http://www.fast-lad.co.uk/store/heli_op ... 20563.html
ty od alignu v2 jsou 2x drazsi a dle ohlasu to problem nevyresilo, takze se ptam na tyto
Elfew píše:Pokud mas padlovku tak to neres...
Ono ten motor ve V1 je o dost slabsi nez ten co se daval do V2... Navic mas padlovou verzi tak mensi napor na odber
Elfew píše:Tak pokud ma clovek origo listy od alignu tak ty se snad nerozlisuji na fb/fbl ne? Tedy o tom nevim (tim teda odpada starost pro ty co treba predelaji padlovku na bezpadlo a maji stale origo align listy)... opravte me pokud jsem vedle
krtek2k píše:Já bych z toho takovou kovnojku Ondro nedělal. S oblibou lítám pádlový listy.
A pár let zpátky se žádný bezpádlový listy nevyráběly, a taky se s vbarem lítalo bez kompromisů.
Zenderat píše:Zdrc, při skládání tohoto vrtáska jsem nijak neměl problémy. štve mě akorád pár věcí: 1. regulátor a zadní ele servo jsou namontovány na pravou bočnici(přesně tam, kde je i vrtulka), nebude to kvůli tomu nevyvážené? 2. ve stavebnici mě přišel balíček 55HZ3, je v ňom pár sk pásků, asi nahrádní kloubky a šroubky + ňáký 6hrané tyčky http://uloz.to/x9Wqz4U8/20130706-234310-jpg. Zprvu jsem myslel, že je to na vystužení bočnic, ale "tyčky" jsou o cca 0.75cm menší. Nevíté k čemu to je
doctor_ píše:Zdravím ve spolek,
po přechodu na šikmé ozubení (mám první verzi V2, kde bylo ještě přímé ozubení) jsem začal mít problémy s novou volnoběžkou - cca po 20 startech se zadřela (při doběhu se točilo hlavní kolo a motor s volnoběžným kolem dohromady).
Rozebral jsem ji tedy, vyčistil, namazal teflonovou vazelinou a po dalších cca 20 startech se stalo to samé.
Máte někdo také tuto zkušenost a můžete mi prosím poradit co s tím?
Předem díky,
T.