Traxxas Stampede 4x4 VXL
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
aha, takže Hard case je do auta nutnost?
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
Skôr áno ako nie.
Záleží od štýlu, ak sám driftuješ a najhoršie, čo sa môže stať, sú hodiny, tak je hardcase podla mňa zbytočnosť. Ak lozíš s navíjakom po skalách a auto sa ti kotúla 30 m dole, tak sú nevyhnutnosťou
.
Záleží od štýlu, ak sám driftuješ a najhoršie, čo sa môže stať, sú hodiny, tak je hardcase podla mňa zbytočnosť. Ak lozíš s navíjakom po skalách a auto sa ti kotúla 30 m dole, tak sú nevyhnutnosťou
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
krwell píše:dneska jsem vzal na chatu všechny baterky a Stampede dostával pěkně záhul. No je pravda, že NiMH oproti Lipolkám pěkně topěj, ale myslím, že si je ještě chvilku nechámpostupem času buď odejdou sami nebo je prodám, ale zatim mi 2 NiMH a 2 LiPolky vyhovujou a to přepnutí na ochranu lipolek je v pohodě. Jinak výkonově jsou ty Lipolky perfektní oproti NiMH, ten výkon je na nich brutálně zdát a i když to jsou 2S tak to jezdí parádně. Docela by mě zajímalo porovnání 2s a 3s v jízdním projevu. Rozšiřující kit na baterku mi dorazil, ale zatim na ty 2s neni potřeba, tak možná si udělám radost a objednám nějakou pořádnou 3s. Je hodně potřeba Hard Case ? mě se líběj třeba tyhle http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ible_.html ale nemají HArd Case, i když NiMH taky ne
- hardcase obal si muzes doma i vyrobit, pokud mas v aute misto
- klidne na ne jezdi, mne slo o to, ze kdyz jsou NiMH novy, jeste je muzes strelit, neco k tomu prihodit a mas dalsi LiPolky
- 3S u tohohle auta moc nedoporucuju, neuridis to; respektive nevidim zadny duvod PRO, proc tam rvat 3S; mival jsem Slashe a na 3S (a to je nizsi) to byla neriditelna strela, ktera letela leda vlevo nebo vpravo; v terenu naprosto nepouzitelne
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
taky jsem koukal, že Hard case jde udělat doma. Zkoušel jsi to ? popřípadě z jakýho materiálu? OK, je pravda, že na tu lipolku 2s 5300mah to jee taky pěkně rychle a měl jsem co dělat abych to uřídil 
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
normálně vem školní složku, nebo PSH, či podobný plast tloušťky cca 1mm, naměř, nastříhej, poslepuj okolo baterky izolepou
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
já jsem koukal na http://www.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=247495 a zkoušel jsem sehnat lexat v šířce jakou tam má napsáno a nenašel jsem míň jak 1mm
- darth.hokro
- Příspěvky: 1499
- Registrován: čtv 20.08.2009 0:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
lexan není třeba. Já to dělal z psh plastu 1mm. Normálně zběhni do papírnictvý a kup tam tu matnou složku a udělej to zní.
http://darthhokro.rajce.idnes.cz/
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
Fantazii se zde meze nekladou. Staci COKOLIV, co ma sirku 0,5 - 1mm a je dostatecne pevne a rovne. Zkratka neco, co se neprotrhne, kdyz s autem narazis na neco ostreho. Co se Stampede tyce, tam staci upevnit baterku tak, aby se VUBEC nehnula, o to jde. Pokud toho docilis, nepotrebujes to nejak moc oplastovavat. Jina situace je napriklad u onroadu, kde baterka cumi ven.
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
Aha, Díky. Mám v plánu si objednat www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_vi ... duct=21940 , tak jsem vyzvídal. V komentářích někdo psal, že mu ve Stampede drží krásně a nehejbe se, akorád stačilo objednat ten extension kit, kterej už doma mám. takže jí asi tenhle tejden objednám 
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
Zdravíčko, mám pro Vás další otázku a žádost o pomoc. Včera jsem Stampede vzal do hodně brutálního terénu, jako rozježděná bahnitá lesní cesta plná popadanejch větví, bahna, vody atd. Všechno v pohodě přežil a až na pár dalších šrámů na kastli mu nic nebylo. Dneska ráno jsem ho vzal na procházku se psema, jenom asfaltka a chvilkama jsem si zajel do lesa. Dojel jsem bez problémů až domu. V pohodě jsem hodil baterky na nabíječku a rozhodl jsem se že po včerejším terénu ho pořádně vydrhnu. Vytahal jsem veškerou elektroniku a pořádně všechno vyčistil. Všechno jsem složil tak jak to bylo, logicky tam neni co spléct, kontroloval jsem podle manuálu. Když jsem to složil, dal jsem tam nabitou baterku a radoval jsem se, že servo jede tak jak má a motor mi taky funguje. Vždycky je tady "ALE". Moje ale nastalo, když jsem dal zpátečku. Nestalo se úplně nic. Brzda funguje v pohodě, čili když jedu dopředu a nám zpátečku tak motor zastaví jako vždycky, ale dál ani prd. Zkoušel jsem Rekalibrovat regulátor podle návodu, jelikož jsem na netu četl, že to je většinou tím. Zkoušel jsem různě přehazovat kabely k motoru ale nedostal jsem se dál než že auto naopak jelo jenom dozadu ale dopředu nic. Zkoušel jsem přehodit na všechny 3 jízdní režimy, ale nic nepomohlo. Regl jsem kalibroval asi 4x. zkoušel jsem to přehodit na jinej kanál na přijímači ale nic nepomohlo. Dokázal by mi někdo poradit ? Děkuju mockrát
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
Omylem sis přepnul na režim bez reverzu, IMHO.
To je soutěžní mód, protože při některých závodech není zpátečka povolena (tak jako ji nemají například spalováky).
[url]Regl od Traxxasu má tři režimy:[/url]
1) 100% vpřed - brzda - 100% vzad ... to je takový normální režim
2) 50% vpřed - brzda - 50% vzad ... tomu oni říkají režim pro začátečníky a prý si ho nechali patentovat
(to není vtip, to je USA)
3) 100% vpřed - brzda ... soutěžní mód bez zpátečky
Mezi režimy se přepíná při zapínání reglu podržením tlačítka. Nebo tak nějak - a pak se sleduje blikání či barva LED a podle toho se to přepne do jednoho z těch režimů. Domnívám se, že jsi to omylem takhle přehodil...
Žádné kalibrace ani jiné kejkle nejsou potřeba - prostě to zase přepni do režimu normálního ad 1).
Jak se to dělá najdeš v manuálu. Já si to už přesně nepamatuju, proto ode mne máš teď jen tenhle letmý popis.
Jinak, pokud je má domněnka správná a tys to jen omylem přehodil,
pak celý tenhle problém je typická RTFM chyba

To je soutěžní mód, protože při některých závodech není zpátečka povolena (tak jako ji nemají například spalováky).
[url]Regl od Traxxasu má tři režimy:[/url]
1) 100% vpřed - brzda - 100% vzad ... to je takový normální režim
2) 50% vpřed - brzda - 50% vzad ... tomu oni říkají režim pro začátečníky a prý si ho nechali patentovat
3) 100% vpřed - brzda ... soutěžní mód bez zpátečky
Mezi režimy se přepíná při zapínání reglu podržením tlačítka. Nebo tak nějak - a pak se sleduje blikání či barva LED a podle toho se to přepne do jednoho z těch režimů. Domnívám se, že jsi to omylem takhle přehodil...
Žádné kalibrace ani jiné kejkle nejsou potřeba - prostě to zase přepni do režimu normálního ad 1).
Jak se to dělá najdeš v manuálu. Já si to už přesně nepamatuju, proto ode mne máš teď jen tenhle letmý popis.
Jinak, pokud je má domněnka správná a tys to jen omylem přehodil,
pak celý tenhle problém je typická RTFM chyba
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
No schválně to doma zkusim znovu, ale jak jsem psal, zkoušel jsem už mezi nima přepínat a nepomohlo to, Už jsem to předtim nastavoval když auto ještě jezdilo tak jak má, takže pochybuju, že bych to udělal omylem, ale vyzkouším to až přijdu z práce
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
V takovém případě by to mohlo být i vadou regulátoru. Nějak se mi nezdá, proč by se to rozštelovalo samo od sebe jenom kvůli demontáži a pak to nešlo nastavit, když jsi to už zkoušel.
Sám jsem jeden vadný regl od Traxxase zažil - pomohla reklamace reglu, kterou mi prodejce zařídil formou výměny za nový kus.
Poznámka na okraj:
Já sám - čistě subjektivně - nemám regly od Traxxase moc rád. Jsou sice postaveny jako vodotěsné, což je skvělé, ale jinak mi připadají tak trochu hračkojidní, nic na nich nejde rozumně nastavit, snad kromě toho směšného patentovaného 50% módu
Navíc všechny regly, co jsem od Traxxase zkoušel, měly pro mne nepříjemnou vlastnost: nedokázaly spolehlivě poznat, kdy auto již stojí a kdy se ještě pomalinku pohybuje. Tím pádem se napřiklad při pokusu o znovuzabrždění při pomalém pohybu auta (například na svahu) auto bleskem rozjelo na zpátečku. Nic příjemného...
Takže na obou autech, která jsem si nechal a provozuju je, mám instalovaný pohon od Castle Creations. U E-Maxxe to byla vlastně nutnost, tam přímo Traxxas do stříďákové verze dává combo od CC (Mamba Monster). U Bandita jsem pohon nahradil combem Sidevinder a původní Velineon i s reglem jsem prodal.
Sám jsem jeden vadný regl od Traxxase zažil - pomohla reklamace reglu, kterou mi prodejce zařídil formou výměny za nový kus.
Poznámka na okraj:
Já sám - čistě subjektivně - nemám regly od Traxxase moc rád. Jsou sice postaveny jako vodotěsné, což je skvělé, ale jinak mi připadají tak trochu hračkojidní, nic na nich nejde rozumně nastavit, snad kromě toho směšného patentovaného 50% módu
Takže na obou autech, která jsem si nechal a provozuju je, mám instalovaný pohon od Castle Creations. U E-Maxxe to byla vlastně nutnost, tam přímo Traxxas do stříďákové verze dává combo od CC (Mamba Monster). U Bandita jsem pohon nahradil combem Sidevinder a původní Velineon i s reglem jsem prodal.
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
tak uvidíme, až přijdu domu tak to zkusim. Je pravda, že ta voděodolnost se mi fakt líbí a když bych měnil regl za jinej, koukal bych po nějakym voděodolnym, jestli nějakej jinej než od traxxase existuje. Nebo voděodolný dělá jenom traxxas ? Stampede je podle mě auto pro srandu a já si s ním fakt užívám hromadu srandy ježděním v mělkém potoce, projížděním louží atd.
Re: Traxxas Stampede 4x4 VXL
Projíždění louží, bláto, déšť, sníh...
To všechno se dá dělat i s Mambou Monster od Castle Creations
Jistě, CC regly nejsou garantované jako vodotěsné. Jenže pokud si auto nespletu s ponorkou, například kdyby v tom mělkém potoce najednou byla dost hluboká díra
, tak se zas tak nic moc neděje, to zvládne Mamba Monster i tak. No a kromě toho se regly od CC dají velmi lehce upravit za pomoci PlastiDipu tak, aby taky byly prakticky vodotěsné (přesněji řečeno, aby byla proti vodě chráněna jejich elektronika, na plastové krabičce totiž nezáleží).
Ale nijak tě od Traxxas reglu neodrazuju.
Jezdí to taky a vodotěsnost je u nich daná již od výroby, to je fakt.
Takže si to ještě doma jednou celé zkontroluj a když tak volej servis...
To všechno se dá dělat i s Mambou Monster od Castle Creations
Jistě, CC regly nejsou garantované jako vodotěsné. Jenže pokud si auto nespletu s ponorkou, například kdyby v tom mělkém potoce najednou byla dost hluboká díra
Ale nijak tě od Traxxas reglu neodrazuju.
Jezdí to taky a vodotěsnost je u nich daná již od výroby, to je fakt.
Takže si to ještě doma jednou celé zkontroluj a když tak volej servis...