Stránka 2 z 2
Napsal: stř 11.03.2009 22:54
od Apocalypsus
zdarec.. Carsona mám doma.. na kolik máš uvolněnou jehlu? mělo by to být myslím okolo 2.5 otoček.. pak to musí naskočit.. jinak samozřejmě je potřeba jemně trimem přidat plyn jinak to nenaskočí ale podle toho co píšeš je to bohaté...
Napsal: stř 11.03.2009 22:55
od Doktor
To zvládneš. Pokud budeš pumpovat palivo do motoru, tak přestaň v momentě kdy palivo dorazí do karburátoru. Pak párkrát protoč motorem na zavřenej plyn a potom otevři plyn na volnoběh, zapoj žhavení a startuj. Kontroluj při tom zda se Ti palivo "neutrhlo" od karbce. V žádným případě netlač palivo za karbec. Vzduchový filtr musí zůstat palivem netknutý. Raději startuj déle než motor ve spěchu uchlastat.
P.S.

oufam, že mně teď nesprdne nějakej specialista na spalováky.

Napsal: stř 11.03.2009 22:57
od Apocalypsus
tak mne napadá.. jak je na tom vzduchový filtr? kdy jsiho naposledy čistil?
Napsal: stř 11.03.2009 23:11
od barty7
Máš blízko Martina Kořínka.Vždycky ochotně poradil.Jezdí hlavně elektry,ale se spalovákem si bude určitě vědět rady.
http://www.rcxauta.cz/system/index.php? ... t&Itemid=3
Napsal: stř 11.03.2009 23:20
od 2lizard
Hele nic s tím nedělej, nesnaž se ho jako začátečník naladit a sežeň si modeláře, který s tím má zkušenost, neb budeš moci ten motor po pár litrech zahodit.
Motor je od výrobce připravený k záběhu, ty jej ale musíš zajet a ještě naladit, jako začátečníkovi se Ti to nepodaří.
Jdi na fórum:
http://www.rc-forum.cz
To je fórum jen o autíčkách a tam Ti kluci nejen poradí, ale i pomůžou.
Já měl kdysi REVO 3,3 TRX. Poprvé jsem si nechal motor zajet a vydržel mi celou závodní sezónu, druhý jsem si ladil sám a po necelých 5litrech byl po smrti, třetí jsem ladil pod dozorem zkušeného a makal opět celou sezónu, pak jsem si to již dělal sám.
Napsal: čtv 12.03.2009 19:38
od Bat1
Apocalypsus píše:tak mne napadá.. jak je na tom vzduchový filtr? kdy jsiho naposledy čistil?
Filtr byl ješte originalně naimpregnovaný(velmi čistý)