JMalik píše:Máš převodový poměr 3,61 (základní nastavení).
Napiš mi sem prosím, jak je zapojené čidlo telemetrii měření napětí.
Jestli je to vodič přímo zapojený na + pól baterie (kam), a jestli je tam je mezi tím nějaký elektronický čudl a do kterého vstupu přijímače je to strčené (předpokládám, že je tam jediný drát , červený přímý plus z baterky, strčený do toho konektoru na přijímači úplně nahoře)
Děkuji
Tak čídlo měření napětí je přímo na plusovém drátu - pak tam, ale ještě černý - oba vedou do regulátoru a propojkou pak jdou oba do přijímače. Čidlo teploty tomoru je plastovou bužírkou přimáčknuté k motoru a čidlo otářek je zastrčené v té skříňce - z boku těsně nad šroubem, kde se mění nastavení spojky.
Asi by bylo lepší to osobně vidět - můžeme se někde potakt - dát autum za uši a omrkneš, jak je to tam udělané. Už mám najety asi 3h času - zatím bez závad. Jediné co mě malinko děsi jsou pneumatiky - jsou dost poškrábané a hodně se "smýkají" - tedy ta guma po vnitřní vložce.
Teď jsem auto hodil na destičky a koukám na geometrii - zdá se být dost rozhašená, ale bojím se jí štělovat, abych to nerozštěloval...