Zdravím !
Obracím se na ty zkušenější. Můžete doporučit regl k tomuto motoru " GT-3 Turbo / V10 Spec.4 14x2". Díky za odpověď !
Regl k motoru GT-3 14x2
Re: Regl k motoru GT-3 14x2
Vyber konkretniho vyrobce je na tobe.
Hledas stejnosmerny regulator, ktery zvlada motory se 14 zavity a vice. Nenech se zmast tou dvojkou, to znamena jen, ze je to tazene paralelne dvema draty kvuli vetsimu vykonu.
Se zavity se to ma takto:
- vice zavitu = mensi otacky, vetsi kroutak, lepsi akcelerace, delsi vydrz (mene cuca)
- mene zavitu = vetsi otacky, mensi kroutak, horsi akcelerace, kratsi vydrz (vice zere)
Proto hledas regulator na 14 zavitu a VICE. Pokud najdes treba nejaky, ktery zvlada 12 a vice, je pro tebe. Kdyby zvladal 17 zavitu a vice, uz to nepujde.
Vyrobcu jsou tuny, i ceske regulatory nejsou vubec k zahozeni.
Hledas stejnosmerny regulator, ktery zvlada motory se 14 zavity a vice. Nenech se zmast tou dvojkou, to znamena jen, ze je to tazene paralelne dvema draty kvuli vetsimu vykonu.
Se zavity se to ma takto:
- vice zavitu = mensi otacky, vetsi kroutak, lepsi akcelerace, delsi vydrz (mene cuca)
- mene zavitu = vetsi otacky, mensi kroutak, horsi akcelerace, kratsi vydrz (vice zere)
Proto hledas regulator na 14 zavitu a VICE. Pokud najdes treba nejaky, ktery zvlada 12 a vice, je pro tebe. Kdyby zvladal 17 zavitu a vice, uz to nepujde.
Vyrobcu jsou tuny, i ceske regulatory nejsou vubec k zahozeni.
Re: Regl k motoru GT-3 14x2
Díky za informaci. Počet závitů a vinutí mi byl jasný. Našel jsem zatím jeden regl "Robitronic SpeedStar 2 12T". Jen uvažuji jestli celá tato sestava má smysl do "Himoto Monster" i když jen pro rekreační ježdění. Zatím jsem utavil 2x540tku a s tímto motorem původní regl. Motor jsem dostal. Asi by bylo lepší investovat do stříďáku než do reglu za 1300 Kč.
-
Doktor
- Příspěvky: 5851
- Registrován: ned 29.04.2007 0:00
- Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regl k motoru GT-3 14x2
Pokud si v tom himotu tavil tu jejich klasickou plechovku, tak téměř s jistotou tam utavíš i ten GT3.
Kombinace hmotnost modelu + průměr kol + převodový poměr je s motorem 540 s otáčkama 33500 asi neslučitelná! Auto bude pěkně líný a motor bude solidně žrát. Aby tam měl ten výkonnější motor smysl, tak by se mu musel přizpůsobit hlavní převod. Že má monster hlavní převod špatnej i pro tu plechovku na to si přišel už sám dvouma utavenejma motorama společně s reglem.
Kombinace hmotnost modelu + průměr kol + převodový poměr je s motorem 540 s otáčkama 33500 asi neslučitelná! Auto bude pěkně líný a motor bude solidně žrát. Aby tam měl ten výkonnější motor smysl, tak by se mu musel přizpůsobit hlavní převod. Že má monster hlavní převod špatnej i pro tu plechovku na to si přišel už sám dvouma utavenejma motorama společně s reglem.