Prosím o radu

Začínáte nebo chcete začít s letadlem.
Zpráva
Autor
Apocalypsus
Kontaktovat uživatele:

Prosím o radu

#1 Příspěvek od Apocalypsus »

Zdravím,
jsem nováček mezi RC letadly ale nějaké ty věci se mi doma za ty leta nazbýraly. Prvně chci říct že jsem nikdy i přez nějaké pokusy neletěl, ale mám doma křídlo (126cm - balzová konstrukce potažená fólií s mírným zalomením) s křidélky z házedla a motor Modela 1.5GFS plus dvoukanálovou soupravu ( jako malý jsem s tím laboroval tak jsem dostal graupnera 40MHz) a chtěl bych to nějak dát dohromady jen nevím s trupem.. Chtěl bych si něco postavit jen nevím kde začít něbo co obšlehnout.. motor jsem teď v týdnu po letech zase rozběhnul a vrní pěkně :-) - pravda že je vpodstatě jen po záběhu. děkuji za vaše rady a náměty
Apo
Apocalypsus
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Apocalypsus »

coro

#3 Příspěvek od coro »

Ťažko radiť ako začať, ale asi určite nie balzovým modelom na spalovák - aj keď malým. To "sa" rozbije.. bez toho to určite nejde, kým si aspoň trochu nezvykneš.
Je kopa EPP modelov, alebo sa na začiatok štandardne doporučuje EasyStar.
Pozri si ho - motor je nad krídlom a tlačí, preto nedostane pri páde takú ranu a nepoškodí sa.
Samozrejme, vyskúšať aspoň nejaký simulátor by sa tiež hodilo. Ale aj keby to na simulátore šlo, treba rátať s úvodným padaním.

Kopa modelárov v zime lieta v telocvični s halovými modelmi. Sú extrémne ľahké, preto môžu letieť pomaly, a ani sa pri páde tak nepoškodia. Nemali by byť ani drahé, videl som v bazári model za 200,- - akurát potrebuješ do toho dosť elektroniky a to veľmi ľahučkej, typu servá 5 gramov, príjmač 8 gramov, motor 19 gramov, a tak.. Ale ani to už nie je až tak drahé.
Apocalypsus
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Apocalypsus »

áha.. tak to jdu zase špatnou cestou.. první trup jsem si na to stavěl - křivý jak šavle a po prvním nárazu šel do kytek.. :-( kouknu se teda po Slo/park flyeru
Apocalypsus
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Apocalypsus »