ALE - a je to celkem hodně velké ale:
Já sám jsem chvíli E-Revo 1/16 měl. Délka ježdění na jedno nabití samozřejmě závisí na stylu jízdy. Ale s tím revíčkem se prostě blbne - a tak opravdu vím, že originál aku vydrží jen cca 10 minut jízdy.
A teď si představ, že máš v RTR jen ten jeden akumulátor a k tomu tam máš "nabíječku" ve formě primitivního síťového adaptéru. Takže si koupíš ne zrovna levné RTR, 10 minut si zajezdíš a pak celou noc dobíjíš ten jeden aku. Hmmmm....
Při vší úctě - to by bylo na ho...!
To co se prodává v sadě je alespoň u toho e-reva jen takové šidítko, aby to nezvedalo cenu kompletu a přitom učinilo marketinku zadost (tedy umožnilo jezdit ihned z krabice, jak jest slibováno
Výhoda LiPo je pak zcela zřejmá:
- Narozdíl od NiMh téměř nepodléhají samovybíjení
- Rozumná nabíječka je nabije obvykle za méně než hodinu
- No a k tomu jako bonus možnost delší doby jízdy i vyšší výkon