1:10 Thunder Tiger

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

1:10 Thunder Tiger

#1 Příspěvek od Back »

Ahoj závodníci.
Rád bych se pustil i cestou spalovacích autíček,a byla mi nabídnuta možnost koupit starší model o Thunder Tiger.Majitel ale neví přesný typ ani označení,a tak se obracím na vás.
O jaký model se jedná,a nemáte s ním někdo nějaké zkušenosti?Je to 4x4 hnané řemeny.
Jak je to s případnou dostupností dílů a je možné předělání na offroad?Rád bych měl oboje.

http://back74.rajce.idnes.cz/RC_Auto

Ještě cena - 2500,-kč , je to adekvátní?

Děkuji
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#2 Příspěvek od Back »

Že by tohle auto nikdo neznal? 8O
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#3 Příspěvek od Doktor »

4 minuty na googlu!: :)
http://www.thundertiger.com/product/6168-F.html

S ostatním nemohu sloužit. :wink:
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#4 Příspěvek od Doktor »

Back píše:O jaký model se jedná
Viz. má první odpověď
,a nemáte s ním někdo nějaké zkušenosti?
Já ne :)
Jak je to s případnou dostupností dílů
To by neměl být problém. Třeba zde:
http://www.va-models.com/eshop1/thunder ... tml?page=1
Doporučuju na oficiálních stránkách TT zjistit NO. náhradního dílu a pod tím číslem hledat díl v e-shopu.

... a je možné předělání na offroad?Rád bych měl oboje.
Jelikož TT na tomto základu žádný off road nenabízí, tak na to ani neseženeš potřebné "konverzní " díly (za 1). Off road s otevřeným řemínkovým převodem = asi celkem rychlá smrt řemínků a rozvodových řemenic včetně řemenic na obou difech (za 2). Prostě tohle je čistě on road na asfalt a do bláta to asi nepředěláš.

http://back74.rajce.idnes.cz/RC_Auto

Ještě cena - 2500,-kč , je to adekvátní?
Pokud je to komplet (dle fotek to tak vypadá), tak ve vztahu k ceně nového stroje ta cena jde.

P.S.: Akorát bych si možná otočil gumy na levé straně šípem vpřed. :wink:
Uživatelský avatar
Back
Příspěvky: 195
Registrován: pon 27.12.2010 0:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#5 Příspěvek od Back »

Díky za vyčerpávají odpověď . :lol:
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: 1:10 Thunder Tiger

#6 Příspěvek od tlavelza »

Zdravím vás všechny,dnes jsem na foru-auta poprvé,tak zkusím dotaz:mám BUGGY-Thunder Tiger-Sparrowhawk XB 1/10.Baterie Nosram 4600mAh,která byla dodána k modelu odešla(rekreační ježdění cca 22měsíců),koupil jsem novou Nosram 5000mAh,odešel regulátor,ještě jsem stihl reklamaci regulátoru na poslední chvíli,po reklamaci vše OK,když se začalo s buggy jezdit hodně ostřejší jízdou,tak kabely,které byly přicínované k motoru odpadly,teplem povolil cín,když už se to stalo po třetí a motor(origo Thunder Tiger 17z)přestával mít výkon,tak jsem koupil nový LRP V10 SPEC.5 17x2 a stal se stejný problém,odpadly přicínované kabely k motoru.Místo přicínování kabelů k motoru jsem dal konektory k motoru,konektory vydržely a uškvařila se jedna polovina zadního víka s uhlíkem.Ještě před tímto zničení motoru,jsem měřil proud motoru stejnosměrným klešťákem a odběr při dost velkým zatížení buggy byl až 60A-to je hrozně moc,šel jsem vyzkoušet ostrou jízdu a uškvařilo se to zadní víko(po cca 10 minutách).Regulátor je origo Regulátor Veloci -RS ESC,170A ale dvakrát po reklamaci,po první reklamaci vše OK ,po druhé reklamaci mám tento problém,reklamovat už nemůžu a nevím jestli to nemůže být v nastavení regulátoru,co jsem se doslechl,tak se regulátor musí nastavit kartou k danému motoru,tím,že byl na reklamaci,už nikdo neví jak je nastavený--je to pravda?Co mám dělat dál abych neodpravil další motor.
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#7 Příspěvek od Doktor »

Předpokládám že si nejdřív vyloučil nějakej mechanickej problém kontrolou všech rotujících částí podvozku!

Co s tim? Já bych z toho vyhodil ten 17ti závitovej motor. Ve spojení s aku 5Ah to ten motor nemůže dlouhodobě ustát a proto se taví. Nevim jakej tam máš pastorek (21 nebo 22T), ale na 70T spur asi menší pastorek už nedostaneš. Převod je prostě na daný motor příliš těžký!
Kup si klasickýho Miga 500 race 7,2V. Pokud ti na to bude stačit délka jeho hřídele (kvůli pastorku), tak ho namontuj přes nějaký velkoplošný podložky M3 (alespoň 1-2mm vysoké). Tim docílíš toho, že si bude moct integrovanej větrák v motoru nasávat přes přední čelo čerstvej vzduch a bude se tak motor chladit. Pokud ho přišroubuješ rovnou na čelo, tak se nemá jak chladit a bude se možná přehřívat (nevim jak moc daná montáž motoru překrývá jeho chladící otvory v čele).
S timhle motorem bys měl mít po problémech. Na zmíněném reglu můžeš provést maximálně kalibraci plynu. Nic jiného na něm nenastavíš!
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: 1:10 Thunder Tiger

#8 Příspěvek od tlavelza »

Doktor píše:Předpokládám že si nejdřív vyloučil nějakej mechanickej problém kontrolou všech rotujících částí podvozku!

Co s tim? Já bych z toho vyhodil ten 17ti závitovej motor. Ve spojení s aku 5Ah to ten motor nemůže dlouhodobě ustát a proto se taví. Nevim jakej tam máš pastorek (21 nebo 22T), ale na 70T spur asi menší pastorek už nedostaneš. Převod je prostě na daný motor příliš těžký!
Kup si klasickýho Miga 500 race 7,2V. Pokud ti na to bude stačit délka jeho hřídele (kvůli pastorku), tak ho namontuj přes nějaký velkoplošný podložky M3 (alespoň 1-2mm vysoké). Tim docílíš toho, že si bude moct integrovanej větrák v motoru nasávat přes přední čelo čerstvej vzduch a bude se tak motor chladit. Pokud ho přišroubuješ rovnou na čelo, tak se nemá jak chladit a bude se možná přehřívat (nevim jak moc daná montáž motoru překrývá jeho chladící otvory v čele).
S timhle motorem bys měl mít po problémech. Na zmíněném reglu můžeš provést maximálně kalibraci plynu. Nic jiného na něm nenastavíš!

Kola s převody bez motoru se točí lehce,zubová vůle-lehounké klapání mezi zuby,natěsno ne.Pastorek 21T+70T.Motor,na to jak to vypadalo uškvařené,tak se to dalo opravit a budu testovat.Pokud se to stane dále,objednám ten motor co píšeš a vyzkouším.Chlazení přes přední čelo není problém,uchycení motoru je v odlitku a má drážku na proudění vzduchu.Děkuji za radu a za typ na motor a budu testovat.
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#9 Příspěvek od Doktor »

Já mam v podstatě stejnej motor cos měl v tom TT jako origo akorát že 19T. Pokoušel sem se s tim namotorovat buggy 4WD od Reely. Auto nejede, regl topí, aku topí, motor topí. Na prázdno ten motor žere kolem 6A! Tyhle motory nemají pro rekre poježdění valnej význam. Pokud se to netočí díky lehkým převodům tak to akorát žere protože to nemá potřebnej moment a tudíž je eff motoru zcela v .... . Do Reely šel nakonec klasickej černej tamiyáckej už hodně běhanej sport tuned a je klid. Zejtra si to asi odbyde křest sněhem. :wink:
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: 1:10 Thunder Tiger

#10 Příspěvek od tlavelza »

Doktor píše:Já mam v podstatě stejnej motor cos měl v tom TT jako origo akorát že 19T. Pokoušel sem se s tim namotorovat buggy 4WD od Reely. Auto nejede, regl topí, aku topí, motor topí. Na prázdno ten motor žere kolem 6A! Tyhle motory nemají pro rekre poježdění valnej význam. Pokud se to netočí díky lehkým převodům tak to akorát žere protože to nemá potřebnej moment a tudíž je eff motoru zcela v .... . Do Reely šel nakonec klasickej černej tamiyáckej už hodně běhanej sport tuned a je klid. Zejtra si to asi odbyde křest sněhem. :wink:

Já ještě vyzkouším trochu pohnout s časováním na větší krouťák a uvidím jak se to bude hřát a co se utaví.Stupnice na motoru je od 0-6,nastaveno od výrobce bylo 3,nastavil jsem 2.Motor vyndaný z buggy bere naprázdno 3A.
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

Re: 1:10 Thunder Tiger

#11 Příspěvek od Doktor »

On ten LRP V10 bude asi fakt už "motor". Ty motory s výměnnýma uhlíkama za 350,- Kč viz ten TT jsou spíš jen takovou atrapou lákající zákazníka. Zpracováním je to celkem haluz a klasické plechovce se to zpracováním neblíží zdaleka.
Pokud už si ale investoval do solidního značkového motoru, tak by bylo možná lepší než měnit zase za jinej motor upravit převody.
Sehnal bych si 72T spur (TT NO.PD9224) a pastorek 19T 48P (TT NO.7033). Tím ulevíš komplet pohonu a auto možná ještě víc ožije. Cenově velmi přijatelná úprava.
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: 1:10 Thunder Tiger

#12 Příspěvek od tlavelza »

Doktor píše:On ten LRP V10 bude asi fakt už "motor". Ty motory s výměnnýma uhlíkama za 350,- Kč viz ten TT jsou spíš jen takovou atrapou lákající zákazníka. Zpracováním je to celkem haluz a klasické plechovce se to zpracováním neblíží zdaleka.
Pokud už si ale investoval do solidního značkového motoru, tak by bylo možná lepší než měnit zase za jinej motor upravit převody.
Sehnal bych si 72T spur (TT NO.PD9224) a pastorek 19T 48P (TT NO.7033). Tím ulevíš komplet pohonu a auto možná ještě víc ožije. Cenově velmi přijatelná úprava.

Zatím vyježděné tři baterky a zatím vše OK.Dráty od uhlíků s očkem přicínované přímo k přívodu na motor,právě ty očka od uhlíků jsou přišroubované do plastu a všiml jsem si,že při větším zahřátí šroubky povolovaly a vznikal tam velký přechoďák až se to v tomto místě uškvařilo,je to opravené,upravené a uvidím jak se to bude chovat dál.Jezdím hlavně terén a budu muset s touto baterií dělat přestávky a nedávat tak zabrat,ještě mě bylo řečeno,že jsem měl koupit místo 17z motoru,motor 19z.No uvidím,zatím je vše OK.
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: 1:10 Thunder Tiger

#13 Příspěvek od tlavelza »

Teď jsem venku dojezdil,dal jsem tomu větší záhul,bez přestávky.Vše vydrželo,nic se neuškvařilo,nic neodcínovalo,vše OK.Takže pomohla jak změna časování,přicínování drátů uhlíků přímo na motor,ještě přidám chladič na motor a zas to bude o chlup lepší.
radi5
Příspěvky: 635
Registrován: sob 30.10.2010 0:00

Re: 1:10 Thunder Tiger

#14 Příspěvek od radi5 »

Osobně bych stejnosměrný motor vyhodil a koupil na Hobbykingu nějakej 17,5 závitovej střídavej motor a 45A regl. Bude to mnohem méně žrát a žádné problémy s uhlíky, komutátorem atd. Pokud chceš zůstat u stejnosměrného motoru, tak jdi do MIGu - za ty prachy nic lepšího není.
Uživatelský avatar
radekjack1
Příspěvky: 64
Registrován: pát 05.10.2012 23:05
Bydliště: Přerov

Re: 1:10 Thunder Tiger

#15 Příspěvek od radekjack1 »

Doktor píše:Já mam v podstatě stejnej motor cos měl v tom TT jako origo akorát že 19T. Pokoušel sem se s tim namotorovat buggy 4WD od Reely. Auto nejede, regl topí, aku topí, motor topí. Na prázdno ten motor žere kolem 6A! Tyhle motory nemají pro rekre poježdění valnej význam. Pokud se to netočí díky lehkým převodům tak to akorát žere protože to nemá potřebnej moment a tudíž je eff motoru zcela v .... . Do Reely šel nakonec klasickej černej tamiyáckej už hodně běhanej sport tuned a je klid. Zejtra si to asi odbyde křest sněhem. :wink:


V sobotu jsem s touhle (Sparrowhwawk XB) řádil na sněhu a v neděli jsem chtěl zas.Jenže jak jsem to zapnul ,v pěti vteřinách mi zhořel regl.Tak jsem ho rozdělal a byla tam voda. :( :roll:
Colibri V4,V4.5,SPARROWHAWK XB,ST-1,F1
Odpovědět

Zpět na „Auta“