý den. To neděláte dobře... Tonda
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
www.elektromodely.sk
Re: Regly nici baterky
To bych asi dlouho neskladoval na 2.8
Píšu z telefonu, jasně že na 3.8V
Kluci pochopily a já pardon za překlep.
Doufám že jsem aspoň trošku pobavil.
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Re: Regly nici baterky
Ještě se zkusím zeptat kolik je pak do té 5200mAh dobito?
Pokud do 4000mAh, tak bych Voltíky až tak neřešil.
Pokud do 4000mAh, tak bych Voltíky až tak neřešil.
jyrry.webnode.cz