Kamos si kupil toto auto http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=13449
Je tam nejaky regler ESC: 25A Brushless (with Reverse), o ktorom moc nevieme.
Problemy ma v podstate dva.
Prvy sa tyka reverzu. Ked chce cuvat, tak sa to vlece pomaly, nehovorim uz o tom, ked zapadne niekde v trave. To sa uz same vyhrabat nedokaze. Nepretoci ani kolesa.
Dopredu to problem nema.
A druhy problem je asi v Cut-off. Ci uz sa pouzil 2 alebo 3-clanok, vzdy sa motor drasticky spomalil po spotrebovani polovicnej kapacity baterky. Clanky ukazuju 3,85v .
Na rovnakom aute asi rok a pol starom sa taketo problemy neprejavuju.
Jedine co som si vsimol bolo, ze tie ESC su na pohlad mierne odlisne.
Vobec neviem, ci sa to da nejako naprogramovat.
Vedel by niekto poradit ?
Problemy s regulatorom
Re: Problemy s regulatorom
To co popisuješ opravdu vypadá jako problém s nastavením parametrů regulátoru. Může to být právě omezení výkonu na zpátečce a rovněž to zpomalení při vybitých baterkách vypadá jako nastavená ochrana proti podvybití baterií.
Jestli jdou tyhle věci nastavit a jak se to eventuelně dělá by ovšem mělo být napsáno v manuálu.
Dostal k tomu ten kámoš nějaký návod?
Jestli jdou tyhle věci nastavit a jak se to eventuelně dělá by ovšem mělo být napsáno v manuálu.
Dostal k tomu ten kámoš nějaký návod?
Re: Problemy s regulatorom
Tu je ten manual.
Myslim, ze to uz skusal podla toho.
Ale nic co sa tyka cut-off tam nevidim, okrem toho, ze je to automaticky nastavene.
Pouziva 2200mah baterku a vzdy je len do polovice vybita.
Myslim, ze to uz skusal podla toho.
Ale nic co sa tyka cut-off tam nevidim, okrem toho, ze je to automaticky nastavene.
Pouziva 2200mah baterku a vzdy je len do polovice vybita.
Re: Problemy s regulatorom
Hmmm, tak ten návod to bohužel říká naprosto jasně:
1) Automatický cut-off, když baterky klesnou pod 65% své kapacity. Ještě před tím ale nejdřív jako varování zpomalí jízdu.
2) Regulátor nelze nastavit, on si - dle představy výrobce
- sám automaticky detekuje typ baterek a počet článků.
Takže s tím IMHO nepůjde dělat nic, leda osadit jiný regl.
---
Ten druhý problém se zpátečkou by možná řešitelný být mohl. Sice procenta na reverz nastavit nelze (je fakt, že tohle umí jen lepší regly), ale v návodu se píšou věci, které by mohly mít vliv a stojí za to je prozkoumat a otestovat:
1) Reverz je možné zakázat nebo opět povolit. Zákaz/povolení se přepíná pomocí vysílače nastavením plynu během spouštění reglu (je to v tom návodu). Zkuste to přepnout, co to udělá...
2) Regl vyžaduje, aby byl plyn na vysílači nastaven v režimu 50/50. To zanemá, že 50% dráhy plynu je pro jízdu vpřed a 50% dráhy plynu pro jízdu vzad i brzdu. Jinými slovy, neutrál musí být v polovině dráhy. Zkontrolujte tedy, jestli náhodou na vysílači nemáte nějak nastavenu jinou dráhu plynu - některé vysílače totiž umožňují toto nastavit například na 70/30, což by pak u tohohle autíčka nefungovalo správně.
3) Regulátor musí být zkalibrován na neutrální pozici plynu. Postup je uveden v tom návodu.
Tak snad to pomůže...
Když ne, reklamujte to.
1) Automatický cut-off, když baterky klesnou pod 65% své kapacity. Ještě před tím ale nejdřív jako varování zpomalí jízdu.
2) Regulátor nelze nastavit, on si - dle představy výrobce
Takže s tím IMHO nepůjde dělat nic, leda osadit jiný regl.
---
Ten druhý problém se zpátečkou by možná řešitelný být mohl. Sice procenta na reverz nastavit nelze (je fakt, že tohle umí jen lepší regly), ale v návodu se píšou věci, které by mohly mít vliv a stojí za to je prozkoumat a otestovat:
1) Reverz je možné zakázat nebo opět povolit. Zákaz/povolení se přepíná pomocí vysílače nastavením plynu během spouštění reglu (je to v tom návodu). Zkuste to přepnout, co to udělá...
2) Regl vyžaduje, aby byl plyn na vysílači nastaven v režimu 50/50. To zanemá, že 50% dráhy plynu je pro jízdu vpřed a 50% dráhy plynu pro jízdu vzad i brzdu. Jinými slovy, neutrál musí být v polovině dráhy. Zkontrolujte tedy, jestli náhodou na vysílači nemáte nějak nastavenu jinou dráhu plynu - některé vysílače totiž umožňují toto nastavit například na 70/30, což by pak u tohohle autíčka nefungovalo správně.
3) Regulátor musí být zkalibrován na neutrální pozici plynu. Postup je uveden v tom návodu.
Tak snad to pomůže...
Když ne, reklamujte to.