samokridlo vs. el. letadlo

Začínáte nebo chcete začít s letadlem.
Zpráva
Autor
fandaulicnik

samokridlo vs. el. letadlo

#1 Příspěvek od fandaulicnik »

Ahoj jsem zacatecnik mam simulator a na nem litam se samokridlem moc mi to snim nejde a tak je to i ve skutecnosti. Pak litam na simulatoru s elek.letadlem a snim mi to jde vcelku dobre (yak 30). Vcem je chyba? trenuju vcelku pravdelne. Diky za radu
2952

Re: samokridlo vs. el. letadlo

#2 Příspěvek od 2952 »

Samokřídlo je možná ve skutečnosti trochu hůř "čitelné" ve vzduchu, ale není to problém. Chce to ale mít už letadlo v ruce a nelétat na hranici viditelnosti...
Mám samokřídlo celé bílé a pohoda :-)
Naposledy upravil(a) 2952 dne úte 18.09.2012 7:15, celkem upraveno 1 x.
Honza Kucera

#3 Příspěvek od Honza Kucera »

Přesně tak, ani já nevidím žádný problém v ovladatelnosti, i když jsem začátečník. Jako první éro jsem si pořídil EasyStara (od RiMra), s kterým stále létám a o pár týdnů později jsem pořídil i Toro 900. Popravdě, obojí se mi ovládá v podstatě stejně dobře. Easy star létá "sám" a samokřídlo vyžaduje pouze trochu více obezřetnosti, pokud se létá pod větším plynem, aby to člověk někam nezapíchl :-) Já osobně bych viděl problém v seřízení, hlavně u samokřídla je důležité mít správně nastavené výchylky elevonů a mít dobře nastavené těžiště. Jinak je to bez problému :-)
cilek

#4 Příspěvek od cilek »

Já bych to osobně u těchto houboletů nepřeháněl s tím tréninkem na simulátoru. Naučit se základy, zvládnout směry a potom šup do vzduchu. :wink:
mikymik
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mikymik »

Přesně tak! Samokřídlo snese hodně ve vzduchu, ale hlavně i při kontaktu se zemí. Úplně lituju, že jsem s ním nezačínal. Ušetřil bych asi 3,85 ml lepidla, nový motor, karbonové vzpěry a spoustu času stráveného hledáním trosek.
TERAZKY
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od TERAZKY »