Důležitá otázka

Začínáte nebo chcete začít s letadlem.
Zpráva
Autor
majkl007
Kontaktovat uživatele:

Důležitá otázka

#1 Příspěvek od majkl007 »

Jsem také začátečník a proto má dotaz : máte taky pocit při stavbě vlastního éra že jste uplně leví nebo že to prostě neumíte ? poraďte někdo zkušenější jestli timhle prochází každej nebo jen někdo? :cry:
zelda

#2 Příspěvek od zelda »

neboj, to se poda, chce to cas a postavit par letadel, ja si tak pripadal taky, trochu si tak pripadam i ted..
majkl007
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od majkl007 »

zelda píše:neboj, to se poda, chce to cas a postavit par letadel, ja si tak pripadal taky, trochu si tak pripadam i ted..
tak to sem rád že se to snad poddá já doufám dík za odpověd :)
zelda

#4 Příspěvek od zelda »

majkl007 píše:
zelda píše:neboj, to se poda, chce to cas a postavit par letadel, ja si tak pripadal taky, trochu si tak pripadam i ted..

neni zac, co stavis?
Čop
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Čop »

A to netušíš, že ten pocit se stokrát znásobí až zjistí že to neletí. Protože je to těžký, křivý, blbě spočítaný, moc rychlý... Ale vážně - to si asi zažil každý. VYDRŽ!!! :D :D :D
Spíš lítač než stavěč...
arda1
Kontaktovat uživatele:

Re: Důležitá otázka

#6 Příspěvek od arda1 »

majkl007 píše:Jsem také začátečník a proto má dotaz : máte taky pocit při stavbě vlastního éra že jste uplně leví nebo že to prostě neumíte ? poraďte někdo zkušenější jestli timhle prochází každej nebo jen někdo? :cry:
Já mám mnohdy tentýž pocit :wink: :lol: :lol: :lol:
Virtual

Re: Důležitá otázka

#7 Příspěvek od Virtual »

majkl007 píše:...máte taky pocit při stavbě vlastního éra že jste uplně leví nebo že to prostě neumíte ? :cry:

Abych ten pocit aspoň trochu eliminoval, stavím extrémně lehké stavebnice :oops: - např. od Multiplexu, to je takové Lego s vteřiňákem... :wink:
majkl007
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od majkl007 »

zelda píše:
majkl007 píše:

neni zac, co stavis?