Jak postavit první RC loď?

Pokud to plave na vodě, případně se potápí. Rychlíky, remorkery, plachtnice, makety.
Zpráva
Autor
Jan748159263

Jak postavit první RC loď?

#1 Příspěvek od Jan748159263 »

Dobrý den,
uvažuji o stavbě rc lodi, konkrétne mně osobně přišel nejvhodnější typ katamarán, díky jeho stabilitě. Chtěl bych si ji navrhnout a postavit komplet sám, nejspíš z balsy. Jsem v tomto absolutním začátečníkem, ale o modelech a elektronice něco málo vím, ale mám par otázek:

1)Co si myslíte o 4kanalové soupravě 2.4Ghz+přijmač do 1000Kč (není to třeba moc málo...)?

2)Je balsa sama o sobě tolik ohebná, nebo je potřeba ji před nalepením na "kostru" lodě např. namočit?

3) pokud budu mít vysílač,napájený přímač a zapojené servo, (*)tak se bude hýbat (servo) "stejně" jak páčka na vysílači(*),nebo jak se vykloni páčka trochu tak servo na "max"?

4)Chtěl bych ušetřít za baterie a regulátor (pokud bude platit*....*)>
a)zakoupením "normálních" baterii s určítým celkovým napětím, místo dobíjecích b)a místo oficiálního regulátoru servo+obyč. regulátor (15Kč) ovládaný tím servem a tímto regulovat např. "+" z bterie a "-" přímo k motoru
Šlo by to? ("a" a "b")

5) Moc děkuji za jakékoli odpovědi :)
Marena
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak postavit první RC loď?

#2 Příspěvek od Marena »

Ahoj,

no o elektronice, alespoň RC nevíš vůbec nic :-)

1, Ohledně soupravy u lodí na začátek asi moc zkazit nemůžeš. Stačí 2 kanál.

2, S Balsou moc neporadím, ale myslím si, že mokrou balsu ničím nepřilepíš, navíc naboptná a změní rozměry a po vyschnutí by praskla.

3, Servo se bude pohybovat lineárně s ovladačem (pokud nepoužiješ ovladač z hraček za 100kč z Tesca)

4, Nešetři.
A, Normalni baterie jsou slabe, maly vykon, na provoz drahe. Pokud bys to rozhejbal, časový provoz by byl tak desetinový pri srovnatelnem dobijecím packu.