létání s Wild hawkem
strigy píše:spolehlivější jsou normální panty. ale kdybys to chtel udelat z té pásky tak vyřízlí křidýlko hranou k celímu křídlu zespodu vybrousíš do špice
a z vrchu to přelepíš normálne a zespodu do přilepíš po celé špičce až ke křídlu že okopíruješ povrch zespodu.
snad si to pochopil
ta špica je takto
_
\
nevim jestli to pochopil mosquito, ale já ne.
Wild Hawk 4k, díky lepidlu a skelné pásce pořád ještě drží pohromadě
-
murphytravex
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 06.06.2008 0:00
- Bydliště: Ostrava Dubina
- Kontaktovat uživatele:
to:strigy
neboj já to pochopil, když se to přilepí na horní straně křídla, tak nahoru by to chodilo v poho ,ale dolů při rovném vyříznutí by to nešlo. Takže se to uříznuté křidýlko musí seříznout nebo přibrousit, aby chodilo i dolů. A basta (fidli).
neboj já to pochopil, když se to přilepí na horní straně křídla, tak nahoru by to chodilo v poho ,ale dolů při rovném vyříznutí by to nešlo. Takže se to uříznuté křidýlko musí seříznout nebo přibrousit, aby chodilo i dolů. A basta (fidli).
Jdi do toho s vervou!
"1.stíhací peruť Ing.Jana Kašpara"
"1.stíhací peruť Ing.Jana Kašpara"
-
murphytravex
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 06.06.2008 0:00
- Bydliště: Ostrava Dubina
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám za sebou třetí let. Pokud by se ty první dva takto daly nazvat. Konečně jsem si ho užil. Dělal jsem chybu,že jsem lítal s nevytrimovanou výškovou a při malých otáčkách to šlo na hubu a pak se to při nabrání rychlosti zase zhouplo a furt dokola. Ale teď už je to dobrý. Dnes jsem již přistání ve tvaru Valentův 5-ti vrut vyhnul.
WH doznal od původních nastavení těchto úprav:
1. VOP a SOP nalepeny pantíky a slepeny k sobě a trupu
2. křídla ze spodu na suchý zip aby nevyjížděly (není to ještě, ale to pravé ořechové)
3. vyříznutá přepážka u baterky nalepení suchzipu a posunutí článku dopředu
4. nepodcenit - polepení náběžek křídel,čumáku a celého trupu (vřele doporučuji pro přistání na strništi, jinak se nebudete stačit divit kolik dírek v trupu se objeví)
5. díra do kabiny na větrání
6. prodloužení vodičů k motoru - teď vytáhnu celou elektroniku včetně přijímače ven bez odpojování
WH doznal od původních nastavení těchto úprav:
1. VOP a SOP nalepeny pantíky a slepeny k sobě a trupu
2. křídla ze spodu na suchý zip aby nevyjížděly (není to ještě, ale to pravé ořechové)
3. vyříznutá přepážka u baterky nalepení suchzipu a posunutí článku dopředu
4. nepodcenit - polepení náběžek křídel,čumáku a celého trupu (vřele doporučuji pro přistání na strništi, jinak se nebudete stačit divit kolik dírek v trupu se objeví)
5. díra do kabiny na větrání
6. prodloužení vodičů k motoru - teď vytáhnu celou elektroniku včetně přijímače ven bez odpojování
Jdi do toho s vervou!
"1.stíhací peruť Ing.Jana Kašpara"
"1.stíhací peruť Ing.Jana Kašpara"
na strništi ted taky lítám s wh ale bez polepené náběžné hrany a uplně v pohodě ani jeden škrávanec a díra. jinak tam kde lítám nekdo koupil pozemek tak to označili tyčema s praporkem a když sem šel na přistání tak jsem na ne zapoměl a tatka se postavil tak dobře ža sem na tu tyč nevidel, no a nenarval sem to hned do ní?
prasklo to asi 2cm do křídla tak sem tam kapl purex a v pohodě, ale poznat to jde.
-
murphytravex
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 06.06.2008 0:00
- Bydliště: Ostrava Dubina
- Kontaktovat uživatele:
4,5,6, a dnes "již" 7 let ten byl již opravdu pohodový a užíval jsem si to, lítal jsem na dvě baterky 2x po 18 min. Vyváženo, vytrimováno, žádný vítr, sluníčko zrovna vylézalo, 2 velmi slušná přistání. Byl jsem spokojen - prostě relax, vřele doporučuji.
Jděte do toho, stojí to zato. Nenechte se odradit prvnímy neúspěchy.
Jděte do toho, stojí to zato. Nenechte se odradit prvnímy neúspěchy.
Jdi do toho s vervou!
"1.stíhací peruť Ing.Jana Kašpara"
"1.stíhací peruť Ing.Jana Kašpara"
-
murphytravex
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 06.06.2008 0:00
- Bydliště: Ostrava Dubina
- Kontaktovat uživatele: