Auto na poježdění "za barákem"
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Za toho HPI Firestorma se také přimlouvám. Mám ho a max spokojenost. Do 5tis. supr stroj a plno náhradních dílů. Táké jsem koupil auto jen jako doplněk k letadlu a dneska chodím s ním na závody a plánují na přiští rok i kategorii buggy a tudiž další stroj. Je to prostě droga
.
Re: Auto na poježdění "za barákem"
hatik píše:Za toho HPI Firestorma se také přimlouvám. Mám ho a max spokojenost. Do 5tis. supr stroj a plno náhradních dílů. Táké jsem koupil auto jen jako doplněk k letadlu a dneska chodím s ním na závody a plánují na přiští rok i kategorii buggy a tudiž další stroj. Je to prostě droga.
...jenže to je to nejhorší. Odhadnout jak tě to chytne, já už mám dva roky Carson NitroBone se žhavíkem. Doteď bez problémů. Akorát občas něco, co odešlo na ruce. Už mám i vychytanej zdroj náhradních dílů. Což byl největší problém. Ale je to auto tak na vyblbnutí s dětma za barákem, určitě ne na závody a i podvozkově je hodně dole než HPI, Trax atd. Ale zase za 5tis jsem pořídil komplet RTR + náhradní svíčku, olej na filtr a after-run, nářadí, 16ks AA baterek a 2L paliva. Pokud by mě to chytlo, tak jsou to vyhozené peníze, protože bych poznal, že auta kolem 8-12tis jsou úplně jiná liga a náhradní díly jsou skladem na prodejně atd.
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Každopádně značkové auto pak prodáš lépe než crámson či Hiémoto 
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: Auto na poježdění "za barákem"
darth.hokro píše:Každopádně značkové auto pak prodáš lépe než crámson či Hiémoto
Re: Auto na poježdění "za barákem"
DavidB píše:darth.hokro píše:Každopádně značkové auto pak prodáš lépe než crámson či Hiémoto
taky jsem chtěl jako první auto Bentley nebo Ferrari, které bych jeté lépe prodal, možná i ze ziskem, ale koupil jsem Favorita protože jsem na víc neměl
Srovnáváš nesrovnatelnéé
HITEC, TRAXXAS, ALIGN, RC FACTORY
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto na poježdění "za barákem"
přesně tak. Já Savíka tenkrát taky kupoval na bazaru a jak fungoval 
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: Auto na poježdění "za barákem"
darth.hokro píše:Každopádně značkové auto pak prodáš lépe než crámson či Hiémoto
To je dost relativní. Záleží taky na tom, komu a za kolik bude prodávat. Značkové modely i levné čínské hračky mají vždy svoje kupce...
Ale já si například kupuju svoje hračky pro sebe - pro radost. Hračky nejsou investice a proto je nekupuju s ohledem na to, aby pak šly "dobře" prodat.
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Srovnáváš nesrovnatelnéé
v tech autech je rozdil v milionech kč v RC autech par tisicovek
NAvic model bazar je tech hraček plnej tak nevidim duvod proč kupovat nové když se tam občas objeví zajimavé kousky za dobrej peniz.[/quote]
..ne akorát ti ušla pointa. Když na to nemám, můžou být ty auta 100x lepší, ale prostě si je nemůžu dovolit koupit. Jinak pro tebe tahle verze:
taky jsem chtěl jako první auto BMW 5tkové řady, které bych jeté lépe prodal, možná i ze ziskem, ale koupil jsem Octavii protože jsem na víc neměl
Pokud ti zbude měsíčně "několik tisíc" na hračky, tak je to OK, ale pokud na to šetříš rok, tak ti na fórech můžou radit co chtěj, ale chceš jezdit. Ne další rok šetřit, aby ti zas pak někdo poradil, že máš došetřit ještě pár tisíc a jít o level vejš. To budeš pořád šetřit a sedět u kompa a číst rady co je lepší, ale určitě ne jezdit za barákem. Limit byl na začátku 5tis a ježdění za barákem - mě už 2 roky na to Carson stačí, pokud se tomuhle koníčku chceš věnovat nějak seriozně - sem tam vyrazit na trať nebo závod a máš opravdu jen 5tis, tak je lepší koupit značkové auto z bazaru.
..ne akorát ti ušla pointa. Když na to nemám, můžou být ty auta 100x lepší, ale prostě si je nemůžu dovolit koupit. Jinak pro tebe tahle verze:
Pokud ti zbude měsíčně "několik tisíc" na hračky, tak je to OK, ale pokud na to šetříš rok, tak ti na fórech můžou radit co chtěj, ale chceš jezdit. Ne další rok šetřit, aby ti zas pak někdo poradil, že máš došetřit ještě pár tisíc a jít o level vejš. To budeš pořád šetřit a sedět u kompa a číst rady co je lepší, ale určitě ne jezdit za barákem. Limit byl na začátku 5tis a ježdění za barákem - mě už 2 roky na to Carson stačí, pokud se tomuhle koníčku chceš věnovat nějak seriozně - sem tam vyrazit na trať nebo závod a máš opravdu jen 5tis, tak je lepší koupit značkové auto z bazaru.
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Panove zdrzte se polemiky, na to je tu tlacharna.
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Je veľký rozdiel medzi e-revem a e-maxxom ?
Miniprotos, Futaba T8FG
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Nezbeda píše:Je veľký rozdiel medzi e-revem a e-maxxom ?
JAk se to vezme.. Oboje maji svá pro a proti.. Obje jsou to skvela auta... Revo lepe drzi v zatačkach. emaxx je zase vyšší a má vetší prujezdnost terénem nevyhoda ale je ze v zatačkach se snadno vhodi přes střechu.. Navic mas u Emaxxe vetsi starosti o pruziny protoze jich tam mas celkem 8kusu u reva jen 4 a lepe řešene.. Výkonnostně jsou natom stejně
HITEC, TRAXXAS, ALIGN, RC FACTORY
Re: Auto na poježdění "za barákem"
midiborec píše:... u reva jen 4 a lepe řešene.
To "lepší" řešení je sporné. Vnitřní uložení tlumičů je samo o sobě dobré, ale přepákování na ramena náprav vnáší do systému zbytečné vůle.
Takže obojí řešení mají něco do sebe, jak specialitka Reva, tak klasika EMaxxe...
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Tady je skvělé srovnávací review obou aut:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CXm-8OkC5JE[/youtube]
Sice už je to starší video a k porovnání s ERevem tam nemá novější verzi Brushless EMaxxe, ale i tak je to porovnání stále platné i dnes. Ve zkratce se dá říct, že nelze ta dvě auta porovnávat stylem lepší/horší. Jsou to prostě dvě různá auta s jiným určením pro jiný styl ježdění.
ERevo - bude výhodnější pro závody, na dráze nebo na asfaltu. Díky nízko položenému těžišti a uspořádání podvozku bude lépe držet v zatáčkách i na vyšší rychlosti, je z principu rychlejší.
Emaxx - bude výhodnější pro blbnutí v terénu a provádění velkých skoků. Díky velké světlé výšce a uspořádání podvozku bude mít lepší průchodnost, zdolá větší překážky a zvládne větší skoky bez prosedání až na zem.
Pokud tedy vybíráme auto podle určení, pak směrem od rychlého rallye vozu k traktoru do těžkého terénu je tohle "pořadí":
Revo - Maxx - Summit.
Je tedy vidět, že EMaxx je svým způsobem univerzální, tedy kompromisní řešení pro všeobecné blbnutí s autem. Umí prostě od každého něco, zatímco ERevo a Summit jsou svým způsobem speciály vynikající ve svém konkrétním "oboru".
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CXm-8OkC5JE[/youtube]
Sice už je to starší video a k porovnání s ERevem tam nemá novější verzi Brushless EMaxxe, ale i tak je to porovnání stále platné i dnes. Ve zkratce se dá říct, že nelze ta dvě auta porovnávat stylem lepší/horší. Jsou to prostě dvě různá auta s jiným určením pro jiný styl ježdění.
ERevo - bude výhodnější pro závody, na dráze nebo na asfaltu. Díky nízko položenému těžišti a uspořádání podvozku bude lépe držet v zatáčkách i na vyšší rychlosti, je z principu rychlejší.
Emaxx - bude výhodnější pro blbnutí v terénu a provádění velkých skoků. Díky velké světlé výšce a uspořádání podvozku bude mít lepší průchodnost, zdolá větší překážky a zvládne větší skoky bez prosedání až na zem.
Pokud tedy vybíráme auto podle určení, pak směrem od rychlého rallye vozu k traktoru do těžkého terénu je tohle "pořadí":
Revo - Maxx - Summit.
Je tedy vidět, že EMaxx je svým způsobem univerzální, tedy kompromisní řešení pro všeobecné blbnutí s autem. Umí prostě od každého něco, zatímco ERevo a Summit jsou svým způsobem speciály vynikající ve svém konkrétním "oboru".
Re: Auto na poježdění "za barákem"
Prohlídl jsem na youtubu hromadu videí s High rollerem i jinými auty a pořád se mi líbí. Jen by mě zajímalo, jak je na tom zadokolka při pomalém průjezdu přes překážky. Je mi jasné, že to není žádný crawler, ale rád bych si občas místo rychlého ježdění hezky pomalu něco jednoduššího přelezl. Podle toho co jsem viděl by na tohle byl ideální Summit, ale ten je cenou bohužel opravdu mimo moje možnosti.
Re: Auto na poježdění "za barákem"
No a novy E-MAXX je este drahsi jak Summit, tak neviem o com hovoris?
E-REVO BRUSHLESS EDITION RTR 1/8 4WD 600 eur
E-MAXX BRUSHLESS EP 4WD 1/8 TRAXXAS 550 eur
SUMMIT CRAWLER 2,4GHZ RTR 4WD EP TRX 470 eur
Iba tolko, pokial nechces starsi model Ereva alebo Mmaxxa
E-REVO BRUSHLESS EDITION RTR 1/8 4WD 600 eur
E-MAXX BRUSHLESS EP 4WD 1/8 TRAXXAS 550 eur
SUMMIT CRAWLER 2,4GHZ RTR 4WD EP TRX 470 eur
Iba tolko, pokial nechces starsi model Ereva alebo Mmaxxa