poškozená baterie

Sem můžete psát své zkušenosti se stavebnicemi konkrétních modelů.
Odpovědět
Zpráva
Autor
fokusak

poškozená baterie

#1 Příspěvek od fokusak »

Čus, chtěl jsem se zeptat jestli jde nějak opravit naše lipolka,podařilo se mi jí propíchnout šroubem kterým jsem přidělával elektrikářskou čokoládu na upevnění předního podvozku.Šroub je moc dlouhej a zasahoval až k loži pro baterku.Při létání to neva,ale proběhl karambol na čumák a baterka se propíchla.
Šroub už jsem vyřešil ale baterka je v kelu ,po přeměření dává 7,5V. Když jí napojím na nabíječku,(mámtu setovku) tak bliká střídavě zeleně a červeně, asi je to signál že něco není v pořádku.
Takže jde to nějak spravit nebo budu muset koupit novou?
Díky
CESSNA ARF 4 kan. Pelikan
tomajz
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od tomajz »

je cítit po jahodách ja ji zas napích na hřídel motoru ale nakonec po dnesnim prvnim nabiti to je v poradku kdyby pri byla propíchlá upně byla by prej cejtit výrazně sladká vůně
pajax007
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od pajax007 »

Jde to velmi dobře opravit slaným nálevem :lol: Ta baterka je v .......vyber si vhodné označení pr...e. Pajax007
Dolfa
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Dolfa »

Jsem chápavý a tolerantní. Tohle je ale i na moji sloní povahu moc. Začínám chápat zdz , že se tady moc už neobjevuje. Je to prostě ztráta času. Když si někdo koupí mixér , tak si přečte návod. A o lipol toho bylo napsáno více , než o životopisu Boženy Němcové. Je to opravdu lenost hledat a nebo neschopnost a pohodlnost. Všichni máme rodiny a své zájmy. Vždy rád poradím a pomohu , ale tohle je tak stupidní , že na to prostě musím reagovat.
Asi jako-- Prosím -zdělte mi , jestli mi ublíží střelný prach o gramáži 50gr , když na něho přiložím zápalku.
Hledejte , studujte , a nezneužívejte dobroty bližních svých , protože až budete potřebovat opravdu poradit , tak se na vás nenajdou čas.
Toť můj názor , a jsem zvědavý , kdo mi bude oponovat a spílat do imbec... a jiných tentonoc.