KIWI - F3l/F5L
-
TomHlavinka
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 29.10.2014 9:36
- Bydliště: Litovel - Rozvadovice
Re: KIWI - F3RES
Jsou dvě možnosti buď lepit přepážku i s motorem, zvlášť v případě, když je to takto natěsno a nebo bočnice po slepeni trochu roztáhnout. Já jsem to stavěl první variantou, je to asi pohodlnejsi a přesnější. Tvůj elektrotrup má číslo 64. Zatím to tam všichni dostali.
Re: KIWI - F3RES
TomHlavinka píše:Jsou dvě možnosti buď lepit přepážku i s motorem, zvlášť v případě, když je to takto natěsno a nebo bočnice po slepeni trochu roztáhnout. Já jsem to stavěl první variantou, je to asi pohodlnejsi a přesnější. Tvůj elektrotrup má číslo 64. Zatím to tam všichni dostali.
Dostal som ho tam aj ja
Akurát ma to zaskočilo....
Večšinou je montáž pohonu posledná operácia.....
http://lubo111.rajce.idnes.cz
Re: KIWI - F3RES
Bolo by super mat tu motorovu prepazku na skrutky
v trupe v rohoch zaliate 4 matice a bola by moznost vlozit motor aj s prepazkou a priskrutkovat to.
Ale asi by to trosku viac vazilo a neviem ako by to bolo s pevnostou , ale spravit by to asi islo...
Bola by to vyhoda pri oprave ci vymene motora , lepsie nez to trhat von ci problematicky vkladat novy motor.
Ale je to len napad tak ma prosim nebite
Ale asi by to trosku viac vazilo a neviem ako by to bolo s pevnostou , ale spravit by to asi islo...
Bola by to vyhoda pri oprave ci vymene motora , lepsie nez to trhat von ci problematicky vkladat novy motor.
Ale je to len napad tak ma prosim nebite
Radiomaster TX16s / FrSky Horus X12s / Spektrum Dx8 G2 + pár lietadielok....
-
TomHlavinka
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 29.10.2014 9:36
- Bydliště: Litovel - Rozvadovice
Re: KIWI - F3RES
Ano i to by šlo v rozích je místa dost, tyto detaily si už může případně každý dodělat podle sebe.
-
krystof chrastka
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte 20.10.2020 10:45
Re: KIWI - F3RES
Karantena nuda je... Zábava na dlouhé dny v podobě druhého kiwi.
MK "katoda" Sokolov
-
TomHlavinka
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 29.10.2014 9:36
- Bydliště: Litovel - Rozvadovice
Re: KIWI - F3RES
albisko píše:Tiež kiwi....
Tak tohle vypadá taky hodně dobře!!
KIWI2
Ahojte přátelé KIWI,
tak mi to po mém KIWI1, o kterém jsem již tady psal (tuším na straně 58) jsem mu postavil bratříčka: KIWI2. Jak vidíte z obrázku, je to hotové, uchycení motoru nachystáno, doplním přijímač s telemetrijí , ESC, měřič baterií, který mi hlásí stav 3S a páky pro ovládaní směrovky i výškovky - mám tam proto dva bovdeny s táhly. Do trupu jsem pro vedení bovdenů přidal tři přepážky s dvěma dírkama pro bovdeny. Setva jsou poměrně vzadu, a tak bovdeny jsou pak vedeny cca 6 mm od horního zadeklování a to proto, aby to šlo přímo a nedrhlo. Pak to celé převážím, zedituji pro porovnání tento příspěvek. a až sleze sníh, kterého jsou tu na Moravě pod Beskydami opravdu kopy, vyrazím s oběma na louku, mám to pěšky kousek,....
Hotový model po převážení:
KIVI1 má 661g včetně:
- 194,9g navíc = baterie 78 g tří článek Airsoft 1,1 Ah,- ESC 30A,- motoru A2012 a vrtule 7,5 x 4 (Motor 54g. Vrtulule s kuželem 32,9g = 86,9g) + 30g dovážení vzadu, aby vyšlo těžiště!!!!
KIWI2:
- Motorák vyvážený a připravený k letu 641g i se zmíněným dovážením 30g dozadu. Takže bezmotorák by vážil 641g - 194g = 447g. což je asi o 20g méně než KIWI1. Dle mého je to typem balzy - od prvého pohledu a omakání byla u KIWI2 znatelně měkčí a lehčí. Co se týče lepidel (Soudal 64A D2 / Epoxy 1200) jsem na postupu nic neměnil, naopak žlutý a červený potah je Oracoverem, který by měl být těžší, ale i pevnější. Tuhost křídel je super!!!
Hold, kdo chce motoráka, zaplatí to na hmotnosti. Přesto považuji výsledek za dobrý. U nás stejně furt fouká, tak že mám to těžší i bez ,,balast" zatěže.
===========================================
Doplňuji obrázky, jak jsem řešil montáž motoru průměr 28mm a umístění serv pod odklápěcím krytem mezi křídly, který drží v předu západkou a vzadu magnetem. Před servy je umístěn přijímač a měřič lipo článků. Jaedna fotka ukazuje bovden, místo nitě na směrovku,...
Každopádně tuto variantu nikomu nevnucuji, já to řešil proto tak, že jsem nehonil gramy na záď, ale hledal místo pro baterku Airsoft, která je dlouhá a esc, které musí naopak vlést dopředu pod hlavní kryt,...
tak mi to po mém KIWI1, o kterém jsem již tady psal (tuším na straně 58) jsem mu postavil bratříčka: KIWI2. Jak vidíte z obrázku, je to hotové, uchycení motoru nachystáno, doplním přijímač s telemetrijí , ESC, měřič baterií, který mi hlásí stav 3S a páky pro ovládaní směrovky i výškovky - mám tam proto dva bovdeny s táhly. Do trupu jsem pro vedení bovdenů přidal tři přepážky s dvěma dírkama pro bovdeny. Setva jsou poměrně vzadu, a tak bovdeny jsou pak vedeny cca 6 mm od horního zadeklování a to proto, aby to šlo přímo a nedrhlo. Pak to celé převážím, zedituji pro porovnání tento příspěvek. a až sleze sníh, kterého jsou tu na Moravě pod Beskydami opravdu kopy, vyrazím s oběma na louku, mám to pěšky kousek,....
Hotový model po převážení:
KIVI1 má 661g včetně:
- 194,9g navíc = baterie 78 g tří článek Airsoft 1,1 Ah,- ESC 30A,- motoru A2012 a vrtule 7,5 x 4 (Motor 54g. Vrtulule s kuželem 32,9g = 86,9g) + 30g dovážení vzadu, aby vyšlo těžiště!!!!
KIWI2:
- Motorák vyvážený a připravený k letu 641g i se zmíněným dovážením 30g dozadu. Takže bezmotorák by vážil 641g - 194g = 447g. což je asi o 20g méně než KIWI1. Dle mého je to typem balzy - od prvého pohledu a omakání byla u KIWI2 znatelně měkčí a lehčí. Co se týče lepidel (Soudal 64A D2 / Epoxy 1200) jsem na postupu nic neměnil, naopak žlutý a červený potah je Oracoverem, který by měl být těžší, ale i pevnější. Tuhost křídel je super!!!
Hold, kdo chce motoráka, zaplatí to na hmotnosti. Přesto považuji výsledek za dobrý. U nás stejně furt fouká, tak že mám to těžší i bez ,,balast" zatěže.
===========================================
Doplňuji obrázky, jak jsem řešil montáž motoru průměr 28mm a umístění serv pod odklápěcím krytem mezi křídly, který drží v předu západkou a vzadu magnetem. Před servy je umístěn přijímač a měřič lipo článků. Jaedna fotka ukazuje bovden, místo nitě na směrovku,...
Každopádně tuto variantu nikomu nevnucuji, já to řešil proto tak, že jsem nehonil gramy na záď, ale hledal místo pro baterku Airsoft, která je dlouhá a esc, které musí naopak vlést dopředu pod hlavní kryt,...
Naposledy upravil(a) Pavel1238 dne sob 23.01.2021 20:32, celkem upraveno 6 x.
Pavel
Re: KIWI - F3RES
TomHlavinka píše:
Tak tohle vypadá taky hodně dobře!!
Aj to tak letí! Stihol som len pár letov pred snehom. Má to potenciál
-
krystof chrastka
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte 20.10.2020 10:45
Re: KIWI - F3RES
albisko píše:Tiež kiwi....
Krasna farebna kombinacia , uz dlho som nevidel ze by farbicky tak pekne ladili k modelu.
Parada
Keby som nebol taky lenivy tak sa tiez o jedneho pokusim , zacinate mi robit chute
Radiomaster TX16s / FrSky Horus X12s / Spektrum Dx8 G2 + pár lietadielok....
-
TomHlavinka
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 29.10.2014 9:36
- Bydliště: Litovel - Rozvadovice
Re: KIWI - F3RES
Koukám, Pavlova elektra je velkoryse vybavená a rekreačně řešená! S 50g motorem a na 3S to snad musí stoupat 20m/s. Běžně však lítáme na 30g motor 2225, 10g regl cca 15A a tvrdé aku 3S 300mAh, serva pod křídlem stačí malé 6g. Osazení je bez hlídačů, monitorů, variometrů a vehementů. Hmotnost takto vybavené elektry je pak okolo 420-450g Libor Pechan má elektro Kiwi pár gramů přes 400g.
-
Jirka Schifi Zatec
- Příspěvky: 368
- Registrován: ned 03.03.2019 14:40
Re: KIWI - F3RES
Ahoj Reskari tak jsem do teto nadherne kategorie spadl taky,jak uz jsem psal.Dodelal jsem treti ero a to treti ero bude vylozene klidak,kridla jsou na uhlik.tubce,potah vlies,hlavice nebo gondola jak chcete taky potah stredni modelspan a pomerne dlouhy cumak a radeji jsem ji jeste zpevnil preklizkou a smrk.pasnicemi a to vse zevnitr,a strikl barvou ve spreji no a vzadu je motyl,tak jsem zvedav jak se to bude v lufte chovat,vaha nevim ale lehke to je.jeste zbyva vsechny era zalitnout a nastavit polohu hacku.A po te si na era zvyknout a takzvane se s modely szit a vedet a znat jejich reakce.U toho klidaka jsem vypustil i brzdici stit,a myslim si ze nebude u era ani potreba.Ale to vse ukaze az letani.Zatim Ahoj Jirka Sifi Zatec.
Re: KIWI - F3RES
.....a tvrdé aku 3S 300mAh.....
Ahoj, dovolil bych si dotaz: jaké aku konkrétně používáte?
Zatím používám 3S 550 TATTU R-Line, https://www.peckamodel.cz/ta-rl-95c-550-3s1p-gens-ace-lipo-tattu-r-line-serie-3s-550mah-95c, hmotnost 45g a má zbytečně veliký výkon, uvítal bych něco s nižší hmotností.
-
TomHlavinka
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 29.10.2014 9:36
- Bydliště: Litovel - Rozvadovice
Re: KIWI - F3RES
Gaoneng, Tattu, nebo Thunder Power. Většinou jsou dobré aku pro závodní drony.