Cheeroke_komplet china
Re: Cheeroke_komplet china
Jo, jsou tam menší gumy, 120 průměr. Koukal jsem že se dělají až 130, ty by byly moc. A když to bude na pytel, půjdou na ten custom co mám rozdelanej. Nejhorší varianta co mě může potkat že budu muset koupit rafky 1.9 v železe. Neviděl bych to tak tragicky. Předpokládám že dorazí za 3-4 týdny. Tak pak uvidíme, sám jsem zvědavěj.
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Re: Cheeroke_komplet china
Jehla píše:Jo, jsou tam menší gumy, 120 průměr. Koukal jsem že se dělají až 130, ty by byly moc. A když to bude na pytel, půjdou na ten custom co mám rozdelanej. Nejhorší varianta co mě může potkat že budu muset koupit rafky 1.9 v železe. Neviděl bych to tak tragicky. Předpokládám že dorazí za 3-4 týdny. Tak pak uvidíme, sám jsem zvědavěj.
To si měl koupit jen jiný gumy v 1.9
http://mara126.rajce.idnes.cz/
Re: Cheeroke_komplet china
Čert vem kola. To má řešení, ale
Na testovacce jsem šel přes střechu a neměl jsem kastli. Všiml jsem si že mi začali cukat přední kola, respektive celá náprava. Koukal jsem na hrušku, sundal jsem kryt, na víc jsem byl línej, a tam je to ok. Všiml jsem si ale, že mi chybí po cerviku na každém kardanu. Na netu jsem našel že to může být prakticky cokoliv od těch cerviku po velkej úhel poloos až třeba po ložiska. Dneska kouknu na ty cerviky, to je nejjednodušší. Potom mrknu na rozvodku a poslední si nechám nápravu, ale doufám že tak daleko to nedojde.
Nejde mi posunout video, a to to dělám jako obvykle, tak až se to umoudri, bude tu
Na testovacce jsem šel přes střechu a neměl jsem kastli. Všiml jsem si že mi začali cukat přední kola, respektive celá náprava. Koukal jsem na hrušku, sundal jsem kryt, na víc jsem byl línej, a tam je to ok. Všiml jsem si ale, že mi chybí po cerviku na každém kardanu. Na netu jsem našel že to může být prakticky cokoliv od těch cerviku po velkej úhel poloos až třeba po ložiska. Dneska kouknu na ty cerviky, to je nejjednodušší. Potom mrknu na rozvodku a poslední si nechám nápravu, ale doufám že tak daleko to nedojde.
Nejde mi posunout video, a to to dělám jako obvykle, tak až se to umoudri, bude tu
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Re: Cheeroke_komplet china
https://photos.app.goo.gl/8ZxAbUPPmRsDyH6Z9
Lama sem, podařilo se mi to nahrát akorát sem. Doufám že to potencionálním radcum půjde pustit. Kdyby ne, prosím info.
Dik
Lama sem, podařilo se mi to nahrát akorát sem. Doufám že to potencionálním radcum půjde pustit. Kdyby ne, prosím info.
Dik
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Re: Cheeroke_komplet china
sundej kardan a zkus točit samotnou nápravou a to stejný zkus obráceně, chyť do ruky konec kardanu a pusť motor.
http://mara126.rajce.idnes.cz/
Re: Cheeroke_komplet china
Mara dík, dobrá rada mi zkrátila čas ohledně hledání. Super. Co není super je to ze je to v rozvodce. Teda myslím.
Edit následující den
Tak v rozvodce to není, aspoň jsem si udělal rozborku a vyčistil. Každopádně kardany mají vycochtany zavity a ty cerviky v nich jsou nějak v uhlu nasroubovany. Už tam nejdou ani správně nasroubovat. Když jsem to složil, chvílema to dělal i zadek, nebo se to dokonce střídalo když běžel dyl motor. To mě vede k těm kardanum. Zkusím cerviky a když nic, tak zkusím jiný kardany.
Edit následující den
Tak v rozvodce to není, aspoň jsem si udělal rozborku a vyčistil. Každopádně kardany mají vycochtany zavity a ty cerviky v nich jsou nějak v uhlu nasroubovany. Už tam nejdou ani správně nasroubovat. Když jsem to složil, chvílema to dělal i zadek, nebo se to dokonce střídalo když běžel dyl motor. To mě vede k těm kardanum. Zkusím cerviky a když nic, tak zkusím jiný kardany.
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Re: Cheeroke_komplet china
4x 2.2 disk zelezo
4x no name guma, měkčí
4x vložka obyc molitan
Už v základu asi o 80g těžší než původní plastiky se zavazim.
1.350 po 15% sleve
Já sem spokojenej
Ale s čím nejsem, jsou ty prokletý drhnouci napravy/poloosy. Dneska když jsem kola vyměnil, zkusil jsem auto ručně potlačit, pomalu, rovnoměrně. V jeden moment se kola úplně zablokovali. Změna směru dozadu, ok rozjelo se, ale po chvíli zase sek. Help!!
Co ten úhel kardanu na poloosu, nemůže to být tím? Protože když jsem to zkoušel naprázdno, na stojánku, tak se to začalo drbat až kdyz jsem to zkoušel motorkem. Když jsem měl napravy odpojeny od rozvodky, tak se točily hladce jak promazanej flasinet. Roztočil jsem je rukou, nic nehazelo ani nedrhlo.
Za případný rady diky
4x no name guma, měkčí
4x vložka obyc molitan
Už v základu asi o 80g těžší než původní plastiky se zavazim.
1.350 po 15% sleve
Já sem spokojenej
Ale s čím nejsem, jsou ty prokletý drhnouci napravy/poloosy. Dneska když jsem kola vyměnil, zkusil jsem auto ručně potlačit, pomalu, rovnoměrně. V jeden moment se kola úplně zablokovali. Změna směru dozadu, ok rozjelo se, ale po chvíli zase sek. Help!!
Co ten úhel kardanu na poloosu, nemůže to být tím? Protože když jsem to zkoušel naprázdno, na stojánku, tak se to začalo drbat až kdyz jsem to zkoušel motorkem. Když jsem měl napravy odpojeny od rozvodky, tak se točily hladce jak promazanej flasinet. Roztočil jsem je rukou, nic nehazelo ani nedrhlo.
Za případný rady diky
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Re: Cheeroke_komplet china
Měl sis koupit pořádný auto, né kopii čehosi.
http://mara126.rajce.idnes.cz/
Re: Cheeroke_komplet china
Podlaha s možností nastavení spodních linku nainstalována, byla trochu širší, asi 2-3mm z každý strany, je z wraitha myslim. Ty segmenty uprostřed rámu co se do nich montují towery jsem vypodlozil aby to zůstalo vycentrováne. Snížil jsem tim úhel na poloosach. Objednal jsem si kardany, tak uvidíme až dorazí.
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S