E-Maxx přestavba na Li-Po

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dagx
Příspěvky: 1981
Registrován: pát 22.02.2008 0:00
Bydliště: Kralupy n.vlt
Kontaktovat uživatele:

Re: E-Maxx přestavba na Li-Po

#31 Příspěvek od dagx »

V tomhle případě se to bude nabíjet jako dvojčlánek.Balanční konektor nic jiného nedovolí.Zkušenosti s tímhle typem baterií ale nemám takže víc neporadím.Má tohle uspořádání článků v autech nějakou výhodu?
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/
konva30
Příspěvky: 93
Registrován: čtv 21.02.2013 8:39
Bydliště: ČR

Re: E-Maxx přestavba na Li-Po

#32 Příspěvek od konva30 »

dagx píše:V tomhle případě se to bude nabíjet jako dvojčlánek.Balanční konektor nic jiného nedovolí.Zkušenosti s tímhle typem baterií ale nemám takže víc neporadím.Má tohle uspořádání článků v autech nějakou výhodu?


To právě nevím.Na autě jsou do reglu mamba monster dva konektory dane do serie a tak nevim jestli to nebude dělat nějakej bordel.Baterie bych bral tyhle http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html ale to je právě již diskutované 2s2p.Tak nevím,právě s vývodama uprostřed moc na výběr moc neni.
Stiwo
Příspěvky: 308
Registrován: pon 17.12.2012 21:27
Bydliště: Jablunkov

Re: E-Maxx přestavba na Li-Po

#33 Příspěvek od Stiwo »

Já se v lipol moc nevyznám ale tohle je dvojčlánek.

PS: Vešlo by se to i do Slashe?
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6
Odpovědět

Zpět na „Auta“