darth.hokro píše:určitě se dá koupit i origo nastříkaná. Ale většinou si chce pak každej utvořit autí, víc k obrazu svému Takže jiná karoska, a vlastní barva. Mě třeba na malé Révo láká strašně Brouk, vypadá to suprově. viz obr. http://models.uphero.com/base/Body_VW.jpg Prostě chci říct, že pokud tě to chytí, propadneš tuningu atd.
Ten brouk je je fakt krásnej, stím bych mel i strach nekam vyjet )
Není třeba se bát Konkrétně firma Proline, dělá asi nejkvalitnější karoserie, tak to něco vydrží. Malá informace pro neznalé: lexanové karoserie se stříkají zespodu, tudíž barvu nepoškrábeš. A nálepky se dají kdykoliv přelepit za jiné Ze začátku, je fakt že člověk jezdí víc po střeše než po kolách ale to se časem poddá
Stou kastli si me potesil.Jeste posledni dotaz. Jelikoz asi ze zacatku bych chvili pouzival prilozene Nimh baterky a tak me zajima jak dloudlouho to snima vydrzi jezdit a jakou to ma silu. S jakou lipol se to da srovnat . Je potreba koupit i hned nejake chlazeni na motor nebo sr to chladi jizdou samo o sobe ?
NiMH se s LiPol NEDAJI srovnavat. Smitec. Kdyz je zkusis postupne, jedny a druhy, uvidis, ze NiMH tak nejak jedou, kdezto LiPol kopou.
Stridak se uchladi vetsinou sam. Stejnosmery, Titany, by snesly i nejake chlazeni. Vse je to o nastaveni optimalniho prevodu. Jako u velkeho auta. Kdyz si das do normalniho auta turbo, taky to nebude ok a musis provest dalsi potrebne upravy.
A myslis že tohle je vhodna baterie ? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html Kamarád mi řekl ze to má v sobe 4 članky tak ted jsem stoho zmatenej... Meli by tam být dva kastliky na baterky že ano ? a do každeho kastliku dám jednu obycejnou lipol dejme tomu nanotech 5000mAh 2S a kdyz je propojim tak budd mam 10000mAh nebo 4s. Jak je to teda uteto baterky v odkaze ? kdyz by mela mit už članky v sobe ? Nekde jsem četl ze konektory do boku jsou naprd tak jsem chtel konektory uprostřed.
Já mám tyhle: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=10277 a jsou OK. Jo a s vývody jsou lepší opravdu uprostřed (vývody do boku překáží při zavírání kastlíku a někdy se to neobejde bez přepájení). Ale u většiny hardcasů co jsem viděl jsou vývody uprostřed, takže ok.
Revo jsem si uz objednal tak snad brzo dojde... Musim akorat přikoupit své 4 tuzkove baterky myslim do radia ? Jake baterky by jsi mi poradil.. aby to pekne jelo alee i dlouho vydrzelo.. Nepotrebuji nejakej hardcore výkon aby mi trhal kardany a pneu ale zase aby to trosku jelo Zde mi bylo doporuceno 2s ale nevim ted tedy jake ? kapacitu bychchtel 5000mAh.
JM píše:midiborec- a proč chceš zrovna 5000 mAh, když se klidně vejdou ty 5200 co jsem tě dal odkaz??
Nemusi to byt presne 5000 klidne vic pokud se to tam vleze... řikaš ze ty co si mi poslal se tam vlezou vpohode jo ? takze je potřeba vzit dva kusi a pak je zapojit bud seriove nebo paralelne ?
Jo, já radši vzal 4 kusy abych měl delší poježdění a kdyby náhodou jedna odešla. A zapojit tak, jak jsou původní NiMh (jen je potřeba přepájet konektory bud' na baterkách-to jsem udělal já-dal jsem Traxxasy, nebo na reglu-to záleží na tobě, pro jaké se rozhodneš). Ještě doplnění-zítra (snad) přidám foto, jak se tam ta baterka v pohodě vejde i s pípákem-ochranou aku.
Naposledy upravil(a) JM dne sob 13.08.2011 23:49, celkem upraveno 1 x.
Ja bych tam chtel dat XT60 myslis ze jsou vhodne ? JEste jsem se chtel zeptat.. Je auto uz z fabryky nejak vyvážení aby se pri skoku ruzne neprevracelo atd ? nebo je to potřeba doma nejak vyvažit ? Jak se dela geometrie u takovych aut ?
Těma XT60 chybu neuděláš. Auto se vyvažovat nemusí, jen seřídit tvrdost tlumičů dle povrchu kde budeš jezdit, doporučuju po nějaké chvíli ježdění alespoň vizuálně zkontrolovat dotažení částí (nemusí se vše hned utahovat na krev-stejně to v plastu není k užitku-ale já měl například po pár desítkách minut povolené uložení páky co převádí vertikální pohyb kola na tlumič-skoro se to vytočilo úplně. Také občas dotáhnout kola-mě už se po pár dotaženích samy nepovolujou. Seřízení geometrie je taky jednoduché-je to myslím i v návodu. Už od oka poznáš, zda je zbíhavost a odklon ok, nebo potřebují doladit. Někdo má zadek mírně sbíhavý a předek mírně rozbíhavý-dle chuti
JM píše:Těma XT60 chybu neuděláš. Auto se vyvažovat nemusí, jen seřídit tvrdost tlumičů dle povrchu kde budeš jezdit, doporučuju po nějaké chvíli ježdění alespoň vizuálně zkontrolovat dotažení částí (nemusí se vše hned utahovat na krev-stejně to v plastu není k užitku-ale já měl například po pár desítkách minut povolené uložení páky co převádí vertikální pohyb kola na tlumič-skoro se to vytočilo úplně. Také občas dotáhnout kola-mě už se po pár dotaženích samy nepovolujou. Seřízení geometrie je taky jednoduché-je to myslím i v návodu. Už od oka poznáš, zda je zbíhavost a odklon ok, nebo potřebují doladit. Někdo má zadek mírně sbíhavý a předek mírně rozbíhavý-dle chuti
Dekuju moc, uz se teším až dorazí..Jako prvni ale utesnim ty otvory v pneu jak uz to nekdo nazacatku vlákna psal..Jak dorazi zase se urcite s nečím ozvu )
Otvory v pneu si zevnitr klidne prelep, to ano. ALE pak musis udelat nove otvory zvenci. Jinak se ti nebudou moci pri jizde nafukovat a budou dost deformovany. Navic tam nekde byvaji male prostory, kudy ti natece treba voda. Diky diram zvenci voda pak vystrika diky centrifugalnim silam.