Létal jsem v módu 2, zbylí čtyři piloti z týmu v módu 1.
Pro řízení jsme použili dva vysílače Futaba T 12FG. Jeden v módu 1, druhý v módu 2. V letadle byly dva přijímače Futaba Fasst R6106. Serva byly napájené přímo z BECu regulátoru, napájení plus přijímačů bylo Z BECu regulátoru přes přepínač. jeden přijímač byl spárovaný na T12FG v módu 1, druhý přijímač na T12FG v módu 2. Přepínačem se přepínalo mezi jedním, nebo druhým přijímačem
Pohonný aku se připojoval zvenku, uložený byl suvně zboku ve schránce z EPP.
Letadlo Lazy Bee,
motor AXI 2212/34 s vrtulí 10/6.( ideální by byla 12/6, ale tu jsme se nakonec neodvážili použít vzhledem k nulovým zkušenostem některých pilotů s tak náročným typem stroje
Akumulátory 3x hyperion G3 1300mAh a 2x Dualsky XP1300mAhGT.
Ty Dualsky se v průběhu 13 hodin ukázaly jako horší, rozdílem cca 15 %, hlavně při teplotách pod 10stupňů.
Z celkové měřené doby jsme nalétali 12h 46min. a asi 50s. Měli jsme dost štěstí při třech srážkách, nejhorší byla ta poslední asi ve 3h ráno s 8,5 spalovákem, ale dobře to nakonec dopadlo a ani jeden vzdušný karambol si nevyžádal neplánované mezipřistání.
Celkem jsme absolvovali 26 (?) mezipřistání a na tom pztráceli těch cca 13 minut. Určitě by šel ten servisní čas stlačit celkově pod 5 minut, na druhou stranu by nás vyřešilo jediné větší lepení po těch srážkách.
No, ruku na srdce - vyhráli jsme, protože tam nikdo lepší nebyl a přístě to tak chceme udělat zase
(Dostali jsme mimo jiné také cenu za nejodpornější letový projev, protože se nedalo koukat na to, jak Lazy Bee pomalu balónuje v předepsaných oválech a ostatní to svižně řežou kolem.
Ale na to se historici ptát nebudou
http://kvidicek.rajce.idnes.cz/Sobinka/
Pořadatelům patří dík za vynikající organizaci a našemu pětiletému Kvikovi děkujeme, že nám zapůjčil svůj stroj i s vědomím možné likvidace .