Stránka 2 z 2
Re: nastavení regulátoru Turnigy Brushless ESC 35A CAR ESC
Napsal: ned 10.06.2012 10:59
od Doktor
Tak regl vyzkoušen i s dvoupólem s KV 3700 na 3S a zatím to funguje. Pro takovouhle kombinaci motoru a aku je ten regl 35A asi nutnej, takže ukončim "reklamační řízení" v HC a necham to tak jak je v téhle kombinaci. S vícepólovým rychlíkem má sice regl problém, ale využíván bude jen s dvoupólem kterej umí.
Re: nastavení regulátoru Turnigy Brushless ESC 35A CAR ESC
Napsal: úte 26.06.2012 11:21
od PeLi cze
Doktor píše:Tak sem se stal taky (ne)šťastným majitelem tohoto reglu. Hajtra jedna se mi seká na cca 60% plynu a nechce dál. Na 100% jde akorát když jde z klidu a rychle. Jakmile se prodlouží přechod na plnej, tak je to tak 50/50 že dál nepude. Když se podrží plyn na cca 70-100% nějakou dobu když je zaseklej , tak za chvilku zdechne úplně a naběhne až po stažení do neutrálu. Navíc vůči origo ezrunu 25A má takovej debilní nelineární chod. Až by člověk nabyl dojmu, že HC prodává pod nálepkou TGY nějakou B kvalitu HW. Sem chtěl zase ušetřit.

čus, mám uplně stejný problém

:( jak jsi problém vyřešil ???
Re: nastavení regulátoru Turnigy Brushless ESC 35A CAR ESC
Napsal: úte 26.06.2012 11:33
od Doktor
Původně byl regl plánován s šestipólovou oběžkou s kterou bohužel pracovat neumí. Klasickej dvoupól inrunner ale zvládá, takže sem ho "spároval" s tim dvoupólem a zatim to chodí bez problému. Pokud Ti to blbne i s dvoupólem, tak asi neporadim. Pokud je regl v záruce tak jedině reklamace.
Psal sem ohledně tohoto problému i s dotazem na komutaci jakou má regl zvládat (návod to neuvádí) do HW, ale bohužel bez odezvy.