Jak vytisknout plany

Začínáte nebo chcete začít s letadlem.
Zpráva
Autor
monstersdj

Jak vytisknout plany

#1 Příspěvek od monstersdj »

Dobrý den, jsem tak napůl začátečník a chtěl jsem se zeptat jak mam vytisknout plán letadla je to uprostřed stránky http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=964237 s názvem EPPYak55-30_tiled_letter.pdf (13.7 KB, 2691 views) proste ty plány děkuji za pomoc
2952

Re: Jak vytisknout plany

#2 Příspěvek od 2952 »

Tak 1/ : doplň si bydliště, třeba se Ti pak ozve někdo poblíž, kdo má ploter
2/ : pokud máš doma aspoň malou tiskárnu, můžeš si plány vytisknout na A4 a poslepovat dohromady.
Je to práce, chápu, ale jde to :-)
3/ : Na netu asi najdeš mezi službami i pracoviště, které se zabývá kopírováním a tiskem...

Já bych asi šel do toho nejvíc dostupného- A4 ...lepení a stříhání...a za 2 hodiny to máš hotové a skoro zadarmo :-)
arda1
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od arda1 »

Ahoj - vítám te tady. Co je za problém při tisku- je to rozdělený na 9 listů A4 ne? Radek
ICQ 638556901
monstersdj

#4 Příspěvek od monstersdj »

To chapu taky chci vyuzit A4 ale jestli to mam jenom proste otevrit a tisknout aniz bych nak menil velikost :). A jestli by jste mi neporadili kde sehnat ten 9mm 1.3# EPP Foam
2952

#5 Příspěvek od 2952 »

JAsně...mělo by to být 1:1....vytiskni jeden list a zkontroluj měřítko...
arda1
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od arda1 »

Tak to zkus jak to bude tisknout ne? Když dáš 100% velikost na tiskárně melo by to být ok. Jinak 9mm budeš shánět asi blbě- udělal bych to z 8mm - ty prodává kde kdo- koukni na google. Radek
ICQ 638556901
monstersdj

#7 Příspěvek od monstersdj »

Tak sem to vytiskl a je to ok :) :).. ale ted mi dela problem kde sezenu ten 9mm 1.3# EPP Foam nikde na ceskem trhu sem to nemohl najit..leda jestli bych mohl pouzit tohle http://www.brixi-model.cz/?14,epp-deska-tloustka-8mm bude to muj prvni model ktery si sam chci poskladat.
2952

#8 Příspěvek od 2952 »

Trochu okopírovaného moudra: