E-Maxx přestavba na Li-Po
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
Diky za info a rady.Vezmu ponauceni a budu procitat forum, sbirat informace...Doma je garaz a dilna..pajku mam i dokonce eko tavidlo, multimetr je doma taky a naradicko...Jen nemam info kolem RC no..naposled sem mel asi v 15 RC Porsche, ale to bylo jeste na tuzkove baterky..
)Jsem spis na mechanicky veci nez el.Neco se asi naucim, ale kabliky me moc nebavi...to radsi znovu vymenim celej motor TDI ve svem aute..
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
Jinak jsem taky zastánce Traxxas konektorů, do aut už mi nic jiného nesmí. Jsou sice o kousek dražší ale ještě jsem nikde nečetl ani neviděl že by někomu s TRX konektorem shořela elektronika. Což u některých čínských konektorů se děje běžně
Když už budeš nakupovat na splátky, vem rovnou střídavou verzi. Baterky kup z Hobbykingu DE. Já osobně mám Turnigy 2S 5200mah 35C, jezdím na ně, když to moc nehoním okolo 45. minut, někdy i slabou hodinku. Záleží opravdu na stylu jízdy. Hééén sem, hééén tam= slabá půl hodinka. Odpolední procházka do lesa, klidně i hodina a půl
Jinak počítej i u takhle drahého modelu s nějakým základním tzv. tuningem
Jako první určitě doporučuji zalití regulátoru tekutou izolační páskou (Plasti Dip nebo Star brite) Jako 2. Hustější olej do tlumičů, minimálně 500w. 3. Kup stříbrnou vystužovací pásku a podlep celou karoserii zespodu, prodloužíš jí život
4.Určitě kup RPM Skidplaty, podvozek to lépe ochrání i celá konstrukce se zpevní. Zatím ode mě vše 
PS: Monstertrucky 1:8 patří mezi nejnákladnější odvětví rc aut. Počítej i z dalšími investicemi, tunning, náhradní díly, různé bižu
Pár obrázků http://darthhokro.rajce.idnes.cz/Traxxas_E-Maxx_3908/
PS: Monstertrucky 1:8 patří mezi nejnákladnější odvětví rc aut. Počítej i z dalšími investicemi, tunning, náhradní díly, různé bižu
Pár obrázků http://darthhokro.rajce.idnes.cz/Traxxas_E-Maxx_3908/
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
Tak ted koukám po Stampade VXL 4x4 sice je menší, ale střídák, vodotěsnej a když jsem koukal na nějaký videa tak sem čuměl co vydrží...
A navíc je pořát o dost levnější než MAxx s Mambou..Asi udělám kompromis a pujdu do menšího, ale se střídákem..snad to hned nerozštípnu... 
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
určitě nešlápneš vedle, koncepčně je modernější než Maxx. Náklady na provoz budou menší, jen jeden akupack, jen 4. tlumiče
na 3S by to mělo létat okolo 80kmh, takže žádný courání
Prřůjezdnost je taky celkem slušná. Kámoš má tu prvotní verzi stampika ještě 2wd a je to slušný auto, zatím nic neurval.
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
Caute,prosim Vas o radu.Dal sem do Emaxxe 2x2lipo 4000.napipal regl a jezdilo to v poho.Po dalsi vymene baterek si regl dela co chce.Zas napipam,ale prd platny.porad to dela nesmysli.Nevite cim to muze byt?Radio to ma 27MHZ.Nemuze to neco rusit,neno????Jsem docela zoufalej.A do stridaku semi zatim nechce investovat diky za pomoc
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
Jindra_S píše:Umění regulátoru zvládat LiPo spočívá pouze v tom, že včas vypne a nepojede, jakmile napětí klesne na 3.0 - 3.5 V na článek. Pípák se tam dává, aby zapípal a vypnutí - odpojení akumulátoru provedl řidič.
Dokonce je možné jezdit bez pípáku a jednou za čas napětí měřit, ale to silně nedoporučuji. Jakmile se Lipo podvybijí, jsou na nejlepší cestě do pekel.
Takže se dá použít originální regulátor (tuším, že v maxxovi je EVX-2), jen doplnit pípák.
Pak se jen rozhodnout, zda budeš jezdit na 4s (4 články Lipo) nebo dvakrát 2s. Pokud se nic nezměnilo, je třeba v tom prvním případě dodat BEC, který stabilizuje 5 nebo 6V (regulátor se zapojuje tak, že jeden vstup baterie se spojí dohromady a do interního BECu by tak šlo místo 8V něco kolem 16.
Do NiMh nemá rozhodně cenu chodit - samovybíjení je docela silné, výkon mizerný a cena porovnatelná.
A motory vydrží i LiPo - někomu odejdou hned, někomu po delším čase - to je individuální.
Zdravím,mam Traxxas E Maxx Brushless a rád bych ho napájel li-pol.Co jsem se zde dočetl tak stačí vyměnit baterky a je to?Baterie tedy 2x2s ale jakou kapacitu?Mohli by bejt tyto? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html A k tomu regulátoru.Je tam Mamba Monster,da se nějak programovat ohledně hlídání napětí baterek nebo už je nastaven?Nemám manuál takže nevím.Už sem hledal ale manuál a ještě ke všemu v češtině sem prostě nenašel.Díky moc za rady.
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
já mám v emaxovi 5200mah turnigy hardcase, vlezou se akorát. Jo a musíš vybírat aku s kablama nahoru, bo je jinak do vany nedostaneš. Na programování mamby potřebuješ castle link a pak na pc nastavíš v podstatě vše co chceš
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
darth.hokro píše:já mám v emaxovi 5200mah turnigy hardcase, vlezou se akorát. Jo a musíš vybírat aku s kablama nahoru, bo je jinak do vany nedostaneš. Na programování mamby potřebuješ castle link a pak na pc nastavíš v podstatě vše co chceš
Tak že kapacitou je to v podstatě jedno ale 2s 2x jo?Dík
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
konva30 píše:...Je tam Mamba Monster,da se nějak programovat ohledně hlídání napětí baterek nebo už je nastaven?
U tohoto reglu se dá nastavovat celá řada parametrů v dost širokém rozpětí, včetně úrovně hlídání napětí baterek. Něco tam samozřejmě už nastavené je, ale jestli jsi to nekoupil nové (to bys jinak asi měl manuál
Doporučuju dokoupit Castle Link a po připojení k počítači nastavení reglu zkontrolovat, popřípadě doladit. Nebo alespoň sežeň ve svém okolí někoho, kdo Castle Link má a byl by ochoten pomoci.
konva30 píše:Nemám manuál takže nevím.Už sem hledal ale manuál a ještě ke všemu v češtině sem prostě nenašel.Díky moc za rady.
Manuál v angličtině by měl jít stáhnou ze stránek výrobce, taky jsem ho tam kdysi našel...
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
konva30 píše:Tak že kapacitou je to v podstatě jedno ale 2s 2x jo?Dík
Ano, 2x2S LiPo je v podstatě optimální standard.
Kapacita není až tak jedno, čím víc, tím líp - budeš na jedno nabití déle jezdit. Okolo těch 5Ah je naprosto dostatečná.
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
Do brushles E-maxxe bych osobně dal aspoň 4200 mah.
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
Tady někdo prodává staršího stampeda: http://inzerce.modelbazar.cz/rc-model/a ... ro/?page=2
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
FlyBear píše:konva30 píše:Tak že kapacitou je to v podstatě jedno ale 2s 2x jo?Dík
Ano, 2x2S LiPo je v podstatě optimální standard.
Kapacita není až tak jedno, čím víc, tím líp - budeš na jedno nabití déle jezdit. Okolo těch 5Ah je naprosto dostatečná.
Takže kdybych vybral např. http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _pack.html tak mě zajímá co znamená to 2S2P.Samotny 2S me je jasny to znamená dvoučlánek ale 2S2P netuším.
- dagx
- Příspěvky: 1981
- Registrován: pát 22.02.2008 0:00
- Bydliště: Kralupy n.vlt
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
2S2P / 4 Cell / 7.4v Pack obsahuje 4 články zapojené asi takto:
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/
http://dagx.rajce.idnes.cz/
Re: E-Maxx přestavba na Li-Po
Takže je to vlastne 4článek jo?Já jen kvůli nabíjeni co nastavit na nabiječce.