Aku li-po 1800 Gens ace problém kapacita

NiCd, NiMH, LiPol, LiIon, LiFe, Pb...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mira2506
Příspěvky: 27
Registrován: sob 06.08.2011 0:00
Bydliště: Kralupy

Re: Aku li-po 1800 Gens ace problém kapacita

#16 Příspěvek od Mira2506 »

Zdravím,tak jsem dneska vyzkoušel radu:jezdit jenom chvilku jak jste radily a baterie po vložení na nabíječku po nabití ukazovala 860mah čas 23:70 tak to ukazuje ještě méně.Tak už nevím!!!
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

Re: Aku li-po 1800 Gens ace problém kapacita

#17 Příspěvek od Doktor »

Tak čim kratší dobu jezdíš, tak méně náboje z aku spotřebuješ a tak méně náboje musíš do aku při nabití vracet. Tohle je logický. Pokud si vyjezdil cca 860mAh, tak prodluž dobu jízdy při stejném režimu jízdy asi o 60% a budeš na zhruba tich vybitých 1400mAh.
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Aku li-po 1800 Gens ace problém kapacita

#18 Příspěvek od Drondys »

Mira2506 píše:Zdravím,tak jsem dneska vyzkoušel radu:jezdit jenom chvilku jak jste radily a baterie po vložení na nabíječku po nabití ukazovala 860mah čas 23:70 tak to ukazuje ještě méně.Tak už nevím!!!

Špatně jsi to pochopil. Aplikuj opakovaně následující postup.

1. Jezdi na čas tj. těsně před zahájením jízdy si zapni třeba nějaké stopky a těsně po ukončení jízdy je zastav a změřenou dobu si zapiš.

2. Po ukončení jízdy lipolku nech cca 10 až 15 minut odpočinout a pak ji dej na nabíječku a nechej ji nabít naplno a po ukončení nabíjení si opiš kolik bude nabíječka ukazovat mAh, které dobila do lipolky.

Pokud nabíječka po ukončení nabíjení ve stavu kdy už je lipolka plně nabitá ukáže, že do lipolky dobila méně než 1300mAh pak můžeš v následující jízdě po tomto nabití jezdit o něco delší dobu než jsi jezdil v předchozí jízdě tj. dobu ježdění na jedno nabití trochu (o pár minut) prodluž.

Pokud nabíječka po ukončení nabíjení ve stavu kdy už je lipolka plně nabitá ukáže, že do lipolky dobila více než 1400mAh pak v následující jízdě po tomto nabití jezdi o něco kratší dobu tj. dobu ježdění na jedno nabití trochu (o pár minut) zkrať.

Opakováním tohoto postupu postupně doladíš dobu ježdění na jedno nabití tak, aby po ukončení jízdy, po odpočinutí lipolky cca 10 až 15 minut a po jejím plném nabití nabíječka ukazovala, že do lipolky nabila náboj někde v rozmezí od 1300 do 1400 mAh, a to by měla být optimální doba ježdění na jedno nabití této lipolky s ohledem na její delší životnost.
Odpovědět

Zpět na „Akumulátory“