Himoto Truggy XR-1
Himoto Truggy XR-1
dobrej chcu si koupit himoto Truggy XR-1 a chtel bych vedet jestli by ste mi tohle auto doporucili
- Příspěvky: 516
- Registrován: stř 30.06.2010 0:00
- Bydliště: Brandýs n.L., (Zl a HK, ale málo)
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem v tomhle odvětví modelařiny odborník, ale řekl bych k tomu následující.
za prvé - piš srozumitelně a trochu kultivovaně, pak jistě mnoho modelářů odpoví.
za druhé - tohle konkrétní auto nemá moc velkou světlou výšku, takže je otázka "Kde v lese?" Ono je rozdíl na jehličí, na téměř rovném a někde kde je občas brázda po traktoru nebo samý veliký kořen při povrchu. Osobně bych volil spíš jiný model (jsou i s téměř dvojnásobnou světlou výškou), pokud by šlo o nějaký větší terén. Je to ale také otázka peněz.
za prvé - piš srozumitelně a trochu kultivovaně, pak jistě mnoho modelářů odpoví.
za druhé - tohle konkrétní auto nemá moc velkou světlou výšku, takže je otázka "Kde v lese?" Ono je rozdíl na jehličí, na téměř rovném a někde kde je občas brázda po traktoru nebo samý veliký kořen při povrchu. Osobně bych volil spíš jiný model (jsou i s téměř dvojnásobnou světlou výškou), pokud by šlo o nějaký větší terén. Je to ale také otázka peněz.
- Příspěvky: 516
- Registrován: stř 30.06.2010 0:00
- Bydliště: Brandýs n.L., (Zl a HK, ale málo)
- Kontaktovat uživatele:
maggost píše:a chtel bych stim jezdit v lese ae ad to ejde aji na ceste
maggost píše:tak ja stim nebudu ani moc jezdit vlese tam to je hrbolate a asi sou tam vycuhujici 2cm sutry ja budu jezdit na zahrade tam si udelam neajek skoky a drahu
Když si doplníš bydliště, tak bude snažší najít někoho, kdo se modely aut zabývá a sídlí poblíž. No a mezi tím, si to dobře promysli, zkus si rozmyslet, co od toho opravdu očekáváš, kolik chceš/můžeš investovat, jak moc se k tomu dostaneš... Vyhodit peníze z okna je maličkost, ale zpátky je vítr nepřifoukne. Podívej se případně i na modelářské bazary na internetu. Dej si tu práci, udělej si v excelu tabulku, do ní si dej vše, co budeš potřebovat i s cenou a pak se nad výsledkem zamysli, jestli ti to za to stojí a jestli za stejné peníze, není možné sehnat něco lepší, nebo tobě více vyhovující. Případně když si takový list v excelu vytvoříš, nahraješ někam na internet a tady vložíš odkaz, tak si ho ostatní můžou prohlédnout a poradit ti, co použít jiné, nebo kde to kupují oni, atp. Věř, že počkat o týden dýl, ti může výrazně pomoct a určitě ti to moc neuškodí.
...k tomu psanému projevu se připojuju
...je to Himoto tzn. nízká cena a tomu odpovídající kvalita, spíš bych doporučil se mrknout po něčem mírně jetém bazarovém, ale osvědčeném a kvalitním.....navíc tyhle himota jsou všechny stavěný na jednom podvozku..jak buggy, silniční, truggy i monster....z toho se odvíjejí i nepříliš valné jízdní vlastnosti.....
...je to Himoto tzn. nízká cena a tomu odpovídající kvalita, spíš bych doporučil se mrknout po něčem mírně jetém bazarovém, ale osvědčeném a kvalitním.....navíc tyhle himota jsou všechny stavěný na jednom podvozku..jak buggy, silniční, truggy i monster....z toho se odvíjejí i nepříliš valné jízdní vlastnosti.....
Swift 2, FunCub by Multiplex, Blade mSR, T-rex 250, Losi XXX-S/G, TRF415 MSX, SCX-10 a další
Čauvec hele skus tyhle stranky určitě ti tam radi poradi http://www.rcauta.net/
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Rada ohledně spáleného stejn.motoru
Zdravím, měl bych dotaz na vás ohledně spáleného motoru.
Vnuk má rc auto Himoto Trugy Eamba XR1 jetam originál regulátor
Himoto + 54O motor Himoto červené barvy, mám tam aku Lipo
2S 4000mah Hardcase + pípák, + vysílačka s přijímačem HK GT2.
Už mi takhle odešli dva motory, po hodině ježdění, na tuhle baterku
vnuk jezdí kolem 1hodky, pak zasmrdí motor a auto se zastaví. Kde může být
chyba, nebo je moc silná baterka? Vůbec nejezdí plyn hned brzda či do zadu.
Nebo mám zkusit jinej regulátor? Díky za rady. Michal
Vnuk má rc auto Himoto Trugy Eamba XR1 jetam originál regulátor
Himoto + 54O motor Himoto červené barvy, mám tam aku Lipo
2S 4000mah Hardcase + pípák, + vysílačka s přijímačem HK GT2.
Už mi takhle odešli dva motory, po hodině ježdění, na tuhle baterku
vnuk jezdí kolem 1hodky, pak zasmrdí motor a auto se zastaví. Kde může být
chyba, nebo je moc silná baterka? Vůbec nejezdí plyn hned brzda či do zadu.
Nebo mám zkusit jinej regulátor? Díky za rady. Michal
- Xenomorfus
- Příspěvky: 1248
- Registrován: pon 10.06.2013 17:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Himoto Truggy XR-1
to "ovocid": pokud tam je stejnosmerny motor je pro zacatek jej potreba "zajet". fajnsmekri to delaji ve vode, ovsem ono staci i pocatecni opatrne zatezovani, at si uhliky sednou. kazdopadne je mozne, ze motor nezvladne danou zatez a je potreba upravit prevod. kvalita je dana cenou, pokud chce jeden vice jezdit nez opravovat musi zvolit jinou znacku...HPI, Losi, Tamiya, Traxxas,...
Xenomorfus
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
Traxxas,Absima CR4T,Hotwing,Crack Jak-55,150cm Mlok,P-51D,Stuka
Si vis pacem, para bellum
Re: Himoto Truggy XR-1
ovocid: Regulator bych nemenil, kdyz funguje. Proc taky?
K motoru - je mozne, ze tam mas moc tuhy prevod a dostava zabrat. S tou baterkou, pokud jezdis hodinu, je to slusny zahul. Mas vicero moznosti, jak tento problem poresit/vyresit. Zaprve bych zmeril teplotu motoru po chvili jezdeni, po 10 minutach, po 20, po pul hodine apod. Pokud bude prilis vysoka (rekneme nad 50-60 stupnu), je to spatne.
Predpokladam, ze teplota bude opravdu vysoka. V tom pripade bud zmenis prevod na mirnejsi = lepsi akcelerace, ale mensi maximalni rychlost. Nebo das na motor poradny pasivni chladic, ktery prebytecne teplo odejme. Osobne bych se klonil nejdrive k prvni variante, tzn. dat mensi pastorek a merit prubezne teplotu.
K motoru - je mozne, ze tam mas moc tuhy prevod a dostava zabrat. S tou baterkou, pokud jezdis hodinu, je to slusny zahul. Mas vicero moznosti, jak tento problem poresit/vyresit. Zaprve bych zmeril teplotu motoru po chvili jezdeni, po 10 minutach, po 20, po pul hodine apod. Pokud bude prilis vysoka (rekneme nad 50-60 stupnu), je to spatne.
Predpokladam, ze teplota bude opravdu vysoka. V tom pripade bud zmenis prevod na mirnejsi = lepsi akcelerace, ale mensi maximalni rychlost. Nebo das na motor poradny pasivni chladic, ktery prebytecne teplo odejme. Osobne bych se klonil nejdrive k prvni variante, tzn. dat mensi pastorek a merit prubezne teplotu.