Zajímalo by mne, jak máte nastavené tlumiče na velkém Monster Trucku (1/10 nebo 1/8 ) - použitý olej, písty, pružiny...
Já zatím stále experimentuju. Chtěl bych dosáhnout toho, aby se auto pod plynem tolik neprosedalo na zadní nápravě, přední aby pokud možno kopírovala terén a auto tak bylo i pod plynem lépe ovladatelné, pči skocích ať se to neprosedá a nenaráží rámem o zem.
Jezdí se louky/lesy/pralesy - nikoliv soutěžní dráha.
Na svém trucku E-Maxx jsem proto zatím použil progresivní pružiny Traxxas (bílé) a na obou nápravách jsem je předepnul k tomu určenou podložkou 9mm, olej originál Traxxas viskozity 30, píst se dvěma otvory.
Nějaké rady, zkušenosti?
Tlumiče na Monster
Tlumiče na Monster
Naposledy upravil(a) FlyBear dne sob 30.04.2011 17:19, celkem upraveno 1 x.
- Jindra_S
- Příspěvky: 1327
- Registrován: pát 31.07.2009 0:00
- Bydliště: Sviadnov (Frýdek-Místek)
- Kontaktovat uživatele:
Doporučuji koupit sadu olejů (třeba 30, 50, 80) a experimentovat někde u dráhy, na které chceš jezdit. U Emaxxu je problem s 8 tlumiči, protože zároveň s olejem by se měly měnit i pružiny (moc slabá pružina a hustý olej je taky k ničemu).
Pokud se propadá zadek pod plynem, tuhý olej samozřejmě pomůže - ale zkusil bych spíše středový differenciál - ten pomůže IMHO více.
Na závodní auta (např. Losi apod.) existují setup sheety, kde je popsáno nastavení jezdců a tratí, nicméně Traxxass tohle IMHO nemá.
Pokud se propadá zadek pod plynem, tuhý olej samozřejmě pomůže - ale zkusil bych spíše středový differenciál - ten pomůže IMHO více.
Na závodní auta (např. Losi apod.) existují setup sheety, kde je popsáno nastavení jezdců a tratí, nicméně Traxxass tohle IMHO nemá.
No jo, ale když se nejezdi dráhy, ale divočina, tak ten středový diferák může být spíš na závadu.
Aspoň já bych občas uvítal raději uzávěry diferenciálů, jako má Summit, než další difák navíc
Taky do E-maxxe už se nedá namontovat, protože na jeho místě mám dvourychlostní převodovku. Člověk si holt musí vybrat - dráha nebo blbiny
Tak musím laborovat s tlumičema.
Navíc nejde jen o ten prosed pod plynem, ale taky o dopady ze skoků, aby auto nešlo příliš často spodkem o zem. Tak jak to bylo vybavené z výroby, to šlo po zemi skoro furt...
Aspoň já bych občas uvítal raději uzávěry diferenciálů, jako má Summit, než další difák navíc
Taky do E-maxxe už se nedá namontovat, protože na jeho místě mám dvourychlostní převodovku. Člověk si holt musí vybrat - dráha nebo blbiny
Tak musím laborovat s tlumičema.
Navíc nejde jen o ten prosed pod plynem, ale taky o dopady ze skoků, aby auto nešlo příliš často spodkem o zem. Tak jak to bylo vybavené z výroby, to šlo po zemi skoro furt...