První Spalovací hornoplošník
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
-
Skoky
- Příspěvky: 299
- Registrován: sob 09.05.2009 0:00
- Bydliště: Šumice (Zlínský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
Pezza píše:Tak ted abych pravdu řekl jsem na váškách. Podle toho, co se tady dočítám, mám dalšího kandidáta na první model se spalovákem, a to Canary. Sice jsem o něm četl na rcserveru, ale nějak pozapoměl. A ted babo rad
koupil jsem Tiger Trainer je to skoro stejné jak Canary. mám v něm ASP 8,5 ccm a léta suprovně.. zalétl jsem si ho sám a nemůžu si ho vynachválit. serva jsem dal místo HS-422 tak HS-311 ale na křidélka jsem dal HS-422.
-
Skoky
- Příspěvky: 299
- Registrován: sob 09.05.2009 0:00
- Bydliště: Šumice (Zlínský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
Pezza píše:jj, diskuse jsem taky četl a nejen o Canary, o něm jsem mimochodem taky uvažoval, ale s manželčinou pomocí padla volba právě na toho Trainera 40. Jaký v něm máš motor a serva?
Mám letadlo Tiger Trainer a v něm motor ASP 8,5 ccm a serva jsou tam doporučená HS-422 na křidélka jo ale na V,S,M stačí HS 311
Myslíte, že sem si ukrojil hodně velké sousto, když chci začít se žhavíky na hornoplochu s rozpětím dva metry? Jasně, je to velký sousto...
Ale jak moc velký?
Focus
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
hawke píše:Myslíte, že sem si ukrojil hodně velké sousto, když chci začít se žhavíky na hornoplochu s rozpětím dva metry? Jasně, je to velký sousto...Ale jak moc velký?
Jestli si nepleteš kniply, umíš přistávat tam kde chceš ty a ne kde se chce éru, tak to bude vpohodě. Já bych se toho nebál.
Velox Revolution II ZDZ 50NG
EasyStar II
LOOP VA
EasyStar II
LOOP VA
mikvalik píše: Jestli si nepleteš kniply, umíš přistávat tam kde chceš ty a ne kde se chce éru, tak to bude vpohodě. Já bych se toho nebál.
Tak kniply si nepletu, to je v pohodě. U menších modelů přistávam i do ruky... Řikal jsem si, jestli se nemám poohlédnout nejdřív po nějakém traineru tak kolem 1,5m... Ale zas jsou to další peníze navíc. A ne málo...
Focus
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
No, vyloženě trenér to není. Je to Cessna 182. Původní majitel řikal, že je moc hodná... Ale přeci jen se toho trochu bojim...
Focus
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
hawke píše:No, vyloženě trenér to není. Je to Cessna 182. Původní majitel řikal, že je moc hodná... Ale přeci jen se toho trochu bojim...
Pokud ten model je už i zalítnutý, tak není vůbec problém. Jinak bych se toho nebál, když už máš něco odlítáno. Tréma a nervozita je nepěkný nepřítel modelářů. A že vím o čem píšu, to někdy nadělá více škody než je zdrávo. Jdi do toho v klidu a vono se to poddá. Nezkoušej to prvně točit u země a radši to rovnou nech nastoupat výše. Pak teprve zkoušej jak se model chová. Máš větší rozpětí, tak ho v pohodě uvidíš i výše. Já vždy při zaláletu učím éro lítat a potom se s tím érem učím lítat já. Tak držím palce. M
Tak dneska jsem s Cessnou poprvé letěl. Při prvním vzletu jsem za to asi moc vzal, spadla mi trochu po křídle a ošklivě sem sebou plácnul. Naštěstí se mi povedlo na poslední chvíli to jakž takž srovnat a "jen" jsem trochu zapíchl čumákem a šel přes budku... Takže jediná škoda díky bohu byla ohlá noha příďového podvozku... Další pokus už šel hladce. Vzlétl jsem, odkroužil několik koleček nad letištěm a nádherně hladce přistál. Cessnička se ve vzduchu chová krásně klidně a nezáludně. Navíc když letí okolo, je jak pravá... 
Focus
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
Jsem rád že se líbí. Je to fakt kráska...
Hmotnost nevím jistě, ale není nijak hrozná. Má myslím něco málo přes 3 kila. Jen mam problém, že abych ucpal prstem karburátor na nasátí paliva musim mít sundanej kryt motoru. A kryt motoru můžu nandat jen při sundaný vrtuli. Takže jak mam lítat s nandanym krytem? Záhada... 
Focus
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
Easy Glider Pro (electric)
Cessna 182
Blade mSR
PA Extra 260
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=640
hawke píše:Jsem rád že se líbí. Je to fakt kráska...Hmotnost nevím jistě, ale není nijak hrozná. Má myslím něco málo přes 3 kila. Jen mam problém, že abych ucpal prstem karburátor na nasátí paliva musim mít sundanej kryt motoru. A kryt motoru můžu nandat jen při sundaný vrtuli. Takže jak mam lítat s nandanym krytem? Záhada...
Místo karburátoru zacpi výstup z výfuku, to taky nasaješ palivo.