Tak sem dneska poprvé projel
TA04 s outrunnerem. Jelikož původně plánovanej ESC TGY 35A je na pikaču, tak to odskákal
25A Ezrun s nízkým chladičem! A jelikož to i mně přišlo vcelku drsný, tak sem mu raději narouboval větrák.
Jízdní vlastnosti si komentovat zatím netroufnu neboť tam mam jinej servosaver s jinak velkou pákou a jiné výchylky, takže se to na volantu chová jinak, a změna reglu taky dělá své a zatím hledam nějaké optimum v nastavení hlavně brzd. Každopádně ušetřenejch 100g hmoty je znát hlavně na brzdách na který se nechá jít déle. Jaký vliv má změna rozložení hmotnosti na průjezd zatáčkou zatim nevim, neb plac kde sem jezdil je krásně potuněnej pískem a sliky se na tom prostě nechytaj. Bohužel všemu ještě předcházelo vyvažování rotoru motoru. To co se zdálo na standu jako "mírné" vibrace se po montáži do podvozku stalo vibracemi nepřípustnými. Samotné vyvažování je bez jakéhokoli vybavení pěknej vopruz. Jelikož má motor šest mezer mezi magnety, tak sem zkusmo začal malou zátěží (proužky papírovky) hledat místo kde bude mít největší efekt na zklidnění chodu. Když sem našel vhodné místo tak sem začal přidávat zátěž dokud se to zlepšovalo. Nakonec sem místo vymáz pěkně tučnou vrstvou epoxy. Je mi jasný že takovéhle vyvážení má k optimálnímu vyvážení hodně daleko, ale každopádně se motor znatelně zklidnil a rezonance při přechodech skoro nejsou. Holt daň za cenu motoru.
Pozitivní zkušenosti:
-lehčí auto s vyšším potenciálem
-celkem spokojenost s charakterem plynu reglu
-regl brzdí v neutrálu po celou dobu jízdy

-vzhledem k "bordelu" v kterým sem jezdil zatim žádnej problém s motorem (žádnej náznak "šrotování" písku) narozdíl od převodů
-z 25A reglu se za celou dobu jízdy nezakouřilo (snad)!
-po dojetí naměřena teplota na motoru < 40°C a na reglu < 30°C.
-po dojetí dobito do aku 2,6Ah 2,221Ah (nastaveno vyp. napětí nejvyšší možné 3,4V). Tedy dodaný náboj asi optimální.
-celkově s pohonem zatím spokojenost
Negativní zkušenosti:
-sem na prášky z akustiky oběžky. Nevim proč regl akusticky signalizuje stažení plynu do neutrálu. Ve spojení s oběžkou je to jak na pouti!

Nevim zda takhle dokáže hrát inrunner, ale tohle je hrůza.
-co se mi zatim nelíbí na reglu je schod u drag brzdy mezi 20% a 40%. Tady by to chtělo určitě jemnější možnost nastavení. Ale to záleží hlavně na tom kde se jede.
Když to srovnam s původním pohonem s Migem 500, tak to určitě nebude rychlejší. Ani to nebylo cílem. Nakonec Mig by měl mít o nějakou tu otáčku/V víc jak TGY 2223-2900. Na co sem zvědavej je jestli se nějak změní (nejraději prodlouží) doba jízdy na aku. Tady sem ale dost skeptickej neboť i ten Mig na 3S bude mít při rozumnejch odběrech eff asi velmi solidní. Hlavně aby to nejezdilo časy kratší!
Na nějaký závěry je zatim brzo, ale zatim to vypadá že oběžka v on-road podvozku použitelná bude. Teď to chce ještě poladit a vyjet s tim někam na lepší povrch. Tam se teprve ukáže zda to mělo nějaký smysl.