Tamyia DF-02

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
rapid.direct

Tamyia DF-02

#1 Příspěvek od rapid.direct »

Ahoj,

jsem úplný začátečník (nikdy jsem to neměl v ruce, ale vždy mě to lákalo :mrgreen: ) a mám možnost koupit cca za 1100,- tento model. Chci se Vás zeptat na názory a dojmy....

Web: http://modely-tuning.cz/shop/?p=product ... -%28esc%29

Neudělám špatně ?

Jak dlouho to tak jezdí na jedno nabití ? Kolik stojí baterie ? Jaká je údržba?

Díky moc za odpovědi.

Dan
Nakadah
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamyia DF-02

#2 Příspěvek od Nakadah »

Za 1100,- Kč to bude hadam asi ojetina? V jakem je stavu? Ma uz aspon kulickova loziska? Co vsechno ti k tomu da? Jen holy model? Nebo i vysilacku, nabijec, atd.?
Loni sem kratkou chvili mel Tamiyu Firedragon, je to takovy starsi predchudce DF-02. Ruzne mi praskaly zavesy naprav, nebyl sem s tim vubec spokojen. Ten plast sasi byl takovy nejaky krehky. Doporucil bych ti spis neco jineho a trosku priplatit. Dle meho nazoru to bude vyhozenych 1100 penez. Nak
rapid.direct

#3 Příspěvek od rapid.direct »

Je k tomu vše, abych to mohl vzít a jezdit.....nabíječka i vysílačka....

Jinak, ano, je to ojetina. Požádal jsem majitele o info o stáří, naježděných motohodinách , výdrž baterky ap.

Víc do modelařiny dávat nechci, chtěl jsem to jako hračku na blbnutí. Pokud bych se dozvěděl, že je to dobrý kup.....šel bych do toho, pokud ne, RC si kupovat nebudu....asi teda :mrgreen:

Nějaké foto 8) (na obrázcích vypadá celkem slušně)
Přílohy
DSC01647.JPG
DSC01646.JPG
DSC01645.JPG
Nakadah
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Nakadah »

Za 1100 komplet na blbnuti, asi by to slo. Vis jake baterky tam jsou? Otazka v jakem budou stavu, podle toho se odviji i jizdni projev a delka jizdy. Ale podle fotek to vypada opecovavane, kdyz tak jeste pockej na nazory dalsich lidi. Primo tohle auto sem nikdy nemel, ja bych ti nutil Slashe VXL 2WD :D ale to by stalo trosku vic (novy jeste vic nez vic :D ) Nak
Milan Nes