Model Škoda 130

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
soaron
Příspěvky: 127
Registrován: stř 21.05.2003 0:00

Re: Model Škoda 130

#16 Příspěvek od soaron »

tomashr ďakujem, ale asi to vzdávam. Bol by trošku podvod, darovať niekomu 120, keď vlastnil 130 a tú stále vyzdvyhoval. "Ja nemám 120, ale 130."
Tie modely majú označenie všade. Ešte aj na podvozku. To by som musel zbrúsiť a už by to nebolo ono.

PS: Áno. Je to 130 L.
Uživatelský avatar
odkudkam
Příspěvky: 75
Registrován: sob 18.05.2013 10:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Model Škoda 130

#17 Příspěvek od odkudkam »

Ahoj. tvůj pocin zcela chápu. Když jsem byl ještě mladý osel.,mel jsem predelanou 110r na 130rs,Jak říkám je to už dávno a tehdy to nikomu nevadilo(strážníci. STK), dnes bych při silnicni kontrole přišel i o občanku.
No a ta pointa, můj bratr mě každou chvíli podaruje omalovánkami či čokoládou vystřihovánky s motivem ať už r nebo rs. Jestli ji měl jako takovou srdcovku, udělej tričko s fotkou a nápisem.ci počkej až náskladní.
Mám vždy i stakovych kravin ohromnou radost a určitě nestuduju jestli je to úplně přesně jako to mě auto. Držím palce v tvém snažení.
guchar
Příspěvky: 8190
Registrován: čtv 07.05.2015 16:24
Bydliště: ČR

Re: Model Škoda 130

#18 Příspěvek od guchar »

@soaron Nevím zda znáš modely Škoda i z těchto stránek a nakolik splňují/nesplňují tvé představy. Já tam zahlédl
120L červená 1:43 - Abrex a 120LS 1:43 - Kultovní auta SSSR - časopis AutoModels s modelem #153

Podle předních blinkrů a zadních skupinových světel to je už provedení po modernizaci M. Blízké Š130L.
Zda nápisy 120 jsou jen na krabičce nebo i na modelu nevím. Když na modelu nejsou na obr. příliš vidět.
Take nevím jak složité by bylo jejich případné upravení/odstranění.
https://www.automodels.cz/Skoda-120L-cervena-1-43-Abrex-casopis-s-modelem-d8229.htm
https://www.automodels.cz/Skoda-120LS-1-43-Kultovni-auta-SSSR-casopis-AutoModels-s-modelem-153-d4884.htm

Úvod » Škoda Auto - Modely aut Škoda
https://www.automodels.cz/Skoda-Auto-c214_0_1.htm#page=1&man=9
Uživatelský avatar
soaron
Příspěvky: 127
Registrován: stř 21.05.2003 0:00

Re: Model Škoda 130

#19 Příspěvek od soaron »

Jj. ten prvý odkaz som videl v Pecke. Je to príliš maličké a má na ŠPZ aj na krabici nápis 120L. Takže ten určite nie.
Druhý odkaz už vyzerá dobre. Tam nevidím žiaden nápis, aj keď sa jedná o 120. Možno to bude to pravé orechové.

Ja som naivne myslel, že navštívim nejaký ešop a tam si môžem vybrať čo chcem. Potom som zostal samozrejme sklamaný, že to tak nie je. Takže som aj viacmenej zavrhol možnosť darovať 120 akoby 130. Prišlo mi to také... ako podvod. Na, tu máš 120 lebo 130 nie je/nenašiel som. Trošku to stráca ten punc, ak darujete niečo, čo je len nahrážka toho pravého.

Každopádne ďakujem za všetky odkazy a informácie. Ak nie mne, tak to možno pomôže miekomu inému. Aspoň som sa naučil niečo nové ohľadne hranatých škodoviek 105, 120, 125, 130, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou našej minulosti, aj keď toto auto ma v detstve minulo. Napriek tomu si na neho rád spomeniem a vždy keď ho vidím na ceste, tak sa len pousmejem, že tieto skvosty ešte niekto stále udržiava v jazdyschopnom stave.
guchar
Příspěvky: 8190
Registrován: čtv 07.05.2015 16:24
Bydliště: ČR

Re: Model Škoda 130

#20 Příspěvek od guchar »

Úplně prvním autem byl Moskvič 408 v karoserii 412. Po Trabantu nejlevnější bylo to auto Ne splašená trsátka
Když rychle prorezavěl a víc se opravoval šel z domu. Nastoupily Škodovky v ten čas 120(S) 1 174 cm³ 42,7kW
To byla ta s koženkovými poutky místo madel. Motorizace dostala přednost před vzhledem - výbavou.
Autíčko, kde jsem si na první sednutí připadal jako doma. I ženou oblíbená Kodoška, jí říkal syn, řeč berouce.
I dlouhé hadice ve spojích často tekoucí (než jsem se je naučil opravovat). Jí byly odpuštěny
Vydržela dlouho. Při rozumném Eco stylu uměla i pod 5 l/100 km. A léta ještě sloužila i dalšímu majiteli
Následoval Favorit 135, nevím zda kusem nebo vyráběnou sérií, byl daleko poruchovější než Š120.
Přechod na Felicii hatchback, 1289 cm3, 50 kW, (Š 781.136 M). Taky velký miláček jako Š120
Ta první láska vždy zůstane první tou největší. U druhého majitele auto manželky jezdí dodnes Občas oprava
Jako referentské u zaměstnavatele to byly od Š120L postupně všechny modely Š až po Fabii a Roomster

Další auto doma z důvodů špatně ohybatelného kolena byl Tiguan - úhel otevření dveří a výška sedadla.
Pochopitelně zase o mnoho generací, a tedy vymožeností dál.
Uživatelský avatar
soaron
Příspěvky: 127
Registrován: stř 21.05.2003 0:00

Re: Model Škoda 130

#21 Příspěvek od soaron »

Tak nakoniec som kúpil toto: https://www.automodels.cz/Skoda-120LS-1-43-Kultovni-auta-SSSR-casopis-AutoModels-s-modelem-153-d4884.htm. Je to síce 120LS, ale karoséria a farba sedí. Tak uvidíme, či bude mať úspech, aj keď je to malý podvod (len 120LS miesto 130L).
Uživatelský avatar
Shorty
Příspěvky: 1562
Registrován: úte 25.03.2014 15:25
Bydliště: Letovice,ČR

Re: Model Škoda 130

#22 Příspěvek od Shorty »

Pokud není ten dotyčný hnidopich určitě ho to potěší. :D
Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
guchar
Příspěvky: 8190
Registrován: čtv 07.05.2015 16:24
Bydliště: ČR

Re: Model Škoda 130

#23 Příspěvek od guchar »

Když vynechám motorizaci tak (pokud vím) Š120LS se po modernizaci od Š130L lišila
maximálně popisy (štítky) na karoserii. Po přechodu na Felicii Š 781.136 M, jsem to už tak moc nesledoval.
Jako hračky jsem ještě koupil plast. Š110R uvnitř holou a Š120L na "špagátě" bowden na řízení a dráty k motoru
Uživatelský avatar
soaron
Příspěvky: 127
Registrován: stř 21.05.2003 0:00

Re: Model Škoda 130

#24 Příspěvek od soaron »

Autíčko malo úspech. Ďakujem všetkým za rady.
guchar
Příspěvky: 8190
Registrován: čtv 07.05.2015 16:24
Bydliště: ČR

Re: Model Škoda 130

#25 Příspěvek od guchar »

PRO VYZNAVAČE ŠKODA RETRO 1:1 zde je jedna taková v ladění NSR
Stará (dobrá) Škoda 130 L Sport - Raketa ze Západního Německa
https://www.televizeseznam.cz/video/veterani-a-youngtimery/nejrychlejsi-stara-skodovka-na-cestach-skoda-130-l-sport-je-raketa-ze-zapadniho-nemecka-64120582

Pro soutěžní jízdy by jen potřebovala seřídit vhodné výšky a místa záběrů pedálů. A taky
brzdový pedál rozšířit o "ucho" z děrami odlehčeného plechu = pravá noha = pata brzda + nezávisle špička plyn

Willi Obermann, majitel firmy Auto Obermann = Garáž.cz - Veteráni - Jak se upravovaly komunistické Škodovky
https://www.garaz.cz/clanek/jak-se-upravovaly-komunisticke-skodovky-mame-dobove-ceniky-1272
Odpovědět

Zpět na „Auta“