Vysílače na 2.4GHz
Kabriolin píše:Ale výrobce o tomhle pásmu mluví jenom v superlativechSpeedy píše:Při vysílání kamery z letadla na 2,4GHz se při obratech objevují pruhy ....(jak jinak taky...
) docela bych už rád taky na téhle diskuzi narazil na užovatele
citace prodejce: "Zabezpečení. Každý DSM systém je jednoznačně „spárovaný“ unikátním identifikačním kódem (GUID). Při každém zapnutí vysílače vybaveného DSM technologií dojde k oskenování spektra 79 kanálů pro nalezení volného kanálu. Jakmile je nalezen volný kanál spektra, spárovaný DSM přijímač se stejným GUID se automaticky připojí k vysílači a dojde k uzamknutí volného kanálu. Vzhledem k tomu, že možných GUID je více než 4 bilióny, je fakticky nemožné narušit přenos dat mezi spárovanými DSM moduly jiným signálem v pásmu 2,4 GHz."
Komu se chce číst delší pojednání, má možnost:
http://www.mojehobby.cz/diskuze/strom2. ... tec=752098
Větev od zd 16.05.2007 11:24:42
- Vosy
- Příspěvky: 476
- Registrován: pát 19.01.2007 0:00
- Bydliště: Zvole, Praha-Západ
- Kontaktovat uživatele:
Kabriolin píše:S veloxem na Točné?A kdy?Nebyl ve zbarvení "Hitec" protože znám (né osobně) jen jednoho člověka co d oveloxe narval titana a to bly Luboš Hort.Já si bohužel na Točné nelajsnu se svým Veloxem jít do vzduchu....né že by to byl okvůli rušení které jsem tam dřív měl s flash 5 na 68 kanále což s QPCM u Eclipse7 naštěstí už je zažehnáno, ale mám takové tušení že bych se horko těžko strefoval do vytyčeného letového prostoru a nebudu rači provokovatAle to jsem odbočel... k tvému dotazu Vosy ohledně rušení kov.táhly tak prej je 2,4GHz mimo rušivé frekvence právě kovových táhle co se o sebe třou a podobně(zapalování benzínů atd..) to jsem se aspoň o tomhle systému dočetl.To pokud je také pravda je to jen další plus, ale pořád čekám jestli s ničím příjde i Hitec...Graupner se svojí DX a nyní futaba s řadou 2,4GHz by mohli Hitec donutit něco udělat jen doufám,že to neodflákne jako soft v mém Eclips7(iale HELI se mě netýkal tak si zas tak moc nestěžuju..).
Neznám jeho jmého ale byl to přesně ten žlutý Hitec - stejný byl i v recenzi v RC revue. Potkal jsem ho cca před půlrokem ještě s FM a nyní zhruba před 1-2 měsíci s 2,4 GHz. Jednou tam tuším byl s bráchou ale ruku do ohně bych za to nedal.
Máš pravdu, na Točný moc místa není. Mám to ale nejblíž a máme tam partičku dobrejch lidí. Takže jsem při pořizování novýho letadla musel přihlédnout k možnostem Točné.
S dvoumetrovkou se tam sice vejdeš ale točíš nad lesem
Sea Bee, 2T 8,5 ccm
Mustang P51B (LM), Dualsky 2826/12
Accipiter Badius - Night Flyer, osvětlení
Mustang P51B (LM), Dualsky 2826/12
Accipiter Badius - Night Flyer, osvětlení
Vosy píše:S dvoumetrovkou se tam sice vejdeš ale točíš nad lesem
Jo vím létám tam už přes devě let
- Vosy
- Příspěvky: 476
- Registrován: pát 19.01.2007 0:00
- Bydliště: Zvole, Praha-Západ
- Kontaktovat uživatele:
Kabriolin píše:Vosy píše:S dvoumetrovkou se tam sice vejdeš ale točíš nad lesem
Jo vím létám tam už přes devě letJinak na Lubošovích stránkách jsem našel takovou minirecenzi na DX7čku kterou teď řídí veloxe http://sweb.cz/lubos.hort/dx7/dx7.htm#_8_4_2007
Tak já jsem furt takovej mírně pokročilej začátečník. Rádio držím v ruce třetím rokem ale pořádně jsem začal vlastně v loni.
Na ty stránky se podívám. Ď.
Sea Bee, 2T 8,5 ccm
Mustang P51B (LM), Dualsky 2826/12
Accipiter Badius - Night Flyer, osvětlení
Mustang P51B (LM), Dualsky 2826/12
Accipiter Badius - Night Flyer, osvětlení
Jak už zde bylo uvedeno mám obavy hlavně z provozu na pásmu 2,4Ghz. Provoz v tomhle pásmu připomíná trochu divoký západ. Provozovatelé Wifi sítí a nejen jich používají nepovolené výkony atd.. Rušení jiným signálem může být ošetřeno ale co zahlcení přijímače ? Další problém je vysoká frkvence která má problém projít prakticky čímkoli. Horizont, strom, křoví atd... je nepřekonatelná překážka. Osobně už jsem zažil situaci kdy jsem vletěl v dálce za strom. Přes řídkou korunu jsem model zahlédl a uřídil. Jak by podobná situace vypadala na 2,4Ghz tedy nevím.
Výrobce systém samozřejmě chválí ale stará pravda zní:
Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají
Osobně počkám a časem uvidím jak moc bude tento systém úspěšný. Rozhodně ho nechci bez důkazů zatracovat.
Výrobce systém samozřejmě chválí ale stará pravda zní:
Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají
Osobně počkám a časem uvidím jak moc bude tento systém úspěšný. Rozhodně ho nechci bez důkazů zatracovat.
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
Ja si prave myslim, ze ta nizka prostupnost bude na druhou stranu vyhoda prave v tom, ze se s tim tolik nezamori eter. Signal pochytaji okolni prekazky.
Tudiz pokud neni bezprostredne blizko letiste nejaky hodne silny wifi vysilac s vsesmernou antenou a nebo nasmerovany prez letovy prostor, tak by melo byt celkem cisto. Ciste hypoteticky...
Tudiz pokud neni bezprostredne blizko letiste nejaky hodne silny wifi vysilac s vsesmernou antenou a nebo nasmerovany prez letovy prostor, tak by melo byt celkem cisto. Ciste hypoteticky...
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
zdzd píše:Vzduchoplavec píše:Jo a spise nez projizdejiciho auta bych se vic bal nejakeho kolegy, ktery cloveku "kybicuje" za zady. Clovek se natoci za letadlem, antena se dostane do zakrytu za kybicem a je to v pytli...
??? Máš nějaký speciální důvod létat za sebe????
Hele to je každého věc to je jen důvod k hádkám ZDZD
Jinak když pominu "jak se to má dělat" tak jsou letiště jako je Točná kde ten důvod je