oprava regulátoru Mystery
oprava regulátoru Mystery
ahoj, neopravujete někdo regulátory Čínské výroby? Mám mystery FM 80A a nikdy neletěl, nevím co s ním je, vůbec nereaguje.
Díky za rady
Díky za rady
Vzlétnout můžeš,ale přistát musíš!!
Tak hurá do vzduchu!!!!!
letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
Tak hurá do vzduchu!!!!!
letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
Máš vyzkoušeno dát plný plyn na vysílači při odpojeném reglu od baterky, pak ji zapojit, regl pípne, plyn stáhnout.
...Powering up the ESC for the first time and setting the Automatic Throttle Calibration
The ZTW ESC features Automatic Throttle Calibration to attain the smoothest throttle response and resolution throughout the
entire throttle range of your transmitter. This step is done once to allow the ESC to “learn and memorize” your Transmitter’s
throttle output signals and only repeated if you change your transmitter.
1.Switch your Transmitter ON and set the throttle stick to its maximum position.
2.Connect the battery pack to the ESC. Wait for about 2 seconds, the motor will beep for twice, then put the throttle in the minimum
position, the motor will also beep, which indicates that your ESC has got the signal range of the throttle from your transmitter.
The throttle is now calibrated and your ESC is ready for operation....
...Powering up the ESC for the first time and setting the Automatic Throttle Calibration
The ZTW ESC features Automatic Throttle Calibration to attain the smoothest throttle response and resolution throughout the
entire throttle range of your transmitter. This step is done once to allow the ESC to “learn and memorize” your Transmitter’s
throttle output signals and only repeated if you change your transmitter.
1.Switch your Transmitter ON and set the throttle stick to its maximum position.
2.Connect the battery pack to the ESC. Wait for about 2 seconds, the motor will beep for twice, then put the throttle in the minimum
position, the motor will also beep, which indicates that your ESC has got the signal range of the throttle from your transmitter.
The throttle is now calibrated and your ESC is ready for operation....
Tak to mě nenapadlo
zapojil jsem motor na regl, kabel od reglu dal do přijímače na 3 kanál-plyn a připojil pohonné baterie k regulátoru. Nenastala žádná reakce. Myslíš, že když ještě přidám přijimačové baterie bude vše OK? 
Vzlétnout můžeš,ale přistát musíš!!
Tak hurá do vzduchu!!!!!
letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
Tak hurá do vzduchu!!!!!
letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
prtkin píše:Tak to mě nenapadlozapojil jsem motor na regl, kabel od reglu dal do přijímače na 3 kanál-plyn a připojil pohonné baterie k regulátoru. Nenastala žádná reakce. Myslíš, že když ještě přidám přijimačové baterie bude vše OK?
Régl Mystery FM80A nemá BEC. Takže to chce přijimačové baterie nebo externí BEC. Jinak tady máš odkaz na manuál k tomu réglu pokud bys do budoucna potřeboval nastavovat nějaké parametry.
- KarelSkala
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 29.08.2010 0:00
-
petrpetr
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 06.12.2007 0:00
- Bydliště: Praha, Kunratice
- Kontaktovat uživatele:
KarelSkala píše:Nespletl ses náhodou trochu ??? Nový Mystery FM 80A stojí zhruba čtyřikrát tolik.
Ne, nespletl. Nový stojí 600Kč, takže oprava by měla smysl tak okolo 200 a to jak jistě sám uznáš nikomu za tu práci s nejistým výsledkem nestojí.
T-Rex500HK-Rex 250T-Rex 600Minititan 325SERaptor 30V2DX7