Stránka 1 z 2

Problém při startování.

Napsal: úte 10.03.2009 19:54
od Bat1
Vlastním RC auto Stormracer 2 4WD, muj problem je uz pri startování. Svíčka je v pořádku žhaví jak bejk(buhužel nevím jestli správně, protože dosahuje žluto oranžové barvy) ale....když napumpuju palivo do karburátoru,tak mi příjde že to špatně protéka do válce, protože se palivo hromadí pod filtrem a je i okem vidět že je filtr zbarvený barvou kapaliny. Nevíte kde a jak to udělat aby mi palivo volně protékalo aniž by se brzdilo? jak tahám za startér tak se mi stane že už pak tahat nejde vůbec...v manuálu píšou že to je tím, že je tam moc paliva....svíčku odeberu a za startér jde opět tahat normálně(samozřejmě tím i palivo dostanu z válce ven). Nevím, dneska jsem nad tím seděl 2hodiny a nic:/ Jedná se o motor s obsahem 2,5ccm
Pokud máte nějakou radu,budu vám vděčný.

Napsal: úte 10.03.2009 20:02
od Zero
No moc dobrý výběr auta to nebyl,ale autoforum je tady http://rcauta.net/forum/modules.php?name=Forums :wink:

Napsal: úte 10.03.2009 20:32
od Bat1
Myslíte že je to špatný model?

Napsal: úte 10.03.2009 20:37
od pdp7
Nestartujes to nahodou venku v zime?

Napsal: úte 10.03.2009 20:45
od Bat1
Příspěvek níže:

Napsal: úte 10.03.2009 20:45
od Bat1
Noooo, dnes jsem to poprvé zkoušel....abych pravdu řekl tak mě to také napadlo že by to mohlo být zimou.....motor měl necelých 6°C:/ ale viděl jsem souseda když s tím jezdil i ve sněhu(ne doslova on s tím jezdil před barákem ale sníh ještě byl)

Napsal: úte 10.03.2009 20:50
od pdp7
Zkus ofouknout hlavu motoru fenem 8) Aspon teda u me to funguje u myho v zime blbe chytajiciho ASPcka :?

Napsal: úte 10.03.2009 21:05
od Bat1
Ja jen doufam ze to nezacne reznout:( sice jsem nakapal do karburatoru i do valce ty kapky proti korozi ale i tak nemam dobry pocit, uvidim treba poradi vic lidi, ale nechapu to, za starter potom tahat uz nejde, pritom tam te kapaliny ve valci moc neni, jestli zatahnu 2x-3x tak je to moc pak uz to jde ztuha a vetsinou o 10cm

Napsal: úte 10.03.2009 21:14
od OuvejAchich
Startování a provoz žhavícího motoru vyžaduje trochu zkušeností. Jestli je to pro tebe první kontakt s tímto typem motoru, sežeň si někoho zkušenějšího ze svého okolí. Praktická ukázka co a jak je v tomto případě nejlepší možné řešení.

Napsal: úte 10.03.2009 21:29
od 2lizard
Tak to mi dělalo taky - mrkni se, zda nemáš v karbeci (na jehle) bordel, stačí opravdu malé smítko prachu, které se nasaje při špinavém filtru.

Pak bez žhavení, s ucpaným výfukem (palcem) párkrát škubni starterem (aby si nasál palivo - stačí 3-4xkrát), nu a pak přilož žhavení a startuj. Pokud máš motor "zaběhnutý" vše pojede tak jak má.

Pokud nemáš motor "zaběhnutý/zajetý" tak se obrať na někoho zkušeného, který Ti jej seřídí, neb to není žádná prča a na správném "zaběhnutí/zajetí" je pak hodně závislá životnost a správná funkčnost motoru!!!
Když půjdeš na RCforum, najdeš tam spoustu "ochotných" modelářů, kteří Ti rádi pomohou.

Napsal: úte 10.03.2009 22:25
od Bat1
Ok, diky moc, zkusim tvou radu. Ten motor co mam uz by mel byt na zabeh pripraveny(aspon tak mi to rikal prodejce)

Napsal: stř 11.03.2009 11:55
od 2lizard
Bat1 píše:Ok, diky moc, zkusim tvou radu. Ten motor co mam uz by mel byt na zabeh pripraveny(aspon tak mi to rikal prodejce)


To říkají všichni, ale není to tak jak si to představuješ. Nic už nezkoušej a nechej si ho zaběhnout od nějakého zkušeného modeláře! Dostaneš k tomu i spoustu užitežných rad.

Pokud jsi z prahy, zajdi do Pecka modelářství, v ul. karolíny světlé a ptej se po p. Vlasákovi. On Ti ho mimo pracovní dobu zajede, ale účtuje si cca. 1000,-Kč.

Sám to na poprvé opravdu nezkoušej, můžeš ten motor znehodnotit!

Napsal: stř 11.03.2009 12:50
od Doktor
Bat1 píše:Ja jen doufam ze to nezacne reznout:( sice jsem nakapal do karburatoru i do valce ty kapky proti korozi ale i tak nemam dobry pocit, uvidim treba poradi vic lidi, ale nechapu to, za starter potom tahat uz nejde, pritom tam te kapaliny ve valci moc neni, jestli zatahnu 2x-3x tak je to moc pak uz to jde ztuha a vetsinou o 10cm


Já bych řek, že je to jasná známka přechlastaného motoru. Před startem tam prostě pumpuješ moc paliva. Raději méně, a ať si motor palivo naseje sám při startování. Možná je nastavenej na moc bohatou směs. To ale zjistíš až po nastartování na chodu motoru.

Napsal: stř 11.03.2009 13:14
od Bat1
2lizard píše:
Bat1 píše:Ok, diky moc, zkusim tvou radu. Ten motor co mam uz by mel byt na zabeh pripraveny(aspon tak mi to rikal prodejce)


To říkají všichni, ale není to tak jak si to představuješ. Nic už nezkoušej a nechej si ho zaběhnout od nějakého zkušeného modeláře! Dostaneš k tomu i spoustu užitežných rad.

Pokud jsi z prahy, zajdi do Pecka modelářství, v ul. karolíny světlé a ptej se po p. Vlasákovi. On Ti ho mimo pracovní dobu zajede, ale účtuje si cca. 1000,-Kč.

Sám to na poprvé opravdu nezkoušej, můžeš ten motor znehodnotit!

Tady je problem ze zkuseneho modelare neznam. Od Prahy bydlim cca 55km,nevis o nekom treba z Kutne Hory?

Napsal: stř 11.03.2009 13:18
od Bat1
Doktor píše:
Bat1 píše:Ja jen doufam ze to nezacne reznout:( sice jsem nakapal do karburatoru i do valce ty kapky proti korozi ale i tak nemam dobry pocit, uvidim treba poradi vic lidi, ale nechapu to, za starter potom tahat uz nejde, pritom tam te kapaliny ve valci moc neni, jestli zatahnu 2x-3x tak je to moc pak uz to jde ztuha a vetsinou o 10cm


Já bych řek, že je to jasná známka přechlastaného motoru. Před startem tam prostě pumpuješ moc paliva. Raději méně, a ať si motor palivo naseje sám při startování. Možná je nastavenej na moc bohatou směs. To ale zjistíš až po nastartování na chodu motoru.

To je take pravda. Uvidim nejlepsi by opravdu bylo aby mi to nekdo ukazal a vysvetlil.