SJM 180

Coaxiální vrtulníky od hraček až po průzkumné prostředky.
Odpovědět
Zpráva
Autor
rcpilot
Kontaktovat uživatele:

SJM 180

#1 Příspěvek od rcpilot »

Zdravím, máte niekto skúsenosť s týmto?
http://www.sjm215.com/
Som úplný heli začiatočník a s niečím lacným a jednorotorovým chcem začať a možno aj skončiť :D . Nemám proste žiadne ambície čo sa týka vrtulníkov, je to len tak na okraj lietania s lietadlami.
Jumbo747

#2 Příspěvek od Jumbo747 »

no ja sjm bych osobne nedoporucil . Blbe se s tim leta a hlavne se hure shaneji dily, i kdyz ted to dela RCzona. To uz radeji wolfa
T-Rex 700, Wolf SE, Dx7, JR Dsx 9
raging

#3 Příspěvek od raging »

Ahoj, vrtulniky SJM se pro zacatek urcite nehodi,proc,to je na delsi povidani,pro zacatek dvourotorak event,simulator :wink:
Rotvík

#4 Příspěvek od Rotvík »

O těhle vrtulnících si můžeš něco najít na RC Zoně (nemyslím tím nabídku v katalogu ).Dočetl jsem se tam že má plovoucí hlavu a je dost náročný na seřízení.Pokud je vše tak jak má tak je to stroj který rychle reaguje na povely.Ale pro začátečníka to rozhodně nebude.Měl by jsi asi jít do něčeho co má někdo v Tvém okolí,případně co má dost lidí tady na fóru,a tím je volba celkem daná :D
rcpilot
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od rcpilot »

Dobre teda, mal som sa asi spýtať skôr, už som ho totiž objednal pred pár dňami :cry:. Čo poviete na jeho spracovanie(presnosť výroby a tak podobne)? Ešte čo sa týka tých vrtulníkov tak nie som úplný laik, som letecký mechanik a mám 3 roky prax na Mi-8, Mi-117 a Mi-2, takže riadenie "dospelého" vrtulníku teoreticky ovládam :D. Je naozaj tak ťažké riadiť rc vrtulník s hlavným a vyrovnávacím rotorom?
raging

#6 Příspěvek od raging »

Muzu ti rict,je o hodne tezsi,nez u velkeho,realneho stroje,jsem byvaly pilot,jeste loni jsem si myslel,ze to hrave zvladnu,ale, ouha :o
SJM maji zvlastni ,nekonvencni rotorovou hlavu,ktera vyzaduje spec.nastaveni ve vysilaci a velke zkusenosti s rc vrtulniky :wink:
Rotvík

#7 Příspěvek od Rotvík »