Vyosení tlačného motoru

Začínáte nebo chcete začít s letadlem.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#31 Příspěvek od JMalik »

Adam70 píše:Nazdárek,tak já to mam zhruba takhle
http://letec70.zonerama.cz/vyoseni-motoru

a létá to asi takhle
http://www.youtube.com/watch?v=5DZNsPeRoPg


Teď to má i s dokumentací - Dík i za něj.
Uživatelský avatar
no_gold
Příspěvky: 219
Registrován: ned 19.07.2009 0:00
Bydliště: Ostrava

#32 Příspěvek od no_gold »

No jo, JMalik... normálně bych řekl "šťoural" ale když seš mazák, tak tu drobnou výtku beru. Přiznám se že mně šlo hlavně o funkci, Pokud to bude fungovat, tak to samozřejmě opižlám na krásu :-)))
I když , kdo ví... :roll:
Uživatelský avatar
no_gold
Příspěvky: 219
Registrován: ned 19.07.2009 0:00
Bydliště: Ostrava

#33 Příspěvek od no_gold »

Adam70 díky i za mně. Tak nějak jsem to myslel. Poté co jsem ubral jednu podložku, mám to vyosené trošku méně než ty.. už to tak ale nechám. POdle videa ten výkon vypadá super. Můžu se zeptat na kapacitu baterie? Já počítal vyvážení a abych nemusel dovažovat předek, budu tam asi dávat 2200 mAh Li-pol.
Jinak při testovacím spuštění doma se celkem dost hřeje motor, ale předpokládám že ve vzduchu se ochladí...

Díky všem za pomoc. Až ( jestli) se vrátím z prvního pokusu, dám vědět výsledek.
Uživatelský avatar
Adam70
Příspěvky: 363
Registrován: pon 01.10.2007 0:00
Bydliště: Praha 4

#34 Příspěvek od Adam70 »

motor
http://www.bel-shop.eu/detail379.html
vrtule
APC E 8x6
baterie
LiPol 3S 1800mA cca160g-celkem v poho 20 min.mot. tetu a dovede i plachtit :) tak nedávno 45min.
těžiště mam trošku vzadějc,je to "divoch"
změřeřená max. rychlost 122.6 km/h :wink:
na klapkách dokáže letět skoro krokem a nemadá po křídle je to takovej univerzální "vozembouch" kterej bez keců povozí kameru nebo GPSku :D
Uživatelský avatar
no_gold
Příspěvky: 219
Registrován: ned 19.07.2009 0:00
Bydliště: Ostrava

#35 Příspěvek od no_gold »

Hm, klapky.... proč ne? To by ale chtělo něco jiného než ten setový vysílač a přijímač :-)) I když přijímač vypadá jako šestikanálový. Na rozdíl od vysílačky, která žádný další čudlík nemá :(

Jinak je to ideální letadlo pro nemehlo jako jsem já :-) nezáludné klidné. Uveze FCO2 a možná i GPS :-)) Přesně to jsem chtěl.
Uživatelský avatar
Adam70
Příspěvky: 363
Registrován: pon 01.10.2007 0:00
Bydliště: Praha 4

#36 Příspěvek od Adam70 »

Jo jo,to máš pravdu já to kupoval bez TX a RX mam Spektrum DX-7 a tím honím auto lodičky i éra no :)

http://www.youtube.com/watch?v=lH10rc4pHvw

http://www.youtube.com/watch?v=LH1lHqv_JN0
Uživatelský avatar
malcomx
Příspěvky: 768
Registrován: úte 22.04.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

#37 Příspěvek od malcomx »

JMalik píše:
Dobře,
jestliže zastáváš původní názor, vyos motor tak, aby směřoval předním koncem hřídele motoru cca 10 stupňů nahoru a běž to hodit. Napiš sem výsledek.


nevim kde jsi prisel na tech 10 stupnu ale od vyroby je to 0 stupnu a pohoda
menit to nebudu :wink:

to no_gold: omlouvam se za mystifikaci mel jsem na mysli typ samokridlo

koncim debatu....
Uživatelský avatar
Adam70
Příspěvky: 363
Registrován: pon 01.10.2007 0:00
Bydliště: Praha 4

#38 Příspěvek od Adam70 »

pro no_gold
mě to asi neodesílá SZ zprávy či co :( , tak takhle neni to nic tajnýho 8)
----------------------------------------------------------------------------------
Ahoj, chtěl bych se ještě zeptat na něco s WingDragonem, ale je to trochu mimo hlavní téma diskuze ,tak raději mimo... Psal jsi že lítáš rychle ipomalu... dělal jsi nějaké úpravy křídla z hlediska pevnosti? Ono spojení levého a pravého křídla podle mně nění nic moc extra... ( nějaký smrkový špalíček) obávám se aby při silnějším motoru, větších rychlostech a tím určitě i přetížení něco neprasklo.....
----------------------------------------------------------------------------------
Nazdárek,když jsem si pořizoval WDS tak jsem moc nepočítal s tím,že s ním budu dělat takovéhle vylomeniny tak jsem to nechal jak to bylo.Abych řekl pravdu moc si nepamatuji jak je to spojení řešeno,je tam překližková spojka tu jsem zalepil herkulesem(asi) ,spoj křídel je přeplátovanej tim černym plastem a ten jsem přilepil ke křídlu hodně kvalitní tenoučkou oboustranou lepenkou.Vše mám přetažené lepenkou,náběžku,konce křídel a teď jsem přidal ještě jeden pruh na spodek křídla po celé délce,zdálo se mi,že se dost prohybá když to pustím ze sto metrů střemhlav dolů a pak za to vezmu tak se prohnou jak luk. :D
Tady něco málo fotek jak jsem to"polepil"
http://letec70.zonerama.cz/puvodni-ulozeni-motoru
Uživatelský avatar
no_gold
Příspěvky: 219
Registrován: ned 19.07.2009 0:00
Bydliště: Ostrava

#39 Příspěvek od no_gold »

Ahojte, takže dneska utichnul vítr a tak jsem to šel vyzkoušet.
1) Oproti původnímu motoru je to jako přejít ze škody 120 do bavoráka...
2) Při letu pod plynem samovolně stoupá, musím pořád tlačit na knypl :-)

Každopádně nerozbil jsem to a tím všm díky.... ještě musím odtranit to vzpínání a příští let už bude s kamerou :-))
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#40 Příspěvek od JMalik »

no_gold píše:Ahojte, takže dneska utichnul vítr a tak jsem to šel vyzkoušet.
1) Oproti původnímu motoru je to jako přejít ze škody 120 do bavoráka...
2) Při letu pod plynem samovolně stoupá, musím pořád tlačit na knypl :-)

Každopádně nerozbil jsem to a tím všm díky.... ještě musím odtranit to vzpínání a příští let už bude s kamerou :-))


Tak ještě podložku pryč.
Uživatelský avatar
Adam70
Příspěvky: 363
Registrován: pon 01.10.2007 0:00
Bydliště: Praha 4

#41 Příspěvek od Adam70 »

pro no_gold---VYZTUŽUJ,VYZTUŽUJ,VYZTUŽUJ
Tak jsem naložil GPSku vytáhl jsem to do 204m(změřeno) a pak jsem to pustil kolmo dolů a světe div se viz. foto

http://letec70.zonerama.cz/zlomene-kridlo

přistání jak do peřin 8) ,ale zatrnulo mi,tak zase stojím před rozhodnutím-opravovat-neopravovat :(
Uživatelský avatar
no_gold
Příspěvky: 219
Registrován: ned 19.07.2009 0:00
Bydliště: Ostrava

#42 Příspěvek od no_gold »

Adam70: Povolilo to při samotném letu střemhlav nebo až při vybírání?

Pro všechny - Ubral jsem podložku, dotrimoval výškovku a nyní jsem spokojen. ( 10 sekund stoupám tam, kam jsaem se drápal 2 minuty :-)) Díky všem za cenné rady a myslím že můžu toto téma uzavřít...
Uživatelský avatar
Adam70
Příspěvky: 363
Registrován: pon 01.10.2007 0:00
Bydliště: Praha 4

#43 Příspěvek od Adam70 »

:lol: dolu to problém není,ale chce to tahat za tu vejškovku mooooc opatrně :lol: ,hlavní problém je v křídle,nemá žádnou výztuhu a taky se nesmí zapomenout,že určením je to POMALOLET a né stíhačka :lol:
Uživatelský avatar
no_gold
Příspěvky: 219
Registrován: ned 19.07.2009 0:00
Bydliště: Ostrava

#44 Příspěvek od no_gold »

:D No to jo, tváří se to jako pomalolet :_)) Ale jestli nepomohlo tvoje takřka kompletní omotání skelnou páskou, tak nevím co by bylo potřeba pro další zvýšení pevnosti... Protáhnout křídlem lešenářskou trubku ? :roll:

Já to vyřešil v předstihu jednak opatrným taháním za výškovku, klesám bez plynu a koupil jsem do foroty náhradní křídla. :) ( a výškovku, směrovku..... ale o tom zase jindy :-))
Uživatelský avatar
Milan Nes
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 06.01.2009 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Milan Nes »

zdravim,
dotaz, mám shindena od telinku, když řidám plnej plyn chce se mu postavit,
vzpina se nahoru,
mám vypodložit hořejšek ? nebo spodek ?
nejsem si jistej jestli to neni obráceně než u motoru vpředu ...

ale asi ne že ? takže nahoru simetricky podložky
Odpovědět

Zpět na „Letadla - začátečník“